Heel vele rukken juistquote:
Kan je nu beter van maken, "Ik kom in je eten"quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:57 schreef For_now het volgende:
Is zij niet van dat programma op tv, kom bij je eten ofzo
Waarom dan die moeitequote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:54 schreef Crack_ het volgende:
Misschien dat het wel lekker zou kunnen zijn, maar niet als je weet dat er sperma in zit ...
alsdat dat beetje zaad eruit persen zoveel moeite kostquote:
Ligt eraan voor hoeveel mensen je kookt, wat voor gerecht etcquote:Op maandag 24 augustus 2009 01:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]
alsdat dat beetje zaad eruit persen zoveel moeite kost
quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:37 schreef Hyman het volgende:
[..]
Kan je nu beter van maken, "Ik kom in je eten"
Volgens mij hebben we een liefhebberquote:Op maandag 24 augustus 2009 11:19 schreef Laertes het volgende:
De hoeveelheid moord en brand die mensen schreeuwen bij iets "geks".
Volgens mij is dit niets meer dan een menselijke fetish, ik heb er geen problemen mee.
Wereldvreemdheid
Hier stopte ik met lezen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 02:48 schreef Nikmans het volgende:
Kom op manDe wereld is gek geworden.
Is het Halal?quote:
Shit, ik val door de mand!quote:Op maandag 24 augustus 2009 12:27 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we een liefhebber
iddquote:Op maandag 24 augustus 2009 18:48 schreef badboynova het volgende:
de hoop was er, maar het topic loop niet zo storm. er zijn echt te weinig vrouwen op fok.
Homo's genoeg op Fok, dus daar kan het ook niet aan liggen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 18:48 schreef badboynova het volgende:
de hoop was er, maar het topic loop niet zo storm. er zijn echt te weinig vrouwen op fok.
Deed je dat al dan?quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:00 schreef Metro2005 het volgende:
Ik koop dus niks meer in R'dam aan etenswaren. dat is duidelijk
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |