Ik was onderwegquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:19 schreef ChatGirl het volgende:
De FiPo machen in een topic wat je zelf opent is wel een beetje sneu niet?
Ik heb net een roeiboot gekocht, want daar heb ik meer aan dan aan een fiets.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Is het weer zo erg?
Ik verlang wel naar regen en regenlaarzen...
Dat wordt betalenquote:
Maar dan moet je die 5 euro delen met Pino.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat wordt betalen![]()
U kunt uw bijdrage overmaken naar stichting Sesamstraat.
Ik ben jelly man, hier regent het echt belachelijk vies veel, de hele dag alquote:
Hier wisselt de hele dag. Ik wilde vanmorgen gaan hardlopen, gaat het regenen. Ben ik weer omgekleed schijnt de zon weer. En zo gaat het al de hele dag door.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:44 schreef alors het volgende:
[..]
Ik ben jelly man, hier regent het echt belachelijk vies veel, de hele dag al
Doe het dan onder vermelding van oprotpremie voor Pinoquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:44 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Maar dan moet je die 5 euro delen met Pino.
Je verwacht het niet.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:51 schreef Pino112 het volgende:
FIRST AID KIT - My Silver Lining is MH
First aids kit.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:51 schreef Pino112 het volgende:
FIRST AID KIT - My Silver Lining is MH
Oh, was jij naar LL toe!?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
First aids kit.
Hohoho.
Maar ze waren best leuk op LL
"Kapot gedraaid" is uitermate subjectief.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:53 schreef alors het volgende:
Ik vind het wel een mooi nummer, maar ik ben zo bang dat het kapot gedraaid wordt.
ja, ik was op LLquote:
Ik heb ook een schommelstoel thuisquote:
Linkje graagquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:55 schreef ChatGirl het volgende:
Muis, raad eens wiens Bucket Challenge online staat?![]()
quote:
Held is het ook.quote:
quote:
Hij gaat op Dot-anquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:15 schreef SilentChaos het volgende:
Fijne vakantie Roel! Ga je nog ergens heen?
YEAAH!quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:34 schreef minthy het volgende:
SC, dit weekend even korte metten maken en een datum prikken voor de DH-meet?
quote:
Elfde van de elfdequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:56 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Ik moet alleen rubbereend voor de (volgens mij) zoveelste keer vragen wanneer carnaval ook alweer begint...![]()
Carnavalquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:56 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Ik moet alleen rubbereend voor de (volgens mij) zoveelste keer vragen wanneer carnaval ook alweer begint...![]()
Ja, maar daar zit weer een weekend aan vast geloof ik. Vergeetachtigheid ten top hier, maar er staat me iets van bij dat de eerste twee weekenden niet konden. De eerste was voor Muis niet handig en de tweede carnaval? Vraag ik nog ff na!quote:
Eens!quote:
*boks*quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Eens!![]()
Ieder z'n meug, maar mijn ding zal het niet worden
Rubbereend houdt van je.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:01 schreef Pandaplint het volgende:
Carnaval![]()
En dat zeg ik als Groninger
Weet ik. We hebben eens een ongelukje gehadquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:07 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Weet ik. We hebben eens een ongelukje gehad
Mooi!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lichtelijk jaloers omdat ik hem niet zijn eerstgeborene heb kunnen bieden, dat wel
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
tweede weekendquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:56 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Primaquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:34 schreef minthy het volgende:
SC, dit weekend even korte metten maken en een datum prikken voor de DH-meet?
Dank!!quote:
Bij mijn weten is er geen WhatsAppgroep van dit topicquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Tevens is via FB makkelijker overleggen voor mij dan via Whatsapp, omdat ik niet altijd en overal internet op mijn gsm heb.
Nee, november!quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:17 schreef 3rdRock het volgende:
IK HEB GEEN WHATSAPP!
maar ik ben wel in voor een meet...
ik begrijp door carnaval dat het om februrai gaat. carnaval is van zondag 15 feb t/m dinsdag 17 feb. en het weekend van 7-8 feb is voor mij lichtelijk lastig ivm verjaardagsbezoek van mn ouders.....
ah, de supergeheime FB-groep waar de roddels heengaanquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Dank!!![]()
[..]
Bij mijn weten is er geen WhatsAppgroep van dit topic![]()
Ik overleg even met SC en dan gooi ik het wel in de FB-groep
ow, in November kan ik wel hoor. dus als ik welkom ben heb ik interesse. en als ik niet welkom ben ga ik wel aan een ander tafeltje zittenquote:
die FB-groep is nog dooier dan dit topic op zaterdagavondquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ah, de supergeheime FB-groep waar de roddels heengaan
ja dat beweert Minthy ook altijdquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die FB-groep is nog dooier dan dit topic op zaterdagavond![]()
haar FB-ww is: ikvind3rdRocklief (let op de hoofdletters)quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja dat beweert Minthy ook altijd
op Yo gaat het los daarentegenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja dat beweert Minthy ook altijd
werkt dat ook op een tablet zonder sim?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:24 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
op Yo gaat het los daarentegen
Yo.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
werkt dat ook op een tablet zonder sim?
Klopt, maar met de toevoeging "enhijMaggeWoonaantAfel".quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
haar FB-ww is: ikvind3rdRocklief (let op de hoofdletters)
huh???? ow, nu snap ik emquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Klopt, maar met de toevoeging "enhijMaggeWoonaantAfel".
was ie zo groot dat zelfs een boeiing em niet om kreeg?quote:
Mannen in witte pakken gesignaleerd.quote:
ik DM wel evenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:41 schreef minthy het volgende:
Topicmeet staat in de FB-groep. Wil je daar niet in of heb je geen FB? DM mij dan even voor meer info.
Wil je misschien m'n nummer? WhatsApp gaat wat gemakkelijker.quote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Wil je misschien m'n nummer? WhatsApp gaat wat gemakkelijker.
dat is wel heel snelquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Wil je misschien m'n nummer? WhatsApp gaat wat gemakkelijker.
Na een relatie van ruim een half jaar vind ik het wel tijd worden daarvoor.quote:
Ja, dat vind ik wel! Wij blijven (als het goed is) overnachten in een hotelletjequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:04 schreef Pino112 het volgende:
Laatste trein gaat om 23u, dat is wel vroeg toch.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Na een relatie van ruim een half jaar vind ik het wel tijd worden daarvoor.
quote:
lijkt me handigquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik wel! Wij blijven (als het goed is) overnachten in een hotelletje
Owh, oké.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik wel! Wij blijven (als het goed is) overnachten in een hotelletje
DeLuna kon baantjes trekken?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Owh, oké.
Hampshire Babylon is een goede
Die beddenGoed bad ook.
Verkeerde account SCquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat nog net niet. Wel iets anders.
xd
Roel! schatje van me! ik heb vandaag nog van je superkipsnack gesnoeptquote:
Ah, fijnquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Roel! schatje van me! ik heb vandaag nog van je superkipsnack gesnoept
maar ik moet eerlijk zeggen dat het merendeel van die broodjes daar vette meuk is. ik snap het eigenlijk het succes niet zo goed....quote:
Valt mee toch? Of ligt dat aan het filiaal? Veel keuze qua soort broodjes en beleg. Ook gezond, is de bedoeling...quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
maar ik moet eerlijk zeggen dat het merendeel van die broodjes daar vette meuk is. ik snap het eigenlijk het succes niet zo goed....
Vind ik ook wel meevallen ja.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Valt mee toch? Of ligt dat aan het filiaal? Veel keuze qua soort broodjes en beleg. Ook gezond, is de bedoeling...
ja, ik ben idd niet helemaal duidelijk...het gaat vooral om de superfrikandelbroodjes, satesnacks en dergelijke. de belegde broodjescorner kom ik eigenlijk nooit.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Valt mee toch? Of ligt dat aan het filiaal? Veel keuze qua soort broodjes en beleg. Ook gezond, is de bedoeling...
Aanbod aan 'vette' snacks kan per vestiging verschillen, dus ook klantbeleving. Broodjescorner moet overal qua smaak hetzelfde zijn (ze kopen centraal bij ons in).quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, ik ben idd niet helemaal duidelijk...het gaat vooral om de superfrikandelbroodjes, satesnacks en dergelijke. de belegde broodjescorner kom ik eigenlijk nooit.
ik heb het idee dat het vooral een succes is omdat het herkenbaar is. iedere stad heeft wel een BB en als mensen in een vreemde stad zijn gaan ze daar een broodje halen want dat kennen ze
ok, helder. ik moet ook eerlijk zeggen dat ik niet snel bij jullie binnenloop voor een belegd broodje, dan loop ik om de 1 of andere reden toch sneller naar een lokale zelfstandige. minder het "fabrieks-idee" denk ik.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Aanbod aan 'vette' snacks kan per vestiging verschillen, dus ook klantbeleving. Broodjescorner moet overal qua smaak hetzelfde zijn (ze kopen centraal bij ons in).
Blijft overigens een uitdaging voor ons, omdat er ook (meer) concurrenten zijn..,
Neem aan dat sinds jij bij BB zit. dat je inmiddels per broodje ook een bijpassend glas wijn kan bestellen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Aanbod aan 'vette' snacks kan per vestiging verschillen, dus ook klantbeleving. Broodjescorner moet overal qua smaak hetzelfde zijn (ze kopen centraal bij ons in).
Blijft overigens een uitdaging voor ons, omdat er ook (meer) concurrenten zijn..,
Nou, dat is in Heemskerk nog niet het geval, dus hup Roel, aan de bak! Pas daarna mag je op vakantie.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:50 schreef borisz het volgende:
[..]
Neem aan dat sinds jij bij BB zit. dat je inmiddels per broodje ook een bijpassend glas wijn kan bestellen.
hij bakt ze nogal bruin...quote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:50 schreef borisz het volgende:
[..]
Neem aan dat sinds jij bij BB zit. dat je inmiddels per broodje ook een bijpassend glas wijn kan bestellen.
Roel ligt in het ziekenhuis....aangevallen door een Tijgerbroodquote:
Ik zal deze wensen even met hoge prioriteit doorgevenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:56 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nou, dat is in Heemskerk nog niet het geval, dus hup Roel, aan de bak! Pas daarna mag je op vakantie.
Hij kreeg het er keihard mee aan de stokbrood!quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Roel ligt in het ziekenhuis....aangevallen door een Tijgerbrood![]()
![]()
![]()
hij heeft nu pain....quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Hij kreeg het er keihard mee aan de stokbrood!
poppedopje! heb je er een beetje zin in?quote:
Waarin?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
poppedopje! heb je er een beetje zin in?
quote:
in de komende 40minuten....want dat zijn de laatste 40 minuten van 22 augustus 2014!quote:
Oh. Ja hoorquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
in de komende 40minuten....want dat zijn de laatste 40 minuten van 22 augustus 2014!
is t wat? heb ik nog op mijn 2seelist staan....quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:19 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Oh. Ja hoor
Ik heb net de eerste 3 afleveringen van True Detective gekeken, dus ik ben een beetje gaar nu
nou ja, wellicht dat ie wat meer aanleg heeft omdat het in de genen zit? geen ideequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:21 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
De broer van Daniel Lanois, nou prachtig. Alsof alle broers in de wereld elkaars vak verstaan.
Mwoah, ik ben er tot nu toe niet echt kapot van. Maar volgens mij belooft aflevering 4 wel wat goeds.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
is t wat? heb ik nog op mijn 2seelist staan....
ah ok, ik lees nl overal lovende berichten. nou ja, wie weet...ooit...heb ook nog 8seizoenen 24 liggenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:23 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Mwoah, ik ben er tot nu toe niet echt kapot van. Maar volgens mij belooft aflevering 4 wel wat goeds.
24 en GoT zijn niet echt mijn series. Ik heb aan het begin van de maand ook nog Fargo gekeken, dat is trouwens wél een aanrader.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ah ok, ik lees nl overal lovende berichten. nou ja, wie weet...ooit...heb ook nog 8seizoenen 24 liggenen 3 seiz GoT en en en en....
Bonjourquote:
Soir toch?quote:
ja, die wil ik ook nog wel zien ja! en American Horror 3, Bates Motel 2, Hannibal 2, Under The Dome 2....quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:28 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
24 en GoT zijn niet echt mijn series. Ik heb aan het begin van de maand ook nog Fargo gekeken, dat is trouwens wél een aanrader.
Kees is baas!quote:
Apetit. Gewoon omdat het een leuk woord is om op z'n Nederlands uit te sprekenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:29 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Soir toch?
*havoFransenlatenvallen
Ik ook hoorquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:29 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Soir toch?
*havoFransenlatenvallen
AH en Hannibal vond ik ook niets aanquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, die wil ik ook nog wel zien ja! en American Horror 3, Bates Motel 2, Hannibal 2, Under The Dome 2....
Zaten ze naast elkaar? Misschien heeft hij stuifzaad en ging het per ongeluk?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:31 schreef 3rdRock het volgende:
nu hier wat meer mensen zijn ff een vraag.
2 ex-collega's krijgen samen een kind in februari. nu hebben ze pas een maand of 2-3 een relatie en was zij 4mnd gelden nog getrouwd....
ik vind dat wat snel. of ben ik nu raar?
Nee, is snelquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:31 schreef 3rdRock het volgende:
2 ex-collega's krijgen samen een kind in februari. nu hebben ze pas een maand of 2-3 een relatie en was zij 4mnd gelden nog getrouwd....
Of ze heten Maria en Jozefquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Zaten ze naast elkaar? Misschien heeft hij stuifzaad en ging het per ongeluk?
Nee, dat is wel wat aan de snelle kant ja.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:31 schreef 3rdRock het volgende:
Nee. Vind ik ook raar.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:31 schreef 3rdRock het volgende:
dat kan, ieder z'n smaakquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:32 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
AH en Hannibal vond ik ook niets aanDe rest ken ik niet.
nee, ik den kdat er penis in vagina contact heeft plaatsgevonden...quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Zaten ze naast elkaar? Misschien heeft hij stuifzaad en ging het per ongeluk?
ah, gelukkig. ik wil nu heel naar op hun FB-post reageren, maar dat doei k dan weer niet...quote:
Toch niet de dame die jij steeds op date wilde vragen?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat kan, ieder z'n smaak
[..]
nee, ik den kdat er penis in vagina contact heeft plaatsgevonden...
[..]
ah, gelukkig. ik wil nu heel naar op hun FB-post reageren, maar dat doei k dan weer niet...
neejoh gekkie!quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:36 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Toch niet de dame die jij steeds op date wilde vragen?
wil je dat ik je hart coeur?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:31 schreef 3rdRock het volgende:
haha, nu weet ik een KeesTorntje op z'n Frans: Ik heb het vanavond soir!
wow! mijn Frans is slecht, maar ik vermoed dat het klopt. ik vind trouwens ook dat je zus soeur ( t )quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:38 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
[..]
wil je dat ik je hart coeur?
gangbangvideo aangezet?quote:
potverdorie! jij hebt het goed voor elkaar. ik heb net een restje uienringenchips veroberdquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:44 schreef Qunix het volgende:
Ik blijf wel wat langer... Heb ook de borrelnootjes erbij
Wil je misschien een aantal voorgekauwde nootjes hebben van me?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
potverdorie! jij hebt het goed voor elkaar. ik heb net een restje uienringenchips veroberd
geylquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:46 schreef Qunix het volgende:
[..]
Wil je misschien een aantal voorgekauwde nootjes hebben van me?
ja hoor, met mezelf!quote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:46 schreef Qunix het volgende:
[..]
Wil je misschien een aantal voorgekauwde nootjes hebben van me?
ik vond het wel lekker klinken, maar niet te lang en te vaak neequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:50 schreef Qunix het volgende:
Veel te moeilijke muziek dit.. Ik zeg rustig afgalmen.
Je ploatje doet t nietquote:
Borrelnootjes zijn niet te vretenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:55 schreef minthy het volgende:
Borrelnootjes!!![]()
Een gaatje erin bijten, pinda eruit halen, opeten, dit heel veel herhalen en dan een hand vol korstjes hebben![]()
he, dat ken ikquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:55 schreef minthy het volgende:
Borrelnootjes!!![]()
Een gaatje erin bijten, pinda eruit halen, opeten, dit heel veel herhalen en dan een hand vol korstjes hebben![]()
ik heb er ook niet veel hoor, het moet maar net in je opkomenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:00 schreef Pandaplint het volgende:
Ik vind dit soort woordspelingen te moeilijk. Ik kan er geen verzinnen
hoppa!quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:11 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
"Met welk lettertype schrijf je het woord 'lucht'? Aerial!"
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:11 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
"Met welk lettertype schrijf je het woord 'lucht'? Aerial!"
Pierre?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
och, ik heb wel gelachen om Rob en zijn sleutels en de woordgrapjes.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:57 schreef ddx het volgende:
Beetje jammer om met zo'n standaard 3fm plaat af te sluiten.
Matige uitzending eigenlijk vandaag![]()
Tot volgende week
Timur is op vakantie, Coen en Sander hadden hem nog aan de lijn in zijn hotel van de weekquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 11:59 schreef 3rdRock het volgende:
itt wat de website beweerd geen Timur, maar Domien
ah, dat kan natuurlijkquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Timur is op vakantie, Coen en Sander hadden hem nog aan de lijn in zijn hotel van de week
Wollefie!!! Welkom terug jong!quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:25 schreef wolfrolf het volgende:
Verdomme
Waar is mijn welkomst comité?
Hebben we ineens allemaal een sociaal leven???
hoi schat! ik zat een film, en daarna voetbal te kijken.... sorryquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:25 schreef wolfrolf het volgende:
Verdomme
Welkom thuis wolfjequote:
Ik stuur je net een fax!quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 23:25 schreef wolfrolf het volgende:
Verdomme
Pure jaloezie hier.quote:Op zondag 24 augustus 2014 10:55 schreef SilentChaos het volgende:
Ik scoor echt punten hier
Gisteravond gekookt voor d'r, nu een heerlijk ontbijt met verse broodjes
toch wel je handen gewassen na het faxen of vertel je haar dat het chocoladebroodjes zijn?quote:Op zondag 24 augustus 2014 10:55 schreef SilentChaos het volgende:
Ik scoor echt punten hier
Gisteravond gekookt voor d'r, nu een heerlijk ontbijt met verse broodjes
Manmanmanquote:Op zondag 24 augustus 2014 11:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
toch wel je handen gewassen na het faxen of vertel je haar dat het chocoladebroodjes zijn?
tis toch bloedworst?quote:Op zondag 24 augustus 2014 11:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
toch wel je handen gewassen na het faxen of vertel je haar dat het chocoladebroodjes zijn?
Of over het weer.quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:14 schreef Holenmens het volgende:
Nog geen minuut de microfoon aan en het gaat weer over zijn alcoholprobleem
Joss Stonequote:Op zondag 24 augustus 2014 12:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Of over het weer.
Dat boeit echt niemand.
/Pino987
Leuk nummer ja.quote:
beste. band. ever.quote:
quote:Op maandag 25 augustus 2014 10:30 schreef alors het volgende:
[..]![]()
Ik luister niet en ik dacht even Milk Inc - Walk On Water
LA LA LA Whateverquote:
Gelukkig is het mooi weer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op maandag 25 augustus 2014 10:55 schreef alors het volgende:
[..]
Gelukkig is het mooi weer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Gelukkig is het mooi weer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
[..]
Gelukkig is het mooi weer.VerdommeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Faxen is ook niet meer wat het is geweest.quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:14 schreef ChatGirl het volgende:
Is SC weer bezig?
NWS / Explosie/Ontploffing/Knal/Iets in Den Haag?
Geen idee. Ik kwam net wel z'n pa tegenquote:Op maandag 25 augustus 2014 11:14 schreef ChatGirl het volgende:
Is SC weer bezig?
NWS / Explosie/Ontploffing/Knal/Iets in Den Haag?
Ik ook niet. Op de Twitters loopt iedereen weer te panikeren.quote:
dat shirtquote:Op maandag 25 augustus 2014 11:15 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Geen idee. Ik kwam net wel z'n pa tegen
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:15 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Geen idee. Ik kwam net wel z'n pa tegen
[ afbeelding ]
[..]
Gelukkig is het mooi weer.teh fuck?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is dit nou weer
lekker faxen heel de dag echt genot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |