quote:Op maandag 25 augustus 2014 02:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zonder bril en met normale blik zou jij best cute zijn
quote:
Onzin. Met bril ben ik ook cutequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Boeiend zit toch binnenquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Jeeee
Regen tot en met woensdag
quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Jeeee
en ditquote:
Verzopen ponnie alles.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Jeeee
Ik moet zo naar buitenquote:
Wise favoriete liedjequote:
Die heeft een jasje om.quote:
4ebe's voorbeeld;quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wise favoriete liedje
Garbage-only happy when it rains
Uhm oke wisequote:
POW, Right in the kisserquote:
Nou.quote:
Ja, met vleugels.quote:
quote:
quote:
Dan gaat haar bips lijken op een rollade en eet ze haar eigen bips nog opquote:Op maandag 25 augustus 2014 16:11 schreef wise het volgende:
[..]![]()
ik zou je spanken met een elektrische vliegenmepper
Zou je oog uitsteken als je dat echt deedquote:Op maandag 25 augustus 2014 16:11 schreef wise het volgende:
[..]![]()
ik zou je spanken met een elektrische vliegenmepper
kleine baviaan is het danquote:Op maandag 25 augustus 2014 16:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dan gaat haar bips lijken op een rollade
zal het keukentrappetje alvast klaarzetten voor jequote:Op maandag 25 augustus 2014 16:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zou je oog uitsteken als je dat echt deed![]()
Jouw fantasiequote:Op maandag 25 augustus 2014 16:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dan gaat haar bips lijken op een rollade en eet ze haar eigen bips nog op
Je bent sowieso jelly op mijn fantasiequote:
wutquote:Op maandag 25 augustus 2014 16:17 schreef wise het volgende:
[..]
kleine baviaan is het dan
[..]
zal het keukentrappetje alvast klaarzetten voor je
Ja, zou voor 1 dag wel Nootmans willen zijnquote:Op maandag 25 augustus 2014 16:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je bent sowieso jelly op mijn fantasie
[..]
wut![]()
gek wijf zij johquote:Op maandag 25 augustus 2014 16:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
CUL / Koken voor 4 personen, wat te maken?
Ik heb iemand boos gemaakt
Ja wtf .. Carbonara een moeilijk gerecht ...quote:
Iddquote:Op maandag 25 augustus 2014 16:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, zou voor 1 dag wel Nootmans willen zijn
Hele dag strawberry cheesecake thee en kinderkoffie drinken
ik ook.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, zou voor 1 dag wel Nootmans willen zijn
Jaquote:Op maandag 25 augustus 2014 16:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Iddmaar dat kan je nu ook natuurlijk alszijnde 4ebe
wel met minder fantasie tho.
Wie is klootmans?quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:29 schreef wise het volgende:
[..]
ik ook.
En dan mensen overvallen en het geld ergens verstoppen. Als ik de volgende dag mezelf weer ben, dat geld ophalen en lachen als ik de krant open sla en die bloedkop van Klootmans daar zie staan.
[ afbeelding ]
Als je mij was zou je nooit gepakt kunnen worden omdat ik gewiekst ben hoor!quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:29 schreef wise het volgende:
[..]
ik ook.
En dan mensen overvallen en het geld ergens verstoppen. Als ik de volgende dag mezelf weer ben, dat geld ophalen en lachen als ik de krant open sla en die bloedkop van Klootmans daar zie staan.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Het is niet anders....quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja
Daar moet ik maar genoegen mee nemen
1 dag 4ebe lijkt me ook wel wat.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Iddmaar dat kan je nu ook natuurlijk alszijnde 4ebe
wel met minder fantasie tho.
Hahahaquote:Op maandag 25 augustus 2014 16:31 schreef wise het volgende:
[..]
1 dag 4ebe lijkt me ook wel wat.
Ongegeneerd in de ballenbak spelen van de Mac en bij vrouwen het pashokje in lopen
Pro tip: Barilla pastaquote:Op maandag 25 augustus 2014 16:31 schreef 2NutZ het volgende:
Oh en btw mag ik jouw carbonara recept pls4ebe
Aight. Nu de rest nogquote:Op maandag 25 augustus 2014 16:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Pro tip: Barilla pasta
Kri kri aproves !
Zeg ..quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:31 schreef wise het volgende:
[..]
1 dag 4ebe lijkt me ook wel wat.
Ongegeneerd in de ballenbak spelen van de Mac en bij vrouwen het pashokje in lopen
Ik hoop dat ze sherlockedquote:Op maandag 25 augustus 2014 16:32 schreef 2NutZ het volgende:
Die rubarbje btwschiet gewoon uit haar slof voor niks
Ik ook.quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze sherlockedwat een idioot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |