Ik loop nu bij een goeie fysio, helaas mannelijk, maar je kan niet alles hebbenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 07:22 schreef kaasplankje het volgende:
Ik denk dat CF het beste een jonge rondborstige PT in dienst neemt die hem psychologisch en sporttechnisch ondersteunt tijdens trainingen. Een stagiar bijvoorbeeld.
quote:
Jaar gelden is er nog een foto gemaakt, kraakbeen zit er allemaal nog.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 07:32 schreef Patroon het volgende:
Als bijv je kraakbeen wegslijt, lijkt mij dat extra belasting niet echt handig is. Iig moet pijnvrij fietsen mogelijk zijn. Ik zou eens verder gaan kijken dan de huidige fysio, want veel heeft hij/zij nog niet bereikt.
Jij fiets wel graag door de regen?quote:
Liever in de zon en met 25 graden maar je hebt het niet voor het uitkiezen. Harden the fuck up. En heb je ooit spijt gehad van een ritje door de regen?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:23 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Jij fiets wel graag door de regen?
Hmm, ziet er uit als een degelijke lamp. Die hou ik zeker in gedachten.quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:47 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
B&M Ixon geeft goed licht, genoeg voor op de vlakke weg.
Dan ben je gewoon een baasquote:Op maandag 25 augustus 2014 23:29 schreef very het volgende:
[..]
Niet veel zicht, maar wel moddervet!
Door de regen fietsen is best leuk jaquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:23 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Jij fiets wel graag door de regen?
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Liever in de zon en met 25 graden maar je hebt het niet voor het uitkiezen. Harden the fuck up. En heb je ooit spijt gehad van een ritje door de regen?
Ik niet.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:37 schreef Patroon het volgende:
Zijn er nog renners hier die zondag een tocht van 150km en 1200hm willen fietsen vanuit Arnhem?
Ik zou met lange mouwen kiezen. Armstukken draag ik eigenlijk alleen als ik weet dat ik ze ergens tijdens de rit, of in het geval van woon-werk de terugrit, uit kan doen. In het voor/najaar als de temperaturen zo laag zijn dat je ze de hele rit aanhoudt is een shirt of jack met lange mouwen veel comfortabeler.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:35 schreef poiuytr het volgende:
Ben van plan om een Gabba aan te schaffen voor het voor en najaar, twijfel nu alleen om er één te halen zonder mouwen of met lange mouwen. Korte mouwen scheelt weer wat tientjes en heb al armstukken (geen idee of deze gevoerd zijn), gaat om deze: http://cyclewear.eu/armstukken-all-active-p-150.html
Wat zouden jullie kopen? Afritsbare is helemaal niet meer verkrijgbaar anders was de keus makkelijk.
Hij is echt technisch , het kan wel maar moet je echt een goede piloot zijn.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Kaas, Dop, is die mtb baan bij de bergse plas te doen op een crossfiets?
zeker , het is in elk geval een rondje wat je de eerste keer gewoon moet verkennen om te kijken hoe je wil, en kan rijden, er zitten hele stukken in die zeker geschikt zijn voor de crosser.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:55 schreef kaasplankje het volgende:
Je kan evt ook grote berg buitenom rijden. Bij de kleine berg heb je ook meerdere trails.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:55 schreef kaasplankje het volgende:
Je kan evt ook grote berg buitenom rijden. Bij de kleine berg heb je ook meerdere trails.
Bedanktquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:00 schreef dop het volgende:
[..]
zeker , het is in elk geval een rondje wat je de eerste keer gewoon moet verkennen om te kijken hoe je wil, en kan rijden, er zitten hele stukken in die zeker geschikt zijn voor de crosser.
op Youtube staan ook wel wat filmpjes van de route
Is dat niet zo'n jack die zo dicht is dat je nat wordt van het zweet? Opzich wil ik wel zo'n jack maar moet wel warm zijn ipv klam.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:41 schreef kaasplankje het volgende:
Gabba is mss wel een goed jack maar er zijn ook nog andere merken dan Castelli.
Vind dit ook wel een aardig jasje voor 8 tientjes.
http://cyclewear.eu/nalini-serenoa-jacket-black-p-3231.html
SPT / Racefiets kopen / Beginnen met wielrennen #17 winterfietsen gezochtquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 11:15 schreef Leonos het volgende:
Hoi !
Zijn deze wat?
http://www.marktplaats.nl(...)8f31&previousPage=lr
http://www.marktplaats.nl(...)no-tiagra-group.html
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:41 schreef kaasplankje het volgende:
Gabba is mss wel een goed jack maar er zijn ook nog andere merken dan Castelli.
Vind dit ook wel een aardig jasje voor 8 tientjes.
http://cyclewear.eu/nalini-serenoa-jacket-black-p-3231.html
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:43 schreef kaasplankje het volgende:
http://cyclewear.eu/sport(...)ack-cyan-p-5408.html
Dees ook wel gesoigneerd.
Dank deze week maar even beslissen welke het wordt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik zou met lange mouwen kiezen. Armstukken draag ik eigenlijk alleen als ik weet dat ik ze ergens tijdens de rit, of in het geval van woon-werk de terugrit, uit kan doen. In het voor/najaar als de temperaturen zo laag zijn dat je ze de hele rit aanhoudt is een shirt of jack met lange mouwen veel comfortabeler.
Ze hebben verlichtingspalen dus ik neem aan dat die aan gaan als het donker is.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
En is de baan van Ahoy 's avonds in de winter verlicht?
Zal het binnenkort eens bekijken daar. Was zondag vanaf de Rotte onder Zoetermeer langs naar Leidschendam gegaan. Was ook niet gek.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb zondag nog een stukje gefietst. Bovenlangs zoetermeer. Zoetermeer hoor ik u denken, daar valt toch geen kut te zien? Nou, ik ben aangenaam verrast. Mooie polders, rustige wegen, veel schapen. Op een gegeven moment kom ik in de buurt van die skibaan, is volgens mij een vroegere vuilstort dus de vegetatie doet wat droog, mediteraan aan. Passeer ik achter elkaar een valkenier, een kudde berggeiten en daarna van die grotehoornkoeien. Net alsof je op safari bent. In Zoetermeer dus.
Dit boeit echt niemand.
Ik heb gister deze besteld:quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:25 schreef Zornar het volgende:
[..]
Hmm, ziet er uit als een degelijke lamp. Die hou ik zeker in gedachten.
[..]
Dan ben je gewoon een baas
Ik had ook nog naar de Cube Peloton gekeken. Bevalt ie?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:18 schreef So_Surreal het volgende:
Nog wat foto's van zondag bij het IJsel/Markermeer bij het vogeleiland
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik gebruik er een met een enkele lamp. Ondanks dat ik een diffuser lens erop heb gezet kan ik hem niet op de zware stand gebruiken in verband met verblinden tegenliggers.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:00 schreef ratatat het volgende:
[..]
Ik heb gister deze besteld:
http://www.aliexpress.com(...)lack/1860369887.html
Kan evt. wel een verslagje ervan doen als hij binnen is.
Ik ben er heel blij meequote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:22 schreef very het volgende:
[..]
Ik had ook nog naar de Cube Peloton gekeken. Bevalt ie?
Leuke foto's trouwens...waarmee zijn die geschoten?
Ik had eerst deze gekocht:quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:35 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ik ben er heel blij meevind hem heel comfortabel rijden.
Verder heb ik geen referentiekader, het is mijn eerste fiets
In het begin had ik wel last van gekraak bij de stuurpen, maar geen idee of dat ligt aan de fiets of de afmontage bij de FM.
Voor welke fiets ben jij uiteindelijk gegaan ?
Foto's zijn gewoon gemaakt met een iPhone 5 op panorama stand
Iedere keer als ik mn fiets sta te poetsen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:24 schreef kanovinnie het volgende:
heb je ooit spijt gehad van een ritje door de regen?
Ik vond hem ook mooier in het echt, al is de afwerking wel wat minder netjes dan bij die Specialized. Ook moet ik zeggen dat de fiets nogal een overkill heeft aan het woord focus. Volgens mij staat er wel 100 x focus op de fietsquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:40 schreef muzas het volgende:
Die racer heeft een vriendje van me ook gekocht anderhalve maand terug. Zeer nette fiets voor die prijs, ultegra 11sp alles. En in het echt ziet ie er beter uit dan op die foto.
Mijn giant is toch beter want ik was sneller dan hij op de heuvelrug.
Fietsen!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:58 schreef manderveen het volgende:
Ik ben sinds dit jaar ook serieus begonnen te fietsen. Mijn vraag is wat doen de meeste personen in de winter maanden om de conditie op pijl te houden?
Fietsen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:58 schreef manderveen het volgende:
Ik ben sinds dit jaar ook serieus begonnen te fietsen. Mijn vraag is wat doen de meeste personen in de winter maanden om de conditie op pijl te houden?
Voetballen. En fietsen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:58 schreef manderveen het volgende:
Fietsenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:58 schreef manderveen het volgende:
Is eigenlijk gewoon een racefiets met een recht stuur en iets dikkere bandjes.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Vreemd ding zeg, die specialized.
Moet je eens gaan mtbenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:41 schreef muzas het volgende:
[..]
Iedere keer als ik mn fiets sta te poetsen.
Ah. En wat voor gezeik had je daar dan mee? En waarom niet omgeruild voor een normale roubaix?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:12 schreef very het volgende:
[..]
Is eigenlijk gewoon een racefiets met een recht stuur en iets dikkere bandjes.
Is verder gewoon een raubaix frame
Vond hem wel erg mooi, mooier dan wat ik nu heb. Maar functie gaat voor vorm, achteraf gezien
mtben, squash, fitness(kracht)/ spinning of thuis op een cross trainer als ik te lui heb.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:58 schreef manderveen het volgende:
Sorry voor dit makkelijke antwoord:quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ah. En wat voor gezeik had je daar dan mee? En waarom niet omgeruild voor een normale roubaix?
quote:Nou...ik heb alweer een tijdje mijn fiets in gebruik, maar niet voor de volle 100% naar tevredenheid
Ik heb al een keer gehad dat de trapas erg kraakt. Ben toen teruggegaan en toen was het weg...voor eventjes dan.Toen het weer terugkwam ben ik weer terug gegaan en hebben ze nog wat nauwkeuriger gekeken. Ze kwamen erachter dat er speling zat in de lagers die in het frame zelf zitten. Fiets dus uiteindelijk terug naar Specialized. Heb hem toen na een ruime week weer teruggekregen met de mededeling dat het gerepareerd was. Nu, krap een maand later, kraakt het daar godverdomme wéér
quote:Aanvullend: de laatste oplossing was een metalen buis in het carbon frame verlijmen, daar de rollagers in en dan een aangepaste trapas. Maar de voorbladen die ze er noodgedwongen op gezet hadden zagen er totaal niet uit. Hoogglans zwart met allemaal chrome randjes. In plaats van dat ze dat eerst voorleggen. Blijkbaar boeit hun het visuele te weinig en mij te veel
Feli! Nu nog kijken hoe je je schuur gaat vergroten zodat alle fietsen erin passen!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:22 schreef kanovinnie het volgende:
Deze man heeft een huis gekocht. Of iig een voorlopig koopcontract
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |