SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
een goede carbonara maken is lastig hoorquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:57 schreef nickhguitar het volgende:
Keep 'em coming. Ik zoek de makkelijkste gewoon uit. Heb al een lichte voorkeur voor Carbonara (ziet er echt lekker uit
)
Ja, dit. Altijd een succes hierquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Pasta carbonara, simpeler kan niet.
Wat is daar precies lastig aan?quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
een goede carbonara maken is lastig hoor
de structuur goed krijgen met je ei en de timingquote:Op maandag 25 augustus 2014 16:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat is daar precies lastig aan?
Heb niet het idee dat de TS voor de jury van Masterchef hoeft te koken.
Zal wel meevallen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
de structuur goed krijgen met je ei en de timing
Oke dan welquote:
Damn, doe eens niet zo ongesteldquote:Op maandag 25 augustus 2014 16:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Oke dan wel
Wat wil je nou? Ik ben van menig dat het geen beginners gerecht is. Ik kook al lang, graag en veel
Dat is mijn mening. Die van jou is anders, maar zeggen 'zal wel mee vallen ' is echt compleet zinloos
Valt echt wel mee hoor.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Oke dan wel
Wat wil je nou? Ik ben van menig dat het geen beginners gerecht is. Ik kook al lang, graag en veel
Dat is mijn mening. Die van jou is anders, maar zeggen 'zal wel mee vallen ' is echt compleet zinloos
Want omdat jij er moeite mee hebt is het voor iedereen lastig? Laat een ander lekker vinden dat het eenvoudig is, want dat is het ook.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Oke dan wel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |