Brabant is z'n tijd ver vooruit.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 02:49 schreef Adidah het volgende:
TS leeft nog onder een steen. Hier koken wij al jaren met sperma.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 02:49 schreef Adidah het volgende:
TS leeft nog onder een steen. Hier koken wij al jaren met sperma.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik niet zeg dat het sperma is, dan merk je het waarschijnlijk niet eensquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 02:55 schreef tonja het volgende:
Ik heb slang gegeten, vissenogen, koeiehersenen, kalfszwezerik en gefermenteerde zalm, maar sperma eten staat me echt tegen.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 02:49 schreef ThaOMG het volgende:
Voor fokkers de enige manier om hun zaad in een ander lichaam te krijgen
In Duitsland deden ze nog 'veilig' spuug op pizza's.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 02:54 schreef Biogarde het volgende:
Daar zijn ze jaren geleden toch al mee begonnen? Knoflooksaus van de swarmaboer iemand?
Klopt, het is dan ook echt het idee wat me tegenstaat.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 02:56 schreef Adidah het volgende:
[..]
Als ik niet zeg dat het sperma is, dan merk je het waarschijnlijk niet eens.
Het zou echt prachtig zijn als iedereen je voor een troll aanziet, terwijl je morgen lekker zit te schaften met een broodje sperma ofzo terwijl heel FOK! om je lachtquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 02:56 schreef Adidah het volgende:
[..]
Als ik niet zeg dat het sperma is, dan merk je het waarschijnlijk niet eens.
Spermajamquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 02:57 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Het zou echt prachtig zijn als iedereen je voor een troll aanziet, terwijl je morgen lekker zit te schaften met een broodje sperma ofzo terwijl heel FOK! om je lacht
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |