Oh? Hoelaat dan? Ik woon ook in Schiedam, maar werk er niet.quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:29 schreef Metro2005 het volgende:
Hier in Schiedam net ook gehoord inderdaad, best een klap!
Kwartier-20 min geleden ongeveer?quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:30 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Oh? Hoelaat dan? Ik woon ook in Schiedam, maar werk er niet.
Ah vandaar, nee ik ben op mijn werk.quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:36 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Kwartier-20 min geleden ongeveer?
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)am-blijkt-F-16.dhtmlquote:25-8-14 - 11:29 bron: ANP
In de omgeving van Den Haag en Rotterdam was vanochtend rond 11 uur een harde, doffe knal te horen. Het bleek een F-16-straaljager te zijn, die door de geluidsbarrière ging, meldden de politie en de brandweer in de hofstad.
Na de knal vroegen veel mensen op Twitter wat er aan de hand was. Sommigen gaven aan dat de ramen trilden. Anderen vreesden een explosie.
Ja dat hoort er bij.quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:44 schreef anonymoussie het volgende:
Is die knal nou veroorzaakt omdat die F16- straaljager door de geluidsbarrière heen ging?
Ja. http://nl.wikipedia.org/wiki/Supersonische_schokgolfquote:Op maandag 25 augustus 2014 11:44 schreef anonymoussie het volgende:
Is die knal nou veroorzaakt omdat die F16- straaljager door de geluidsbarrière heen ging?
Ik ken die klappen wel maar deze was echt bizar, dan zou ie echt vlakbij Den Haag (kust) moeten zitten maar dat verklaart niet dat ze Delft, Rotterdam en Westland ook zo'n gigantische klap horen en voelenquote:
Het is niet 1 (een) knal die zo'n toestel doet, als ie supersonisch langs de kust vloog horen al die plaatsen de knal, maar niet op hetzelfde momentquote:Op maandag 25 augustus 2014 12:10 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik ken die klappen wel maar deze was echt bizar, dan zou ie echt vlakbij Den Haag (kust) moeten zitten maar dat verklaart niet dat ze Delft, Rotterdam en Westland ook zo'n gigantische klap horen en voelen
Gruwelijk vet!!!quote:Op maandag 25 augustus 2014 11:58 schreef Twiitch het volgende:
Wist niet dat zoiets zo hard kan gaan
Ik hoorde 'm ook luid en duidelijk en dacht zelf aan een bom / ontploffing.quote:Op maandag 25 augustus 2014 12:10 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik ken die klappen wel maar deze was echt bizar, dan zou ie echt vlakbij Den Haag (kust) moeten zitten maar dat verklaart niet dat ze Delft, Rotterdam en Westland ook zo'n gigantische klap horen en voelen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |