Nou je ban komt eraan hoorquote:
Jij stond toch aan mijn kantquote:
quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:40 schreef Salatrel het volgende:
[..]
als je heldere uitspraken wil had je net die judoneger op NL1 moeten horen
"toen ik het vliegtuig instapte was er geen twijfel of ik wel of niet zou gaan.."
en
"Een finale winnen is toch iets anders als een finale verliezen.."
Hoe smerig moet die vlinder wel niet worden dan?quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hawaiian carnivorous caterpillar. Here is a better view. http://i.imgur.com/Z9qHslu.gif
quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:02 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hoe smerig moet die vlinder wel niet worden dan?
Echt he, ik verwachte zoiets.quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik snap echt helemaal niks van die kk metamorfose, hoe dan.
Sowieso dit procesquote:Op zondag 24 augustus 2014 23:06 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Echt he, ik verwachte zoiets.
[ afbeelding ]
Hoezo, denk aan p4nz3r.quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Sowieso dit proces.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Damn nature, u weird as fuck.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Benieuwd naar jouw before en after pics
Awesome pics. Great size. Look thick. Solid. Tight. Keep us all posted on your continued progress with any new progress pics or vid clips. Show us what you got man. Wanna see how freakin' huge, solid, thick and tight you can get. Thanks for the motivation.quote:
" Personal trainers hate him "quote:Op maandag 25 augustus 2014 00:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Awesome pics. Great size. Look thick. Solid. Tight. Keep us all posted on your continued progress with any new progress pics or vid clips. Show us what you got man. Wanna see how freakin' huge, solid, thick and tight you can get. Thanks for the motivation.
Helemaal niet hij heeft laatst nog een kunstje gedaan op mijn (stief)zusjequote:
Pics van je chicks.quote:Op maandag 25 augustus 2014 01:00 schreef eend112 het volgende:
[..]
Helemaal niet hij heeft laatst nog een kunstje gedaan op mijn (stief)zusje
Welke.quote:
Stel me eens voorquote:Op maandag 25 augustus 2014 01:00 schreef eend112 het volgende:
[..]
Helemaal niet hij heeft laatst nog een kunstje gedaan op mijn (stief)zusje
zijn dat jouw billen????quote:
quote:Op maandag 25 augustus 2014 02:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zonder bril en met normale blik zou jij best cute zijn
quote:
Onzin. Met bril ben ik ook cutequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Boeiend zit toch binnenquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Jeeee
Regen tot en met woensdag
quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Jeeee
en ditquote:
Verzopen ponnie alles.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Jeeee
Ik moet zo naar buitenquote:
Wise favoriete liedjequote:
Die heeft een jasje om.quote:
4ebe's voorbeeld;quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wise favoriete liedje
Garbage-only happy when it rains
Uhm oke wisequote:
POW, Right in the kisserquote:
Nou.quote:
Ja, met vleugels.quote:
quote:
quote:
Dan gaat haar bips lijken op een rollade en eet ze haar eigen bips nog opquote:Op maandag 25 augustus 2014 16:11 schreef wise het volgende:
[..]![]()
ik zou je spanken met een elektrische vliegenmepper
Zou je oog uitsteken als je dat echt deedquote:Op maandag 25 augustus 2014 16:11 schreef wise het volgende:
[..]![]()
ik zou je spanken met een elektrische vliegenmepper
kleine baviaan is het danquote:Op maandag 25 augustus 2014 16:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dan gaat haar bips lijken op een rollade
zal het keukentrappetje alvast klaarzetten voor jequote:Op maandag 25 augustus 2014 16:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zou je oog uitsteken als je dat echt deed![]()
Jouw fantasiequote:Op maandag 25 augustus 2014 16:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dan gaat haar bips lijken op een rollade en eet ze haar eigen bips nog op
Je bent sowieso jelly op mijn fantasiequote:
wutquote:Op maandag 25 augustus 2014 16:17 schreef wise het volgende:
[..]
kleine baviaan is het dan
[..]
zal het keukentrappetje alvast klaarzetten voor je
Ja, zou voor 1 dag wel Nootmans willen zijnquote:Op maandag 25 augustus 2014 16:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je bent sowieso jelly op mijn fantasie
[..]
wut![]()
gek wijf zij johquote:Op maandag 25 augustus 2014 16:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
CUL / Koken voor 4 personen, wat te maken?
Ik heb iemand boos gemaakt
Ja wtf .. Carbonara een moeilijk gerecht ...quote:
Iddquote:Op maandag 25 augustus 2014 16:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, zou voor 1 dag wel Nootmans willen zijn
Hele dag strawberry cheesecake thee en kinderkoffie drinken
ik ook.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, zou voor 1 dag wel Nootmans willen zijn
Jaquote:Op maandag 25 augustus 2014 16:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Iddmaar dat kan je nu ook natuurlijk alszijnde 4ebe
wel met minder fantasie tho.
Wie is klootmans?quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:29 schreef wise het volgende:
[..]
ik ook.
En dan mensen overvallen en het geld ergens verstoppen. Als ik de volgende dag mezelf weer ben, dat geld ophalen en lachen als ik de krant open sla en die bloedkop van Klootmans daar zie staan.
[ afbeelding ]
Als je mij was zou je nooit gepakt kunnen worden omdat ik gewiekst ben hoor!quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:29 schreef wise het volgende:
[..]
ik ook.
En dan mensen overvallen en het geld ergens verstoppen. Als ik de volgende dag mezelf weer ben, dat geld ophalen en lachen als ik de krant open sla en die bloedkop van Klootmans daar zie staan.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Het is niet anders....quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja
Daar moet ik maar genoegen mee nemen
1 dag 4ebe lijkt me ook wel wat.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Iddmaar dat kan je nu ook natuurlijk alszijnde 4ebe
wel met minder fantasie tho.
Hahahaquote:Op maandag 25 augustus 2014 16:31 schreef wise het volgende:
[..]
1 dag 4ebe lijkt me ook wel wat.
Ongegeneerd in de ballenbak spelen van de Mac en bij vrouwen het pashokje in lopen
Pro tip: Barilla pastaquote:Op maandag 25 augustus 2014 16:31 schreef 2NutZ het volgende:
Oh en btw mag ik jouw carbonara recept pls4ebe
Aight. Nu de rest nogquote:Op maandag 25 augustus 2014 16:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Pro tip: Barilla pasta
Kri kri aproves !
Zeg ..quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:31 schreef wise het volgende:
[..]
1 dag 4ebe lijkt me ook wel wat.
Ongegeneerd in de ballenbak spelen van de Mac en bij vrouwen het pashokje in lopen
Ik hoop dat ze sherlockedquote:Op maandag 25 augustus 2014 16:32 schreef 2NutZ het volgende:
Die rubarbje btwschiet gewoon uit haar slof voor niks
Ik ook.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze sherlockedwat een idioot.
Eieren, parmesaanse kaas (geraspt), room en uitgebakken spekjes.quote:
Ja hallo, zie hierbovenquote:
Erg lastig iddquote:Op maandag 25 augustus 2014 16:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eieren, parmesaanse kaas (geraspt), room en uitgebakken spekjes.
Eventueel ui of champignons, meebakken met spek.
Pasta koken
Spekjes uitbakken
Kaas, room, eieren door elkaar husselen
Pasta afgieten, room-ei-kaas mengsel erover incl spekjes
Naar smaak peper van de molen
MOEILIJK MAN!!!
Niemand kan dit klaarmaken
Srs
Ja hallo.quote:
en dan zeggen dat ze al langer kooktquote:Op maandag 25 augustus 2014 16:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eieren, parmesaanse kaas (geraspt), room en uitgebakken spekjes.
Eventueel ui of champignons, meebakken met spek.
Pasta koken
Spekjes uitbakken
Kaas, room, eieren door elkaar husselen
Pasta afgieten, room-ei-kaas mengsel erover incl spekjes
Naar smaak peper van de molen
MOEILIJK MAN!!!
Niemand kan dit klaarmaken
Srs
Pics van je carbonaraquote:Op maandag 25 augustus 2014 16:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Erg lastig idd!!!!
Maar bedankt. Ik ga het ook zo eens maken.
[..]
Ja hallo.
Nee, ze kookt lang en graagquote:Op maandag 25 augustus 2014 16:40 schreef wise het volgende:
[..]
en dan zeggen dat ze al langer kookt![]()
zeker dr. UTKER pizza in de oven flikkeren
Ik deed het met potjesquote:Op maandag 25 augustus 2014 16:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Pics van je carbonara
Srs, simpeler kan niet.
Tenzij pasta pesto uit een potje en pasta.
Nee laat een TS volledig zelf pesto maken.
Zegt net dat ie net een ei kan bakken.
Daar is ook niks mis mee?quote:
Slaat helemaal nergens op.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:47 schreef wise het volgende:
KLB / Hij heeft een veel grotere oto
dat filmpje
Keihard gelachen.. vooral door dat gegil nog een keer aan het eindequote:Op maandag 25 augustus 2014 16:47 schreef wise het volgende:
KLB / Hij heeft een veel grotere oto
dat filmpje
Mwah ik vind het idd wel te nassen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daar is ook niks mis mee?
Alleen soms beetje zout
5 uur, doei wise en Nootmansquote:Op maandag 25 augustus 2014 16:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Keihard gelachen.. vooral door dat gegil nog een keer aan het einde![]()
[..]
Mwah ik vind het idd wel te nassen.
Liever vers.
het is Oetkerquote:Op maandag 25 augustus 2014 16:40 schreef wise het volgende:
[..]
en dan zeggen dat ze al langer kookt![]()
zeker dr. UTKER pizza in de oven flikkeren
Kan, maar is wel zoutigquote:Op maandag 25 augustus 2014 17:47 schreef Salatrel het volgende:
Carbonara moeilijkgewoon uit een potje van de grande italia toch?
ja maar kost moeitequote:Op maandag 25 augustus 2014 18:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan, maar is wel zoutig
Zelf maken is lekkerderderder
Ademhalen kost soms ook moeitequote:
Jaquote:Op maandag 25 augustus 2014 18:26 schreef Salatrel het volgende:
de 4EBE icebucket challenge
https://www.facebook.com/photo.php?v=10152344326687499
Door die gespierde kuiten lijken zijn voeten kleinerquote:Op maandag 25 augustus 2014 19:32 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dat is toch geen 45? Lijkt net 40/38.
Ik moet je gelijk geven, maar tis echt 45.quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:32 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dat is toch geen 45? Lijkt net 40/38.
quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Door die gespierde kuiten lijken zijn voeten kleiner
wijvenskoentjesquote:
ja, dat weet jij wel he. Daar bijt jij altijd inquote:
Beetje homosexueel maar voor een paar keer kan het geen kwaadquote:Op maandag 25 augustus 2014 22:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Zou deze dap zetten met de broski's.
ayy lmaoquote:Op maandag 25 augustus 2014 22:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Flikker ik heb weer eens wat xbox live gold, laten we binnenkort eens Los Santos op stelten zettenquote:Op maandag 25 augustus 2014 22:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:58 schreef Homijn het volgende:
Dienstmededeling: KLB / De nieuwe KLB-mod #11 Homijn :')
Aight hmu when u ready foo'. Hossel da real Sala ook danquote:Op maandag 25 augustus 2014 22:50 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Flikker ik heb weer eens wat xbox live gold, laten we binnenkort eens Los Santos op stelten zetten
quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:58 schreef Homijn het volgende:
Wat impliceer jij ?quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:57 schreef wise het volgende:
[..]
ja, dat weet jij wel he. Daar bijt jij altijd in
Wie?quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:58 schreef Homijn het volgende:
Ik weet het ook niet.quote:
Ik doe soms graag moeite.quote:
Dacht dat je klaar wasquote:Op maandag 25 augustus 2014 23:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
Collegegeld ¤1900 nog wat, toen ik begon met studeren ¤1600 nog wat, moet echt 's afstuderen.
#teamalleenscriptieverbeterenendanklaar
Toch nog iemand.quote:
Hoe lang ben je nou al niet aan het studeren, gij langstudeerder?quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
Collegegeld ¤1900 nog wat, toen ik begon met studeren ¤1600 nog wat, moet echt 's afstuderen.
#teamalleenscriptieverbeterenendanklaar
Scriptie was niet goedgekeurd (5,1 FFS) dus even wat dingen anders doen en dan hopelijk nooit meer schoolquote:
8 Jaar, waarvan 1e jaar wel vroegtijdig gestopt vanwege verkeerde studiekeuzequote:Op maandag 25 augustus 2014 23:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe lang ben je nou al niet aan het studeren, gij langstudeerder?
En wtf.. 1900 ?in mijn tijd was het 1650 en waarschijnlijk was dat jouw tijd ook nog
quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Scriptie was niet goedgekeurd (5,1 FFS) dus even wat dingen anders doen en dan hopelijk nooit meer school.
Even langs met de goons?quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Scriptie was niet goedgekeurd (5,1 FFS) dus even wat dingen anders doen en dan hopelijk nooit meer school.
8 jaar hbo????quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
8 Jaar, waarvan 1e jaar wel vroegtijdig gestopt vanwege verkeerde studiekeuze. Het is niet eens dat ik te weinig punten haal oid, maar gewoon luiheid/laksheid/geen motivatie en veel (kunnen) werken
.
Mooi hoe ik bij m'n laatste hertentamen een gozer tegenkwam met wie ik in de 2e zat.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]das zuur.
Ik ben in februari 2013 afgestudeerd.
Er zijn nu nog klasgenoten die proberen om af te studeren, maar ik heb er een hard hoofd in.
Ik zag eens een keer een klasgenoot terug in de rechtszaal toen ik er een rechtbankverslag moest schrijven.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Mooi hoe ik bij m'n laatste hertentamen een gozer tegenkwam met wie ik in de 2e zat.
6 Jaar terug.
Da's plan B2quote:
1e jaar deed ik Informatica, maar mee gestopt. Daarna 2 jaar achter elkaar Commerciële Economie, jaar tussenuit, half jaar minor, half jaar tussenuit, half jaar stage, jaar tussenuit, half jaar afstudeerstagequote:
"Hey, jij hier?"quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Mooi hoe ik bij m'n laatste hertentamen een gozer tegenkwam met wie ik in de 2e zat.
6 Jaar terug.
Ja, precies, eigenlijk de enige reünie, maar sinds ik alle tentamens nu heb gehaald zien ze me niet meerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ayy panzeroflmaoquote:Op maandag 25 augustus 2014 23:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
1e jaar deed ik Informatica, maar mee gestopt. Daarna 2 jaar achter elkaar Commerciële Economie, jaar tussenuit, half jaar minor, half jaar tussenuit, half jaar stage, jaar tussenuit, half jaar afstudeerstage.
quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:26 schreef Modus het volgende:
Oh hi.Zou je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou als die onderbenen er niet bij zaten.
Beter dat die langstudeerboete niet doorging voor jou danquote:Op maandag 25 augustus 2014 23:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Da's plan B2.
[..]
1e jaar deed ik Informatica, maar mee gestopt. Daarna 2 jaar achter elkaar Commerciële Economie, jaar tussenuit, half jaar minor, half jaar tussenuit, half jaar stage, jaar tussenuit, half jaar afstudeerstage.
Op havo was Informatica Office/websites bouwen/spelletjes maken, op hbo alleen maar wiskunde en programmerenquote:
quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:26 schreef Modus het volgende:
Oh hi.Als je die nou een zetje zou geven, zou ze dan zelfstandig op kunnen krabbelen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Dank het Vliegende Spaghettimonster op m'n blotje knietjes ja, scheet er in m'n broek voorquote:Op maandag 25 augustus 2014 23:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beter dat die langstudeerboete niet doorging voor jou dan_
Hehe, een zetje.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als je die nou een zetje zou geven, zou ze dan zelfstandig op kunnen krabbelen?
Kan jij dat?quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als je die nou een zetje zou geven, zou ze dan zelfstandig op kunnen krabbelen?
Mortaxx pls, ik vingerde al chicks in de fietsenstalling toen jij nog een Mickey Mousetrui droeg.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Duidelijk geval van geen zwag voor 2006
Die truien draag ik nog steedsquote:Op maandag 25 augustus 2014 23:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Mortaxx pls, ik vingerde al chicks in de fietsenstalling toen jij nog een Mickey Mousetrui droeg.
Ik zag ineens de albino mocro en de luie pakistani haast maken met een afstudeerstage.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dank het Vliegende Spaghettimonster op m'n blotje knietjes ja, scheet er in m'n broek voor.
quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
albino mocro en de luie pakistani
quote:
Waarom niet?quote:
Die albino was praktisch blind, maar ging toch achter het stuur zitten.quote:
Leyequote:Op maandag 25 augustus 2014 23:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die albino was praktisch blind, maar ging toch achter het stuur zitten.
Zonder rijbewijs.
Alles kan ...
In Leiden.
Leuke stad jaquote:
Wordquote:
Lekker danquote:Op maandag 25 augustus 2014 23:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die albino was praktisch blind, maar ging toch achter het stuur zitten.
Zonder rijbewijs.
Alles kan ...
In Leiden.
Zonder benen en armen schept wel mogelijkhedenquote:Op maandag 25 augustus 2014 23:34 schreef BlauweTijger het volgende:
Zou niet trouwens, moet benen hebben.
Ja.. haal het wegquote:Op maandag 25 augustus 2014 23:34 schreef BlauweTijger het volgende:
wtf ik kijk 2 minuten weg en ik zie nu allemaal stompies :$
Het was een mooi stelquote:Op maandag 25 augustus 2014 23:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Lekker dan.
Gvd man, Albinomocro en luie Pakistani![]()
. Zou serie op YouTube van die 2 volgen.
Ja maar ze kan niet aftrekken tijdens het pijpen. #optiefequote:Op maandag 25 augustus 2014 23:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zonder benen en armen schept wel mogelijkheden
Gewoon tussen de stompjesquote:Op maandag 25 augustus 2014 23:36 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja maar ze kan niet aftrekken tijdens het pijpen. #optiefe
Zou je verwijderen als je het wel was?quote:
Nee, wel in spoiler zetten.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zou je verwijderen als je het wel was?
Presentaties, ik haatte dat bijna evenveel als competentieontwikkelingsbullshitquote:Op maandag 25 augustus 2014 23:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het was een mooi stelEn drie keer raden met wie ik opgescheept zat met presentaties.
Hint: ik mocht alles doen.
quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:36 schreef krioro het volgende:
[..]
Een keischattig meisje.
Fascisten hierboven allemaal zeg.
Galant.quote:
quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:38 schreef BlauweTijger het volgende:
Zit te twijfelen. zal ik gaan fappen of niet?
Nou ja.. als het voor een groepje is wat ik al ken of waar ik me op mn gemak voel dan vind ik presentaties geven absoluut niet erg. Als het dan ook nog een boeiend onderwerp is dan helemaal niet. Ik schaam mezelf als ik over een saai onderwerp moet presenterenquote:Op maandag 25 augustus 2014 23:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Presentaties, ik haatte dat bijna evenveel als competentieontwikkelingsbullshit.
Vond mezelf ook belabberd presenteren altijd, maar dan zegt m'n groep dat ik het het beste van hun doe en of ik niet vaker wil, hell no. Zelfs een keer gehoord van een docente dat ik een Engelse presentatie deed als een native speaker
. Uh ok, thanks I guess
![]()
.
Is dat ook al een prestatie tegenwoordig?quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zelfs een keer gehoord van een docente dat ik een Engelse presentatie deed als een native speaker. Uh ok, thanks I guess
![]()
.
Na die amputee chick gezien te hebbenquote:Op maandag 25 augustus 2014 23:38 schreef BlauweTijger het volgende:
Zit te twijfelen. zal ik gaan fappen of niet?
Vond eind- of bedrijfspresentaties nog het ergst, dan weet je dat ze gedetailleerd luisterenquote:Op maandag 25 augustus 2014 23:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja.. als het voor een groepje is wat ik al ken of waar ik me op mn gemak voel dan vind ik presentaties geven absoluut niet erg. Als het dan ook nog een boeiend onderwerp is dan helemaal niet. Ik schaam mezelf als ik over een saai onderwerp moet presenterenDan zie je heel die klas wegzakken
![]()
Nou dat is best een mooi compliment. Beter dan dat ze zeggen dat je een steenkolenengels uitspraak hebt.
Blijkbaarquote:Op maandag 25 augustus 2014 23:42 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Is dat ook al een prestatie tegenwoordig?
Had ik met games.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Blijkbaar. Al viel me op dat het niveau Engels best hoog was van medestudenten, zeker allemaal seriekijkers
.
En ineens vragen gaan stellen over het 7 s model.. "het 7 wat ..? "quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Vond eind- of bedrijfspresentaties nog het ergst, dan weet je dat ze gedetailleerd luisteren.
En inderdaad, maar ik was oprecht verbaasd en herkende mezelf er niet in.
[..]
Blijkbaar. Al viel me op dat het niveau Engels best hoog was van medestudenten, zeker allemaal seriekijkers
.
M'n Engels was in de brugklas nog belabberd, door muziek (vooral rapquote:
Structure, systems, skills, strategy, shared values, staff, style - harde waarden met moeilijk invloed uitoefenen, zachte waarden met makkelijk invloed uitoefenen - moet samenhang zijn.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En ineens vragen gaan stellen over het 7 s model.. "het 7 wat ..? "
Ik sprak voor mijn tiende al behoorlijk Engels omdat mijn ouders geen woord Engels konden en als ik ze vroeg wat iets in een game wilde zeggen wisten ze het niet. Dus zo een beetje geleerd, mede door ondertiteling ook.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
M'n Engels was in de brugklas nog belabberd, door muziek (vooral rap), games en YouTube etc. best wel opgevijzeld.
Die vraag kreeg ik op mn scriptieverdediging.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Structure, systems, skills, strategy, shared values, staff, style - harde waarden, zachte waarden - moet samenhang zijn.
BAM.
Nigga you fuck we was hoe bitches weed errydayquote:Op maandag 25 augustus 2014 23:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
M'n Engels was in de brugklas nog belabberd, door muziek (vooral rap), games en YouTube etc. best wel opgevijzeld.
Dit is echt zulke typische marketing bullshitquote:Op maandag 25 augustus 2014 23:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Structure, systems, skills, strategy, shared values, staff, style - harde waarden met moeilijk invloed uitoefenen, zachte waarden met makkelijk invloed uitoefenen - moet samenhang zijn.
BAM.
LOL, ik speelde op m'n 10e Pharaoh, fucking Engels-NL woordenboek op de schoot voor alle begrippen enzquote:Op maandag 25 augustus 2014 23:47 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik sprak voor mijn tiende al behoorlijk Engels omdat mijn ouders geen woord Engels konden en als ik ze vroeg wat iets in een game wilde zeggen wisten ze het niet. Dus zo een beetje geleerd, mede door ondertiteling ook.
Scriptieverdedigingquote:Op maandag 25 augustus 2014 23:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die vraag kreeg ik op mn scriptieverdediging.
Het licht ging even uit hoor..
ATL shawty wat dat mouff do doequote:Op maandag 25 augustus 2014 23:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nigga you fuck we was hoe bitches weed erryday
Questions anyone?quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
En of.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dit is echt zulke typische marketing bullshit
Ayy lmaoquote:Op maandag 25 augustus 2014 23:49 schreef krioro het volgende:
[..]
Questions anyone?Ay yo shawty on the second row with the phat ass, u got something u wanna tell me? How about ur digits babygirl?
Ja, mijn twee klasgenootjes (want ik zat in een klas van driequote:Op maandag 25 augustus 2014 23:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
LOL, ik speelde op m'n 10e Pharaoh, fucking Engels-NL woordenboek op de schoot voor alle begrippen enz![]()
.
[..]
Scriptieverdediging. Nu al geen zin in
.
[..]
ATL shawty wat dat mouff do doe
Wat?!quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
LOL, ik speelde op m'n 10e Pharaoh, fucking Engels-NL woordenboek op de schoot voor alle begrippen enz![]()
.
Haha, toevallig, ik speelde Pong op de Atari op dezelfde manier.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:50 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wat?!Ik speelde het vervolg Zeus op dezelfde manier.
Dat scoreboard was inderdaad best ingewikkeld.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:53 schreef krioro het volgende:
[..]
Haha, toevallig, ik speelde Pong op de Atari op dezelfde manier.
Ohquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Die serie van Mario vroeger op TV, dat was pornoacteur Ron Jeremy.
[ afbeelding ]
Nee, dat was Lou Albano.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Die serie van Mario vroeger op TV, dat was pornoacteur Ron Jeremy.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
5 uur, doei wise en Nootmans![]()
dankzij jou wil ik nu carbonaraquote:Op maandag 25 augustus 2014 23:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dat laatste vond ik trouwens geen reet aan.
niksquote:
Dit. EN nu helemaal met al die 'parodie' filmpjes en mensen die nog grappiger en interessanter willen doenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:50 schreef Modus het volgende:
Mensen die ice bucket shit 'hahaa aha hahaaah is toch leuk man'
1800%..
Terecht, is ook hartstikke lekkerquote:
Ja nee weeniequote:
zolang je het niet laat doorkoken nadat je het ei erbij hebt geworpen is er niets aan de handquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Terecht, is ook hartstikke lekker
Maar wel moeilijk te maken, he Nootmans|?
Als je de pasta af hebt gegoten is er echt niks aan de handquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zolang je het niet laat doorkoken nadat je het ei erbij hebt geworpen is er niets aan de hand
recpeten op smulweb zijn wel echt schrikbarend
met die bij ingredienten zetten: 1 pot grande italia carbonara saus en een dikke plak gekookte ham
en mensen die mie als pasta gebruiken
discussies in cul zijn sowieso vaak belachelijkquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als je de pasta af hebt gegoten is er echt niks aan de hand
Lees de discussie in CUL__
Nee dat wijf laat de TS die net een ei kan koken, zelf pesto maken.>??
Klopt, vooral van die culi snobsquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
discussies in cul zijn sowieso vaak belachelijk
ja, ik geloof best dat ze kunnen koken, maar hou gewoon af en toe je grote bek op elkaarquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klopt, vooral van die culi snobs
Gaat helemaal nergens over.
Carbonara discussiequote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, ik geloof best dat ze kunnen koken, maar hou gewoon af en toe je grote bek op elkaar
i know.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Carbonara discussie
CUL / Koken voor 4 personen, wat te maken?
Kan het nog erger?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
i know.
al valt het daar nog best mee
Dan mogen ze dat topic houden, want dan is het niet leuk meer.quote:
Ja|.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Terecht, is ook hartstikke lekker
Maar wel moeilijk te maken, he Nootmans|?
echt iets voor jou.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan mogen ze dat topic houden, want dan is het niet leuk meer.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
echt iets voor jou.
beetje rellen..
wist je trouwens dat de vezelrijke pasta van de honig niet te vreten is? nee? dan bij deze
net als die hommo van 24kitchen: "volkoren pasta is net zo lekker, maar veel gezonder" NEE!!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]nee wist ik niet
Klinkt ook best vies..
"vezelrijke"
Ik vind volkoren pasta vies.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
net als die hommo van 24kitchen: "volkoren pasta is net zo lekker, maar veel gezonder" NEE!!
is ook viesquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind volkoren pasta vies.
Dan heb ik aan 4 happen genoeg ineens.
Haggis en walvisvlees ook.quote:
dat weet ik niet, nog nooit gegetenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Haggis en walvisvlees ook.
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat weet ik niet, nog nooit gegeten
dan kun je ook niet zeggen dat het vies isquote:
Ik zei het net.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan kun je ook niet zeggen dat het vies is
Logisch, je moet er ook saus overheen doenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind volkoren pasta vies.
Dan heb ik aan 4 happen genoeg ineens.
quote:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:03 schreef Gridlok het volgende:
kk Dima, post niks als je het toch weer delete.
smerige vetreetquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:57 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe zou zij toch smaken..
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:07 schreef Dimachaerus het volgende:
Ga je in hbo 3e klas weer door met je oude klasgenoten? Volgens mij wordt er her en der weer gehusselt toch? Mensen die afvallen, 1e semester stage, tussenjaar etc. Straks kom ik met treinmeisje in de klas ofzoof 2 andere meisjes uit weer 2 andere klassen waarvan ik wel weet dat die oogje hebben op turkish cock
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij wilde weten hoe je collegegeld moet betalenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Waarom krijg ik hiervoor een quote-alert a beta pussy?
Ah, thnx.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hij wilde weten hoe je collegegeld moet betalen
quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |