Brabant is z'n tijd ver vooruit.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 02:49 schreef Adidah het volgende:
TS leeft nog onder een steen. Hier koken wij al jaren met sperma.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 02:49 schreef Adidah het volgende:
TS leeft nog onder een steen. Hier koken wij al jaren met sperma.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik niet zeg dat het sperma is, dan merk je het waarschijnlijk niet eensquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 02:55 schreef tonja het volgende:
Ik heb slang gegeten, vissenogen, koeiehersenen, kalfszwezerik en gefermenteerde zalm, maar sperma eten staat me echt tegen.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 02:49 schreef ThaOMG het volgende:
Voor fokkers de enige manier om hun zaad in een ander lichaam te krijgen
In Duitsland deden ze nog 'veilig' spuug op pizza's.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 02:54 schreef Biogarde het volgende:
Daar zijn ze jaren geleden toch al mee begonnen? Knoflooksaus van de swarmaboer iemand?
Klopt, het is dan ook echt het idee wat me tegenstaat.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 02:56 schreef Adidah het volgende:
[..]
Als ik niet zeg dat het sperma is, dan merk je het waarschijnlijk niet eens.
Het zou echt prachtig zijn als iedereen je voor een troll aanziet, terwijl je morgen lekker zit te schaften met een broodje sperma ofzo terwijl heel FOK! om je lachtquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 02:56 schreef Adidah het volgende:
[..]
Als ik niet zeg dat het sperma is, dan merk je het waarschijnlijk niet eens.
Spermajamquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 02:57 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Het zou echt prachtig zijn als iedereen je voor een troll aanziet, terwijl je morgen lekker zit te schaften met een broodje sperma ofzo terwijl heel FOK! om je lacht
Ja ik ook, dus ze mag het ook wel in m'n tostie gooienquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 03:01 schreef Adidah het volgende:
Zoenen na het pijpen, je weet. Dat vinden vrouwen lievv.
Jammer dat dat filmpje 'wat remlof van dit topic vindt' heet want als het 'wat remlof van deze post vindt' was dan had ie hier gestaanquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 03:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja ik ook, dus ze mag het ook wel in m'n tostie gooien
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 03:11 schreef Adidah het volgende:
Lelijke mensen maken minder sperma aan. Dus het kan in jou geval wel even duren.
Hihi ik lachte evenquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 02:49 schreef ThaOMG het volgende:
En hoe weet je dat zo goed? Ervaring mee?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 03:11 schreef Adidah het volgende:
Lelijke mensen maken minder sperma aan. Dus het kan in jou geval wel even duren.
ligt er natuurlijk aan hoe groot je pan is en wat je er voor de rest nog in flikkertquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 03:09 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Hoeveel sperma zou ik nodig hebben voor een pan spermasoep?
Komt omdat ze in Rotterdam toch al rukkers zijn...quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 10:16 schreef Ploertendoder het volgende:
Natuurlijk kan dat alleen in RotterdamWat een aanfluiting
Ik las swarmahoerquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 02:54 schreef Biogarde het volgende:
Daar zijn ze jaren geleden toch al mee begonnen? Knoflooksaus van de swarmaboer iemand?
Geen ruk.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:53 schreef Pedroso het volgende:
Wat kost een liter sperma eigenlijk ?
Heel vele rukken juistquote:
Kan je nu beter van maken, "Ik kom in je eten"quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:57 schreef For_now het volgende:
Is zij niet van dat programma op tv, kom bij je eten ofzo
Waarom dan die moeitequote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:54 schreef Crack_ het volgende:
Misschien dat het wel lekker zou kunnen zijn, maar niet als je weet dat er sperma in zit ...
alsdat dat beetje zaad eruit persen zoveel moeite kostquote:
Ligt eraan voor hoeveel mensen je kookt, wat voor gerecht etcquote:Op maandag 24 augustus 2009 01:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]
alsdat dat beetje zaad eruit persen zoveel moeite kost
quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:37 schreef Hyman het volgende:
[..]
Kan je nu beter van maken, "Ik kom in je eten"
Volgens mij hebben we een liefhebberquote:Op maandag 24 augustus 2009 11:19 schreef Laertes het volgende:
De hoeveelheid moord en brand die mensen schreeuwen bij iets "geks".
Volgens mij is dit niets meer dan een menselijke fetish, ik heb er geen problemen mee.
Wereldvreemdheid
Hier stopte ik met lezen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 02:48 schreef Nikmans het volgende:
Kom op manDe wereld is gek geworden.
Is het Halal?quote:
Shit, ik val door de mand!quote:Op maandag 24 augustus 2009 12:27 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we een liefhebber
iddquote:Op maandag 24 augustus 2009 18:48 schreef badboynova het volgende:
de hoop was er, maar het topic loop niet zo storm. er zijn echt te weinig vrouwen op fok.
Homo's genoeg op Fok, dus daar kan het ook niet aan liggen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 18:48 schreef badboynova het volgende:
de hoop was er, maar het topic loop niet zo storm. er zijn echt te weinig vrouwen op fok.
Deed je dat al dan?quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:00 schreef Metro2005 het volgende:
Ik koop dus niks meer in R'dam aan etenswaren. dat is duidelijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |