Zal het binnenkort eens bekijken daar. Was zondag vanaf de Rotte onder Zoetermeer langs naar Leidschendam gegaan. Was ook niet gek.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb zondag nog een stukje gefietst. Bovenlangs zoetermeer. Zoetermeer hoor ik u denken, daar valt toch geen kut te zien? Nou, ik ben aangenaam verrast. Mooie polders, rustige wegen, veel schapen. Op een gegeven moment kom ik in de buurt van die skibaan, is volgens mij een vroegere vuilstort dus de vegetatie doet wat droog, mediteraan aan. Passeer ik achter elkaar een valkenier, een kudde berggeiten en daarna van die grotehoornkoeien. Net alsof je op safari bent. In Zoetermeer dus.
Dit boeit echt niemand.
Ik heb gister deze besteld:quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:25 schreef Zornar het volgende:
[..]
Hmm, ziet er uit als een degelijke lamp. Die hou ik zeker in gedachten.
[..]
Dan ben je gewoon een baas
Ik had ook nog naar de Cube Peloton gekeken. Bevalt ie?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:18 schreef So_Surreal het volgende:
Nog wat foto's van zondag bij het IJsel/Markermeer bij het vogeleiland
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik gebruik er een met een enkele lamp. Ondanks dat ik een diffuser lens erop heb gezet kan ik hem niet op de zware stand gebruiken in verband met verblinden tegenliggers.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:00 schreef ratatat het volgende:
[..]
Ik heb gister deze besteld:
http://www.aliexpress.com(...)lack/1860369887.html
Kan evt. wel een verslagje ervan doen als hij binnen is.
Ik ben er heel blij meequote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:22 schreef very het volgende:
[..]
Ik had ook nog naar de Cube Peloton gekeken. Bevalt ie?
Leuke foto's trouwens...waarmee zijn die geschoten?
Ik had eerst deze gekocht:quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:35 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ik ben er heel blij meevind hem heel comfortabel rijden.
Verder heb ik geen referentiekader, het is mijn eerste fiets
In het begin had ik wel last van gekraak bij de stuurpen, maar geen idee of dat ligt aan de fiets of de afmontage bij de FM.
Voor welke fiets ben jij uiteindelijk gegaan ?
Foto's zijn gewoon gemaakt met een iPhone 5 op panorama stand
Iedere keer als ik mn fiets sta te poetsen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:24 schreef kanovinnie het volgende:
heb je ooit spijt gehad van een ritje door de regen?
Ik vond hem ook mooier in het echt, al is de afwerking wel wat minder netjes dan bij die Specialized. Ook moet ik zeggen dat de fiets nogal een overkill heeft aan het woord focus. Volgens mij staat er wel 100 x focus op de fietsquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:40 schreef muzas het volgende:
Die racer heeft een vriendje van me ook gekocht anderhalve maand terug. Zeer nette fiets voor die prijs, ultegra 11sp alles. En in het echt ziet ie er beter uit dan op die foto.
Mijn giant is toch beter want ik was sneller dan hij op de heuvelrug.
Fietsen!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:58 schreef manderveen het volgende:
Ik ben sinds dit jaar ook serieus begonnen te fietsen. Mijn vraag is wat doen de meeste personen in de winter maanden om de conditie op pijl te houden?
Fietsen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:58 schreef manderveen het volgende:
Ik ben sinds dit jaar ook serieus begonnen te fietsen. Mijn vraag is wat doen de meeste personen in de winter maanden om de conditie op pijl te houden?
Voetballen. En fietsen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:58 schreef manderveen het volgende:
Fietsenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:58 schreef manderveen het volgende:
Is eigenlijk gewoon een racefiets met een recht stuur en iets dikkere bandjes.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Vreemd ding zeg, die specialized.
Moet je eens gaan mtbenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:41 schreef muzas het volgende:
[..]
Iedere keer als ik mn fiets sta te poetsen.
Ah. En wat voor gezeik had je daar dan mee? En waarom niet omgeruild voor een normale roubaix?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:12 schreef very het volgende:
[..]
Is eigenlijk gewoon een racefiets met een recht stuur en iets dikkere bandjes.
Is verder gewoon een raubaix frame
Vond hem wel erg mooi, mooier dan wat ik nu heb. Maar functie gaat voor vorm, achteraf gezien
mtben, squash, fitness(kracht)/ spinning of thuis op een cross trainer als ik te lui heb.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:58 schreef manderveen het volgende:
Sorry voor dit makkelijke antwoord:quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ah. En wat voor gezeik had je daar dan mee? En waarom niet omgeruild voor een normale roubaix?
quote:Nou...ik heb alweer een tijdje mijn fiets in gebruik, maar niet voor de volle 100% naar tevredenheid
Ik heb al een keer gehad dat de trapas erg kraakt. Ben toen teruggegaan en toen was het weg...voor eventjes dan.Toen het weer terugkwam ben ik weer terug gegaan en hebben ze nog wat nauwkeuriger gekeken. Ze kwamen erachter dat er speling zat in de lagers die in het frame zelf zitten. Fiets dus uiteindelijk terug naar Specialized. Heb hem toen na een ruime week weer teruggekregen met de mededeling dat het gerepareerd was. Nu, krap een maand later, kraakt het daar godverdomme wéér
quote:Aanvullend: de laatste oplossing was een metalen buis in het carbon frame verlijmen, daar de rollagers in en dan een aangepaste trapas. Maar de voorbladen die ze er noodgedwongen op gezet hadden zagen er totaal niet uit. Hoogglans zwart met allemaal chrome randjes. In plaats van dat ze dat eerst voorleggen. Blijkbaar boeit hun het visuele te weinig en mij te veel
Feli! Nu nog kijken hoe je je schuur gaat vergroten zodat alle fietsen erin passen!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:22 schreef kanovinnie het volgende:
Deze man heeft een huis gekocht. Of iig een voorlopig koopcontract
Gewoon in de huiskamer #yoloquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Feli! Nu nog kijken hoe je je schuur gaat vergroten zodat alle fietsen erin passen!
Rampetampen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:58 schreef manderveen het volgende:
Goed gefeliciteerd. Funda linkje via dm?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:22 schreef kanovinnie het volgende:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:22 schreef kanovinnie het volgende:
Omgeving Zaandam zegmaarquote:
U heeft ontvangen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:29 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Goed gefeliciteerd. Funda linkje via dm?
Thanksquote:
Thanks! In het dorpw aar ik nu ook al woon. Check DMquote:
Gefeliciteerd kerelquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:22 schreef kanovinnie het volgende:
Gewoon zo toch, beetje figuurzagen:quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Feli! Nu nog kijken hoe je je schuur gaat vergroten zodat alle fietsen erin passen!
You got my thinkingquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:33 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Gefeliciteerd kereldoe mij ook eens een Funda DM
?
[..]
Gewoon zo toch, beetje figuurzagen:
[ afbeelding ]
Nope, nooit geweestquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:38 schreef very het volgende:
[..]
Ging je vroeger ook naar de Hemkade?
Nice. Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:22 schreef kanovinnie het volgende:
Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:22 schreef kanovinnie het volgende:
Proficiat!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:22 schreef kanovinnie het volgende:
Ik heb alleen een kettingslotquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:59 schreef kanovinnie het volgende:
Thanks allen. Nu alleen nog een fietsmeet om mijn ex huurbaas die geen geld terug wilt geven af te ranselen met de fietspompen en dan ben ik helemaal happy
Bij 45 begint het pas man!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:16 schreef Kazenbazen het volgende:
Meldt zich ook even!
Fiets nu een jaartje (alleen vanaf 15 graden), meestal een km of 45. Langer heb ik vaak geen zin aan.
Heb een Giant TCR gekocht, 105.
Wil begin volgend jaar eigenlijk een stap maken qua fiets, al aardig wat moois gezien (maar daar zijn de prijzen ook naar)
Ben benieuwd!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:00 schreef ratatat het volgende:
[..]
Ik heb gister deze besteld:
http://www.aliexpress.com(...)lack/1860369887.html
Kan evt. wel een verslagje ervan doen als hij binnen is.
Beetje duurvermorgen kweken joh.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:18 schreef Kazenbazen het volgende:
Ja ik weet het, maar mijn conditie is dermate belabberd dat ik het na 1.5 uur goed zat ben. Wielrennen doe ik naast krachttraining als een soort cardio.
Wissel wel vaak af qua tempo (sprintjes, hoog beentempo etc.) om variatie te houden.
Of met doorzettingsvermogen. of een verkeerd zadel, verkeerde broek oid.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:22 schreef Kazenbazen het volgende:
Weet het niet hoor, maar ik krijg na verloop van tijd ook allemaal pijntjes (kont, ellebogen) maar dat kan iets met afstelling te maken hebben. Heb het stuur redelijk diep staan t.o.v. het zadel.
Iig lijkt het me een goed idee om eens een bikefitting uit te laten voeren als je een nieuwe dure fiets gaat kopen. Als je al een tijdje fietst en dan nog al na 45 km last hebt dan zit je gewoon niet goed.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:22 schreef Kazenbazen het volgende:
Weet het niet hoor, maar ik krijg na verloop van tijd ook allemaal pijntjes (kont, ellebogen) maar dat kan iets met afstelling te maken hebben. Heb het stuur redelijk diep staan t.o.v. het zadel.
edit: heb deze fiets:
[ afbeelding ]
Is ook wel kwestie van wennen. Ik heb nu een andere racefiets en heb ook een andere houding op de fiets nu. In het begin was het erg kut maar nu ik er een tijdje op fiets heb ik weinig tot geen last van mijn reet meer. Dus je moet er ook wel ff doorheen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Iig lijkt het me een goed idee om eens een bikefitting uit te laten voeren als je een nieuwe dure fiets gaat kopen. Als je al een tijdje fietst en dan nog al na 45 km last hebt dan zit je gewoon niet goed.
Daarom zeg ik er bij: als je al een tijdje fietst. Het verhaal van ts klinkt niet alsof hij met zn eerste ritjes bezig is.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:28 schreef Pro_Shifty het volgende:
[..]
Is ook wel kwestie van wennen. Ik heb nu een andere racefiets en heb ook een andere houding op de fiets nu. In het begin was het erg kut maar nu ik er een tijdje op fiets heb ik weinig tot geen last van mijn reet meer. Dus je moet er ook wel ff doorheen.
In het echt heel mooi!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Vreemd ding zeg, die specialized.
Ja, ik ben achteraf ook best blij dat het allemaal zo gelopen is.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:35 schreef Tommeke het volgende:
[..]
In het echt heel mooi!
@Very, Duitse fietsfabrikanten hebben een beetje de neiging om alles onder te stickeren met allemaal Engelse termen haha. Prijs/kwaliteit een super fiets!
Echt? Ik heb zo'n hekel aan tacxen. En vind fietsen met slecht weer niet zo heel erg. Spatbordjes en goeie/warme kleding scheelt een hoop.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:54 schreef No-P het volgende:
Waarom is Recreatief afgekort!?
Lekker tacxen in winter. Alleen die winter wordt lang: al 2 weken begonnen met binnen fietsen...
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:54 schreef No-P het volgende:
Waarom is Recreatief afgekort!?
Lekker tacxen in winter. Alleen die winter wordt lang: al 2 weken begonnen met binnen fietsen...
Nee helemaal niet.quote:
Haha. Thanks.quote:
Zit er over te denken een tocht in Münsterland te gaan rijden, maar dat is een beetje afhankelijk van het weerquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:37 schreef Patroon het volgende:
Zijn er nog renners hier die zondag een tocht van 150km en 1200hm willen fietsen vanuit Arnhem?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |