SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
een goede carbonara maken is lastig hoorquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:57 schreef nickhguitar het volgende:
Keep 'em coming. Ik zoek de makkelijkste gewoon uit. Heb al een lichte voorkeur voor Carbonara (ziet er echt lekker uit
)
Ja, dit. Altijd een succes hierquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Pasta carbonara, simpeler kan niet.
Wat is daar precies lastig aan?quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
een goede carbonara maken is lastig hoor
de structuur goed krijgen met je ei en de timingquote:Op maandag 25 augustus 2014 16:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat is daar precies lastig aan?
Heb niet het idee dat de TS voor de jury van Masterchef hoeft te koken.
Zal wel meevallen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
de structuur goed krijgen met je ei en de timing
Oke dan welquote:
Damn, doe eens niet zo ongesteldquote:Op maandag 25 augustus 2014 16:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Oke dan wel
Wat wil je nou? Ik ben van menig dat het geen beginners gerecht is. Ik kook al lang, graag en veel
Dat is mijn mening. Die van jou is anders, maar zeggen 'zal wel mee vallen ' is echt compleet zinloos
Valt echt wel mee hoor.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Oke dan wel
Wat wil je nou? Ik ben van menig dat het geen beginners gerecht is. Ik kook al lang, graag en veel
Dat is mijn mening. Die van jou is anders, maar zeggen 'zal wel mee vallen ' is echt compleet zinloos
Want omdat jij er moeite mee hebt is het voor iedereen lastig? Laat een ander lekker vinden dat het eenvoudig is, want dat is het ook.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Oke dan wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:39 schreef Moeraskat het volgende:
Recept van Jamie;Jamie's recepten zijn altijd goed. Fan van zijn boeken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:39 schreef Moeraskat het volgende:
Recept van Jamie;GekwijldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Op m'n goede goed, zoals ooit een wijs, maar vooral oude user zei.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
ik ben ook echt fan van zijn boekenquote:Op maandag 25 augustus 2014 16:40 schreef richolio het volgende:
[..]
Jamie's recepten zijn altijd goed. Fan van zijn boeken.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:28 schreef Pietverdriet het volgende:
Heel eenvoudige en erg lekkere ovenschotel
Schil bloemige aardappels en snij aan stukken, leg op bakblik.
Neem kipvleugels en kruid ze, leg ze op de aardappels.
5 kwartier in de oven bij 200-225 graden
Serveer er een salade bij
Dit. Pasta Carbonara =/= Pasta met roerei.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
een goede carbonara maken is lastig hoor
Trek vier blikken Knaks open.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:57 schreef nickhguitar het volgende:
Keep 'em coming. Ik zoek de makkelijkste gewoon uit.
Pasta Carbonara is echt een super makkelijk studentengerecht. Als je een ei kan bakken kun je ook Carbonara maken.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Oke dan wel
Dit, beste gerecht ooitquote:Op maandag 25 augustus 2014 23:07 schreef Redcoon het volgende:
Maak chili con carne. Dat is echt letterlijk een hoop op elkaar flikkeren. Google het makkelijkste recept, check youtube of 24 kitchen, dan krijg je er ook nog eens bewegende beelden bij.
Sommige mensen leggen dat lat wat hoger dan dat alle ingredienten warm zijn.quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:19 schreef borbit het volgende:
[..]
Pasta Carbonara is echt een super makkelijk studentengerecht. Als je een ei kan bakken kun je ook Carbonara maken.
Zo TS, waar is de keuze op gevallen?quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:57 schreef nickhguitar het volgende:
Keep 'em coming. Ik zoek de makkelijkste gewoon uit. Heb al een lichte voorkeur voor Carbonara (ziet er echt lekker uit
)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |