Gewoon in de huiskamer #yoloquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Feli! Nu nog kijken hoe je je schuur gaat vergroten zodat alle fietsen erin passen!
Rampetampen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:58 schreef manderveen het volgende:
Ik ben sinds dit jaar ook serieus begonnen te fietsen. Mijn vraag is wat doen de meeste personen in de winter maanden om de conditie op pijl te houden?
Goed gefeliciteerd. Funda linkje via dm?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:22 schreef kanovinnie het volgende:
Deze man heeft een huis gekocht. Of iig een voorlopig koopcontract
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:22 schreef kanovinnie het volgende:
Omgeving Zaandam zegmaarquote:
U heeft ontvangen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:29 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Goed gefeliciteerd. Funda linkje via dm?
Thanksquote:
Thanks! In het dorpw aar ik nu ook al woon. Check DMquote:
Gefeliciteerd kerelquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:22 schreef kanovinnie het volgende:
Gewoon zo toch, beetje figuurzagen:quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Feli! Nu nog kijken hoe je je schuur gaat vergroten zodat alle fietsen erin passen!
You got my thinkingquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:33 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Gefeliciteerd kereldoe mij ook eens een Funda DM
?
[..]
Gewoon zo toch, beetje figuurzagen:
[ afbeelding ]
Nope, nooit geweestquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:38 schreef very het volgende:
[..]
Ging je vroeger ook naar de Hemkade?
Nice. Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:22 schreef kanovinnie het volgende:
Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:22 schreef kanovinnie het volgende:
Proficiat!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:22 schreef kanovinnie het volgende:
Ik heb alleen een kettingslotquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:59 schreef kanovinnie het volgende:
Thanks allen. Nu alleen nog een fietsmeet om mijn ex huurbaas die geen geld terug wilt geven af te ranselen met de fietspompen en dan ben ik helemaal happy
Bij 45 begint het pas man!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:16 schreef Kazenbazen het volgende:
Meldt zich ook even!
Fiets nu een jaartje (alleen vanaf 15 graden), meestal een km of 45. Langer heb ik vaak geen zin aan.
Heb een Giant TCR gekocht, 105.
Wil begin volgend jaar eigenlijk een stap maken qua fiets, al aardig wat moois gezien (maar daar zijn de prijzen ook naar)
Ben benieuwd!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:00 schreef ratatat het volgende:
[..]
Ik heb gister deze besteld:
http://www.aliexpress.com(...)lack/1860369887.html
Kan evt. wel een verslagje ervan doen als hij binnen is.
Beetje duurvermorgen kweken joh.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:18 schreef Kazenbazen het volgende:
Ja ik weet het, maar mijn conditie is dermate belabberd dat ik het na 1.5 uur goed zat ben. Wielrennen doe ik naast krachttraining als een soort cardio.
Wissel wel vaak af qua tempo (sprintjes, hoog beentempo etc.) om variatie te houden.
Of met doorzettingsvermogen. of een verkeerd zadel, verkeerde broek oid.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:22 schreef Kazenbazen het volgende:
Weet het niet hoor, maar ik krijg na verloop van tijd ook allemaal pijntjes (kont, ellebogen) maar dat kan iets met afstelling te maken hebben. Heb het stuur redelijk diep staan t.o.v. het zadel.
Iig lijkt het me een goed idee om eens een bikefitting uit te laten voeren als je een nieuwe dure fiets gaat kopen. Als je al een tijdje fietst en dan nog al na 45 km last hebt dan zit je gewoon niet goed.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:22 schreef Kazenbazen het volgende:
Weet het niet hoor, maar ik krijg na verloop van tijd ook allemaal pijntjes (kont, ellebogen) maar dat kan iets met afstelling te maken hebben. Heb het stuur redelijk diep staan t.o.v. het zadel.
edit: heb deze fiets:
[ afbeelding ]
Is ook wel kwestie van wennen. Ik heb nu een andere racefiets en heb ook een andere houding op de fiets nu. In het begin was het erg kut maar nu ik er een tijdje op fiets heb ik weinig tot geen last van mijn reet meer. Dus je moet er ook wel ff doorheen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Iig lijkt het me een goed idee om eens een bikefitting uit te laten voeren als je een nieuwe dure fiets gaat kopen. Als je al een tijdje fietst en dan nog al na 45 km last hebt dan zit je gewoon niet goed.
Daarom zeg ik er bij: als je al een tijdje fietst. Het verhaal van ts klinkt niet alsof hij met zn eerste ritjes bezig is.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:28 schreef Pro_Shifty het volgende:
[..]
Is ook wel kwestie van wennen. Ik heb nu een andere racefiets en heb ook een andere houding op de fiets nu. In het begin was het erg kut maar nu ik er een tijdje op fiets heb ik weinig tot geen last van mijn reet meer. Dus je moet er ook wel ff doorheen.
In het echt heel mooi!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Vreemd ding zeg, die specialized.
Ja, ik ben achteraf ook best blij dat het allemaal zo gelopen is.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:35 schreef Tommeke het volgende:
[..]
In het echt heel mooi!
@Very, Duitse fietsfabrikanten hebben een beetje de neiging om alles onder te stickeren met allemaal Engelse termen haha. Prijs/kwaliteit een super fiets!
Echt? Ik heb zo'n hekel aan tacxen. En vind fietsen met slecht weer niet zo heel erg. Spatbordjes en goeie/warme kleding scheelt een hoop.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:54 schreef No-P het volgende:
Waarom is Recreatief afgekort!?
Lekker tacxen in winter. Alleen die winter wordt lang: al 2 weken begonnen met binnen fietsen...
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:54 schreef No-P het volgende:
Waarom is Recreatief afgekort!?
Lekker tacxen in winter. Alleen die winter wordt lang: al 2 weken begonnen met binnen fietsen...
Nee helemaal niet.quote:
Haha. Thanks.quote:
Zit er over te denken een tocht in Münsterland te gaan rijden, maar dat is een beetje afhankelijk van het weerquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:37 schreef Patroon het volgende:
Zijn er nog renners hier die zondag een tocht van 150km en 1200hm willen fietsen vanuit Arnhem?
Ik vind 'm op de MTB al kut.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Kaas, Dop, is die mtb baan bij de bergse plas te doen op een crossfiets?
En is de baan van Ahoy 's avonds in de winter verlicht?
Ik dus ook niet, om zeg maar dezelfde reden.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:24 schreef kaasplankje het volgende:
Ik ook niet, ik ga met Wombcat cyclo rijden, als het weer niet te slecht is.
Juist dan lijkt fietsen (op lage intensiteit) me een hele waardevolle toevoeging? Er is toch niks mis met een half uurtje tot uurtje rustig trappen als je spierpijn o.i.d hebt? Bij mij werkt dat alleen maar "versoepelend"quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:32 schreef Hobbel_Rob het volgende:
Oja, ik ben niet perse een mooi weer fietser, maar ik voetbal al 3x in de week en dat is op dit moment eventjes genoeg aangezien de trainingen en wedstrijden nogal zwaar vallen!
Luek, picsquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:22 schreef kanovinnie het volgende:
Ben trots op je. Ben je moe?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:12 schreef Oksel het volgende:
Ik heb vandaag wat nieuws gedaan. Ik heb m'n telefoon gepakt, Spotity geinstalleerd, oordopjes opgezocht, en ik ben gaan fietsen. Comfortabel door de neus ademend heb ik 2,5 uur volgemaakt. Hartslag lag bij comfortabel door de neus ademen rond de 130.
Dus ik heb een duurtraining gedaan!!! Einz
Dan heb je goed getraind schijnt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:13 schreef Oksel het volgende:
[..]
Nee. Maar voel m'n benen wel beetje.
Oeh waaierrijden afgewisseld met heuvels dat klinkt als een kaasparcours. Lekker briesje erbij van zee heb er nu al zin in.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:50 schreef Wombcat het volgende:
@kaas: weer ziet er wel OK uit voor Lille dit weekend. Wel veel wind, dus behalve de heuvels wordt het ook waaierrijden. Buiten de heuvelzones is het namelijk bijna alleen maar open landschap.
Lekker bezig oksel!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:12 schreef Oksel het volgende:
Ik heb vandaag wat nieuws gedaan. Ik heb m'n telefoon gepakt, Spotity geinstalleerd, oordopjes opgezocht, en ik ben gaan fietsen. Comfortabel door de neus ademend heb ik 2,5 uur volgemaakt. Hartslag lag bij comfortabel door de neus ademen rond de 130.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:12 schreef Oksel het volgende:
Goedzo, en mooi hè dat Spotify?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:38 schreef Oksel het volgende:
Ik viel soms bijna door de lage snelheid.
M'n benen waren nog niet hersteld van zondag. Dus was goede reden om 't eens te proberen. Beviel best. Muziekje op, beetje trappen. Wel relaxed.
Goedzo, als beloning krijg je een zinvol artikel:quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:12 schreef Oksel het volgende:
Zolang je bereik hebt.. wat je dus in oosttwente niet overal hebt...quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:47 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Goedzo, en mooi hè dat Spotify?
Dat zou al hele vooruitgang zijn.quote:
Je kan thuis afspeellijsten maken en die dan downloaden, en dan kun je die zonder dat je internet nodig hebt afspelen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:11 schreef Oksel het volgende:
[..]
Zolang je bereik hebt.. wat je dus in oosttwente niet overal hebt...
Ah dacht dat je hem al had opgeslagen. Zoiets was het toch? http://www.strava.com/routes/859788quote:Op woensdag 27 augustus 2014 08:39 schreef So_Surreal het volgende:
Kees, had jij die route van Hoorn Zaandam (via Twiske) en terug van 75km nog ?
Ik had hem gebookmarkt, maar nog niet opgeslagen als .GPX.
Kan hem niet meer vinden via Strava
Die van mij had eergisteren ook de kuren na 20 minuten pas normale waardes, mooie foto trouwens op Stravaquote:Op woensdag 27 augustus 2014 08:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
En mn hartslagmeter is kapot. Flink aan het stoempen, hartslag 49
Deze is iets langerquote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:09 schreef keesfietst het volgende:
[..]
Ah dacht dat je hem al had opgeslagen. Zoiets was het toch? http://www.strava.com/routes/859788
Alleen als je abbo hebt.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 06:25 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Je kan thuis afspeellijsten maken en die dan downloaden, en dan kun je die zonder dat je internet nodig hebt afspelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop dat mn buitenband trouwens nog wat flexiber wordt, want het was niet makkelijk om dat kreng van de velg af te krijgen.
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:24 schreef Questular het volgende:
Na het "in de regen staan" fiasco van dit weekend heb ik meteen maar wat reserve biba-tjes gehaald, degelijke bandenlichters enKon je chick je niet vinden dat je nu een bel hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Ik doe liever een beschaafd belletje laten klinken als ik lang wilquote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kon je chick je niet vinden dat je nu een bel hebt
Goed voor de weerstand. Wil ook best meerijden als je hem gaat doen hoor.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:59 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Deze is iets langermaar dat is wel prima hoor
heb hem opgeslagen.
Dat lijkt me wel tof jaquote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:49 schreef keesfietst het volgende:
[..]
Goed voor de weerstand. Wil ook best meerijden als je hem gaat doen hoor.
Bedanktquote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:47 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Die van mij had eergisteren ook de kuren na 20 minuten pas normale waardes, mooie foto trouwens op Strava
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:24 schreef Questular het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar heb jij je biba's vandaan?
Weet iemand nog een goedkoop adres voor biba's met lang ventiel?Answer to the Ultimate Question of Life, the Universe, and Everything
http://www.basicbikeparts(...)n/binnenbanden-race/quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:22 schreef forty-two het volgende:
[..]
Waar heb jij je biba's vandaan?
Weet iemand nog een goedkoop adres voor biba's met lang ventiel?
Anders gewoon nog een keertje sportvasten tochquote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:25 schreef Oksel het volgende:
http://www.smamiddenneder(...)abole-effcientie.pdf
Goed artikel.
Eigenlijk wisten we het al.
Weinig/minder koolhydraten, af en toe een nuchtere training, en duurtrainingen op lage hartslag.
Man ik ga slank worden.
Ik strooi niet zomaar met artikelenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:25 schreef Oksel het volgende:
http://www.smamiddenneder(...)abole-effcientie.pdf
Goed artikel.
Eigenlijk wisten we het al.
Weinig/minder koolhydraten, af en toe een nuchtere training, en duurtrainingen op lage hartslag.
Man ik ga slank worden.
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 11:28 schreef Oksel het volgende:
Hey Kano.
Year-to-Date
Distance 10,055.6 km 5,949.1 km
Time 342h 12m 211h 7m
Elev Gain 25,908 m 44,666 m
Rides 254 80
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |