Ik was onderwegquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:19 schreef ChatGirl het volgende:
De FiPo machen in een topic wat je zelf opent is wel een beetje sneu niet?
Ik heb net een roeiboot gekocht, want daar heb ik meer aan dan aan een fiets.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Is het weer zo erg?
Ik verlang wel naar regen en regenlaarzen...
Dat wordt betalenquote:
Maar dan moet je die 5 euro delen met Pino.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat wordt betalen![]()
U kunt uw bijdrage overmaken naar stichting Sesamstraat.
Ik ben jelly man, hier regent het echt belachelijk vies veel, de hele dag alquote:
Hier wisselt de hele dag. Ik wilde vanmorgen gaan hardlopen, gaat het regenen. Ben ik weer omgekleed schijnt de zon weer. En zo gaat het al de hele dag door.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:44 schreef alors het volgende:
[..]
Ik ben jelly man, hier regent het echt belachelijk vies veel, de hele dag al
Doe het dan onder vermelding van oprotpremie voor Pinoquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:44 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Maar dan moet je die 5 euro delen met Pino.
Je verwacht het niet.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:51 schreef Pino112 het volgende:
FIRST AID KIT - My Silver Lining is MH
First aids kit.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:51 schreef Pino112 het volgende:
FIRST AID KIT - My Silver Lining is MH
Oh, was jij naar LL toe!?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
First aids kit.
Hohoho.
Maar ze waren best leuk op LL
"Kapot gedraaid" is uitermate subjectief.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:53 schreef alors het volgende:
Ik vind het wel een mooi nummer, maar ik ben zo bang dat het kapot gedraaid wordt.
ja, ik was op LLquote:
Ik heb ook een schommelstoel thuisquote:
Linkje graagquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:55 schreef ChatGirl het volgende:
Muis, raad eens wiens Bucket Challenge online staat?![]()
quote:
Held is het ook.quote:
quote:
Hij gaat op Dot-anquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:15 schreef SilentChaos het volgende:
Fijne vakantie Roel! Ga je nog ergens heen?
YEAAH!quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:34 schreef minthy het volgende:
SC, dit weekend even korte metten maken en een datum prikken voor de DH-meet?
quote:
Elfde van de elfdequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:56 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Ik moet alleen rubbereend voor de (volgens mij) zoveelste keer vragen wanneer carnaval ook alweer begint...![]()
Carnavalquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:56 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Ik moet alleen rubbereend voor de (volgens mij) zoveelste keer vragen wanneer carnaval ook alweer begint...![]()
Ja, maar daar zit weer een weekend aan vast geloof ik. Vergeetachtigheid ten top hier, maar er staat me iets van bij dat de eerste twee weekenden niet konden. De eerste was voor Muis niet handig en de tweede carnaval? Vraag ik nog ff na!quote:
Eens!quote:
*boks*quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Eens!![]()
Ieder z'n meug, maar mijn ding zal het niet worden
Rubbereend houdt van je.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 19:01 schreef Pandaplint het volgende:
Carnaval![]()
En dat zeg ik als Groninger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |