Gewoon tussen de stompjesquote:Op maandag 25 augustus 2014 23:36 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja maar ze kan niet aftrekken tijdens het pijpen. #optiefe
Zou je verwijderen als je het wel was?quote:
Nee, wel in spoiler zetten.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zou je verwijderen als je het wel was?
Presentaties, ik haatte dat bijna evenveel als competentieontwikkelingsbullshitquote:Op maandag 25 augustus 2014 23:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het was een mooi stelEn drie keer raden met wie ik opgescheept zat met presentaties.
Hint: ik mocht alles doen.
quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:36 schreef krioro het volgende:
[..]
Een keischattig meisje.
Fascisten hierboven allemaal zeg.
Galant.quote:
quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:38 schreef BlauweTijger het volgende:
Zit te twijfelen. zal ik gaan fappen of niet?
Nou ja.. als het voor een groepje is wat ik al ken of waar ik me op mn gemak voel dan vind ik presentaties geven absoluut niet erg. Als het dan ook nog een boeiend onderwerp is dan helemaal niet. Ik schaam mezelf als ik over een saai onderwerp moet presenterenquote:Op maandag 25 augustus 2014 23:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Presentaties, ik haatte dat bijna evenveel als competentieontwikkelingsbullshit.
Vond mezelf ook belabberd presenteren altijd, maar dan zegt m'n groep dat ik het het beste van hun doe en of ik niet vaker wil, hell no. Zelfs een keer gehoord van een docente dat ik een Engelse presentatie deed als een native speaker
. Uh ok, thanks I guess
![]()
.
Is dat ook al een prestatie tegenwoordig?quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zelfs een keer gehoord van een docente dat ik een Engelse presentatie deed als een native speaker. Uh ok, thanks I guess
![]()
.
Na die amputee chick gezien te hebbenquote:Op maandag 25 augustus 2014 23:38 schreef BlauweTijger het volgende:
Zit te twijfelen. zal ik gaan fappen of niet?
Vond eind- of bedrijfspresentaties nog het ergst, dan weet je dat ze gedetailleerd luisterenquote:Op maandag 25 augustus 2014 23:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja.. als het voor een groepje is wat ik al ken of waar ik me op mn gemak voel dan vind ik presentaties geven absoluut niet erg. Als het dan ook nog een boeiend onderwerp is dan helemaal niet. Ik schaam mezelf als ik over een saai onderwerp moet presenterenDan zie je heel die klas wegzakken
![]()
Nou dat is best een mooi compliment. Beter dan dat ze zeggen dat je een steenkolenengels uitspraak hebt.
Blijkbaarquote:Op maandag 25 augustus 2014 23:42 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Is dat ook al een prestatie tegenwoordig?
Had ik met games.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Blijkbaar. Al viel me op dat het niveau Engels best hoog was van medestudenten, zeker allemaal seriekijkers
.
En ineens vragen gaan stellen over het 7 s model.. "het 7 wat ..? "quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Vond eind- of bedrijfspresentaties nog het ergst, dan weet je dat ze gedetailleerd luisteren.
En inderdaad, maar ik was oprecht verbaasd en herkende mezelf er niet in.
[..]
Blijkbaar. Al viel me op dat het niveau Engels best hoog was van medestudenten, zeker allemaal seriekijkers
.
M'n Engels was in de brugklas nog belabberd, door muziek (vooral rapquote:
Structure, systems, skills, strategy, shared values, staff, style - harde waarden met moeilijk invloed uitoefenen, zachte waarden met makkelijk invloed uitoefenen - moet samenhang zijn.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En ineens vragen gaan stellen over het 7 s model.. "het 7 wat ..? "
Ik sprak voor mijn tiende al behoorlijk Engels omdat mijn ouders geen woord Engels konden en als ik ze vroeg wat iets in een game wilde zeggen wisten ze het niet. Dus zo een beetje geleerd, mede door ondertiteling ook.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
M'n Engels was in de brugklas nog belabberd, door muziek (vooral rap), games en YouTube etc. best wel opgevijzeld.
Die vraag kreeg ik op mn scriptieverdediging.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Structure, systems, skills, strategy, shared values, staff, style - harde waarden, zachte waarden - moet samenhang zijn.
BAM.
Nigga you fuck we was hoe bitches weed errydayquote:Op maandag 25 augustus 2014 23:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
M'n Engels was in de brugklas nog belabberd, door muziek (vooral rap), games en YouTube etc. best wel opgevijzeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |