dankzij jou wil ik nu carbonaraquote:Op maandag 25 augustus 2014 23:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dat laatste vond ik trouwens geen reet aan.
niksquote:
Dit. EN nu helemaal met al die 'parodie' filmpjes en mensen die nog grappiger en interessanter willen doenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:50 schreef Modus het volgende:
Mensen die ice bucket shit 'hahaa aha hahaaah is toch leuk man'
1800%..
Terecht, is ook hartstikke lekkerquote:
Ja nee weeniequote:
zolang je het niet laat doorkoken nadat je het ei erbij hebt geworpen is er niets aan de handquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Terecht, is ook hartstikke lekker
Maar wel moeilijk te maken, he Nootmans|?
Als je de pasta af hebt gegoten is er echt niks aan de handquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zolang je het niet laat doorkoken nadat je het ei erbij hebt geworpen is er niets aan de hand
recpeten op smulweb zijn wel echt schrikbarend
met die bij ingredienten zetten: 1 pot grande italia carbonara saus en een dikke plak gekookte ham
en mensen die mie als pasta gebruiken
discussies in cul zijn sowieso vaak belachelijkquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als je de pasta af hebt gegoten is er echt niks aan de hand
Lees de discussie in CUL__
Nee dat wijf laat de TS die net een ei kan koken, zelf pesto maken.>??
Klopt, vooral van die culi snobsquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
discussies in cul zijn sowieso vaak belachelijk
ja, ik geloof best dat ze kunnen koken, maar hou gewoon af en toe je grote bek op elkaarquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klopt, vooral van die culi snobs
Gaat helemaal nergens over.
Carbonara discussiequote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, ik geloof best dat ze kunnen koken, maar hou gewoon af en toe je grote bek op elkaar
i know.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Carbonara discussie
CUL / Koken voor 4 personen, wat te maken?
Kan het nog erger?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
i know.
al valt het daar nog best mee
Dan mogen ze dat topic houden, want dan is het niet leuk meer.quote:
Ja|.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Terecht, is ook hartstikke lekker
Maar wel moeilijk te maken, he Nootmans|?
echt iets voor jou.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan mogen ze dat topic houden, want dan is het niet leuk meer.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
echt iets voor jou.
beetje rellen..
wist je trouwens dat de vezelrijke pasta van de honig niet te vreten is? nee? dan bij deze
net als die hommo van 24kitchen: "volkoren pasta is net zo lekker, maar veel gezonder" NEE!!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]nee wist ik niet
Klinkt ook best vies..
"vezelrijke"
Ik vind volkoren pasta vies.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
net als die hommo van 24kitchen: "volkoren pasta is net zo lekker, maar veel gezonder" NEE!!
is ook viesquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind volkoren pasta vies.
Dan heb ik aan 4 happen genoeg ineens.
Haggis en walvisvlees ook.quote:
dat weet ik niet, nog nooit gegetenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Haggis en walvisvlees ook.
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat weet ik niet, nog nooit gegeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |