Dank het Vliegende Spaghettimonster op m'n blotje knietjes ja, scheet er in m'n broek voorquote:Op maandag 25 augustus 2014 23:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beter dat die langstudeerboete niet doorging voor jou dan_
Hehe, een zetje.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als je die nou een zetje zou geven, zou ze dan zelfstandig op kunnen krabbelen?
Kan jij dat?quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als je die nou een zetje zou geven, zou ze dan zelfstandig op kunnen krabbelen?
Mortaxx pls, ik vingerde al chicks in de fietsenstalling toen jij nog een Mickey Mousetrui droeg.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Duidelijk geval van geen zwag voor 2006
Die truien draag ik nog steedsquote:Op maandag 25 augustus 2014 23:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Mortaxx pls, ik vingerde al chicks in de fietsenstalling toen jij nog een Mickey Mousetrui droeg.
Ik zag ineens de albino mocro en de luie pakistani haast maken met een afstudeerstage.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dank het Vliegende Spaghettimonster op m'n blotje knietjes ja, scheet er in m'n broek voor.
quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
albino mocro en de luie pakistani
quote:
Waarom niet?quote:
Die albino was praktisch blind, maar ging toch achter het stuur zitten.quote:
Leyequote:Op maandag 25 augustus 2014 23:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die albino was praktisch blind, maar ging toch achter het stuur zitten.
Zonder rijbewijs.
Alles kan ...
In Leiden.
Leuke stad jaquote:
Wordquote:
Lekker danquote:Op maandag 25 augustus 2014 23:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die albino was praktisch blind, maar ging toch achter het stuur zitten.
Zonder rijbewijs.
Alles kan ...
In Leiden.
Zonder benen en armen schept wel mogelijkhedenquote:Op maandag 25 augustus 2014 23:34 schreef BlauweTijger het volgende:
Zou niet trouwens, moet benen hebben.
Ja.. haal het wegquote:Op maandag 25 augustus 2014 23:34 schreef BlauweTijger het volgende:
wtf ik kijk 2 minuten weg en ik zie nu allemaal stompies :$
Het was een mooi stelquote:Op maandag 25 augustus 2014 23:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Lekker dan.
Gvd man, Albinomocro en luie Pakistani![]()
. Zou serie op YouTube van die 2 volgen.
Ja maar ze kan niet aftrekken tijdens het pijpen. #optiefequote:Op maandag 25 augustus 2014 23:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zonder benen en armen schept wel mogelijkheden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |