Ik was onderwegquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:19 schreef ChatGirl het volgende:
De FiPo machen in een topic wat je zelf opent is wel een beetje sneu niet?
Ik heb net een roeiboot gekocht, want daar heb ik meer aan dan aan een fiets.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Is het weer zo erg?
Ik verlang wel naar regen en regenlaarzen...
Dat wordt betalenquote:
Maar dan moet je die 5 euro delen met Pino.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat wordt betalen![]()
U kunt uw bijdrage overmaken naar stichting Sesamstraat.
Ik ben jelly man, hier regent het echt belachelijk vies veel, de hele dag alquote:
Hier wisselt de hele dag. Ik wilde vanmorgen gaan hardlopen, gaat het regenen. Ben ik weer omgekleed schijnt de zon weer. En zo gaat het al de hele dag door.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:44 schreef alors het volgende:
[..]
Ik ben jelly man, hier regent het echt belachelijk vies veel, de hele dag al
Doe het dan onder vermelding van oprotpremie voor Pinoquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:44 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Maar dan moet je die 5 euro delen met Pino.
Je verwacht het niet.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:51 schreef Pino112 het volgende:
FIRST AID KIT - My Silver Lining is MH
First aids kit.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:51 schreef Pino112 het volgende:
FIRST AID KIT - My Silver Lining is MH
Oh, was jij naar LL toe!?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
First aids kit.
Hohoho.
Maar ze waren best leuk op LL
"Kapot gedraaid" is uitermate subjectief.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:53 schreef alors het volgende:
Ik vind het wel een mooi nummer, maar ik ben zo bang dat het kapot gedraaid wordt.
ja, ik was op LLquote:
Ik heb ook een schommelstoel thuisquote:
Linkje graagquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:55 schreef ChatGirl het volgende:
Muis, raad eens wiens Bucket Challenge online staat?![]()
quote:
Held is het ook.quote:
quote:
Hij gaat op Dot-anquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:15 schreef SilentChaos het volgende:
Fijne vakantie Roel! Ga je nog ergens heen?
YEAAH!quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:34 schreef minthy het volgende:
SC, dit weekend even korte metten maken en een datum prikken voor de DH-meet?
quote:
Elfde van de elfdequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:56 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Ik moet alleen rubbereend voor de (volgens mij) zoveelste keer vragen wanneer carnaval ook alweer begint...![]()
Carnavalquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:56 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Ik moet alleen rubbereend voor de (volgens mij) zoveelste keer vragen wanneer carnaval ook alweer begint...![]()
Ja, maar daar zit weer een weekend aan vast geloof ik. Vergeetachtigheid ten top hier, maar er staat me iets van bij dat de eerste twee weekenden niet konden. De eerste was voor Muis niet handig en de tweede carnaval? Vraag ik nog ff na!quote:
Eens!quote:
*boks*quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Eens!![]()
Ieder z'n meug, maar mijn ding zal het niet worden
Rubbereend houdt van je.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:01 schreef Pandaplint het volgende:
Carnaval![]()
En dat zeg ik als Groninger
Weet ik. We hebben eens een ongelukje gehadquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:07 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Weet ik. We hebben eens een ongelukje gehad
Mooi!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lichtelijk jaloers omdat ik hem niet zijn eerstgeborene heb kunnen bieden, dat wel
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
tweede weekendquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:56 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Primaquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:34 schreef minthy het volgende:
SC, dit weekend even korte metten maken en een datum prikken voor de DH-meet?
Dank!!quote:
Bij mijn weten is er geen WhatsAppgroep van dit topicquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Tevens is via FB makkelijker overleggen voor mij dan via Whatsapp, omdat ik niet altijd en overal internet op mijn gsm heb.
Nee, november!quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:17 schreef 3rdRock het volgende:
IK HEB GEEN WHATSAPP!
maar ik ben wel in voor een meet...
ik begrijp door carnaval dat het om februrai gaat. carnaval is van zondag 15 feb t/m dinsdag 17 feb. en het weekend van 7-8 feb is voor mij lichtelijk lastig ivm verjaardagsbezoek van mn ouders.....
ah, de supergeheime FB-groep waar de roddels heengaanquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Dank!!![]()
[..]
Bij mijn weten is er geen WhatsAppgroep van dit topic![]()
Ik overleg even met SC en dan gooi ik het wel in de FB-groep
ow, in November kan ik wel hoor. dus als ik welkom ben heb ik interesse. en als ik niet welkom ben ga ik wel aan een ander tafeltje zittenquote:
die FB-groep is nog dooier dan dit topic op zaterdagavondquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ah, de supergeheime FB-groep waar de roddels heengaan
ja dat beweert Minthy ook altijdquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die FB-groep is nog dooier dan dit topic op zaterdagavond![]()
haar FB-ww is: ikvind3rdRocklief (let op de hoofdletters)quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja dat beweert Minthy ook altijd
op Yo gaat het los daarentegenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja dat beweert Minthy ook altijd
werkt dat ook op een tablet zonder sim?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:24 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
op Yo gaat het los daarentegen
Yo.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
werkt dat ook op een tablet zonder sim?
Klopt, maar met de toevoeging "enhijMaggeWoonaantAfel".quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
haar FB-ww is: ikvind3rdRocklief (let op de hoofdletters)
huh???? ow, nu snap ik emquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Klopt, maar met de toevoeging "enhijMaggeWoonaantAfel".
was ie zo groot dat zelfs een boeiing em niet om kreeg?quote:
Mannen in witte pakken gesignaleerd.quote:
ik DM wel evenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:41 schreef minthy het volgende:
Topicmeet staat in de FB-groep. Wil je daar niet in of heb je geen FB? DM mij dan even voor meer info.
Wil je misschien m'n nummer? WhatsApp gaat wat gemakkelijker.quote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Wil je misschien m'n nummer? WhatsApp gaat wat gemakkelijker.
dat is wel heel snelquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Wil je misschien m'n nummer? WhatsApp gaat wat gemakkelijker.
Na een relatie van ruim een half jaar vind ik het wel tijd worden daarvoor.quote:
Ja, dat vind ik wel! Wij blijven (als het goed is) overnachten in een hotelletjequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:04 schreef Pino112 het volgende:
Laatste trein gaat om 23u, dat is wel vroeg toch.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Na een relatie van ruim een half jaar vind ik het wel tijd worden daarvoor.
quote:
lijkt me handigquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik wel! Wij blijven (als het goed is) overnachten in een hotelletje
Owh, oké.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik wel! Wij blijven (als het goed is) overnachten in een hotelletje
DeLuna kon baantjes trekken?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Owh, oké.
Hampshire Babylon is een goede
Die beddenGoed bad ook.
Verkeerde account SCquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat nog net niet. Wel iets anders.
xd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |