Ben benieuwd!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 12:00 schreef ratatat het volgende:
[..]
Ik heb gister deze besteld:
http://www.aliexpress.com(...)lack/1860369887.html
Kan evt. wel een verslagje ervan doen als hij binnen is.
Beetje duurvermorgen kweken joh.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:18 schreef Kazenbazen het volgende:
Ja ik weet het, maar mijn conditie is dermate belabberd dat ik het na 1.5 uur goed zat ben. Wielrennen doe ik naast krachttraining als een soort cardio.
Wissel wel vaak af qua tempo (sprintjes, hoog beentempo etc.) om variatie te houden.
Of met doorzettingsvermogen. of een verkeerd zadel, verkeerde broek oid.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:22 schreef Kazenbazen het volgende:
Weet het niet hoor, maar ik krijg na verloop van tijd ook allemaal pijntjes (kont, ellebogen) maar dat kan iets met afstelling te maken hebben. Heb het stuur redelijk diep staan t.o.v. het zadel.
Iig lijkt het me een goed idee om eens een bikefitting uit te laten voeren als je een nieuwe dure fiets gaat kopen. Als je al een tijdje fietst en dan nog al na 45 km last hebt dan zit je gewoon niet goed.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:22 schreef Kazenbazen het volgende:
Weet het niet hoor, maar ik krijg na verloop van tijd ook allemaal pijntjes (kont, ellebogen) maar dat kan iets met afstelling te maken hebben. Heb het stuur redelijk diep staan t.o.v. het zadel.
edit: heb deze fiets:
[ afbeelding ]
Is ook wel kwestie van wennen. Ik heb nu een andere racefiets en heb ook een andere houding op de fiets nu. In het begin was het erg kut maar nu ik er een tijdje op fiets heb ik weinig tot geen last van mijn reet meer. Dus je moet er ook wel ff doorheen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Iig lijkt het me een goed idee om eens een bikefitting uit te laten voeren als je een nieuwe dure fiets gaat kopen. Als je al een tijdje fietst en dan nog al na 45 km last hebt dan zit je gewoon niet goed.
Daarom zeg ik er bij: als je al een tijdje fietst. Het verhaal van ts klinkt niet alsof hij met zn eerste ritjes bezig is.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:28 schreef Pro_Shifty het volgende:
[..]
Is ook wel kwestie van wennen. Ik heb nu een andere racefiets en heb ook een andere houding op de fiets nu. In het begin was het erg kut maar nu ik er een tijdje op fiets heb ik weinig tot geen last van mijn reet meer. Dus je moet er ook wel ff doorheen.
In het echt heel mooi!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Vreemd ding zeg, die specialized.
Ja, ik ben achteraf ook best blij dat het allemaal zo gelopen is.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:35 schreef Tommeke het volgende:
[..]
In het echt heel mooi!
@Very, Duitse fietsfabrikanten hebben een beetje de neiging om alles onder te stickeren met allemaal Engelse termen haha. Prijs/kwaliteit een super fiets!
Echt? Ik heb zo'n hekel aan tacxen. En vind fietsen met slecht weer niet zo heel erg. Spatbordjes en goeie/warme kleding scheelt een hoop.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:54 schreef No-P het volgende:
Waarom is Recreatief afgekort!?
Lekker tacxen in winter. Alleen die winter wordt lang: al 2 weken begonnen met binnen fietsen...
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:54 schreef No-P het volgende:
Waarom is Recreatief afgekort!?
Lekker tacxen in winter. Alleen die winter wordt lang: al 2 weken begonnen met binnen fietsen...
Nee helemaal niet.quote:
Haha. Thanks.quote:
Zit er over te denken een tocht in Münsterland te gaan rijden, maar dat is een beetje afhankelijk van het weerquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:37 schreef Patroon het volgende:
Zijn er nog renners hier die zondag een tocht van 150km en 1200hm willen fietsen vanuit Arnhem?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |