quote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 10:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Masala_chai
Hmm, TR gemacht.
quhuahhahuahuahuahuhauhauhuahuhahahaahahahahahauhauhahahahahaaaa xD xD xDquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 10:16 schreef Masala het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/dWc_RuffRyder
Hmmm.
TR gemaakt.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 10:16 schreef Masala het volgende:
Hmmm.
TR gemaakt.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 10:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heeft iemand een idee waar ik een werkende iso ofzo kan downloaden voor win7 / win8 ? :s geen torrent
Tevens ware-aanvraag, ook e-strafbaarquote:
Wat is daar sneu aan? ;squote:
Nou hop doe een TR ben je nog blijer dan nuquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 10:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[..]
Tevens ware-aanvraag, ook e-strafbaar.
Betalen zul jequote:
Niet zo gepikeerd doen Nootmans, neem nog even wat koffie en kom dan terug naar je cubiclequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 10:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nou hop doe een TR ben je nog blijer dan nu
Ik heb ook niet gratis gezegd, ook geen wares. Gewoon digitale uitgave van een Windows versie... gewoon legaalquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 10:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Betalen zul je.
[..]
Niet zo gepikeerd doen Nootmans, neem nog even wat koffie en kom dan terug naar je cubicle.
Die knipoog doet me weliswaar anders vermoeden, deugniet dat je d'r bentquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 10:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik heb ook niet gratis gezegd, ook geen wares. Gewoon digitale uitgave van een Windows versie... gewoon legaal
Heb geen cubicle maar een kantooren jij?
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 10:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Die knipoog doet me weliswaar anders vermoeden, deugniet dat je d'r bent.
Ik heb geen kantoor maar een reeks treinstellen.
Wat is dit voor Anne Frank attitude?quote:
Oh wil ik wel. Niet vandaag.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:35 schreef krioro het volgende:
[..]
Hardcore trainingsmeet.Ik kan er niet te veel over vertellen in het bijzijn van de anderen.
Wat een taalgebruikquote:
Ja iddquote:
Oh heb niet gekliktquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja idden die beavershot
vol in de poes
Doequote:
kkquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja idden die beavershot
vol in de poes
Nee kan m'n maag niet aan op deze momentjequote:
Wat is mis?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:03 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nee kan m'n maag niet aan op deze momentje
Ben dood ziekquote:
is doodziek niet 1 woord? :squote:
Ja godkk jij kunt zelf geen Nederlandsquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
is doodziek niet 1 woord? :s
Maar waarom hoezo? grieps?
Doe eens rustig.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:11 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja godkk jij kunt zelf geen Nederlands
Kkveel gezopen gisteren
Helemaal terug dus.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 10:16 schreef Masala het volgende:
Hmmm.
TR gemaakt.
Ja fuck jou danquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Doe eens rustig.
Mja, geen medelijden eigen schuld alles
Was het leuk?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:11 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Kkveel gezopen gisteren
dronken wievenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:11 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Kkveel gezopen gisteren
Ja, vreemd genoeg heb ik me uitstekend vermaakt.quote:
Ik ben zo lief als ik dronki ben hequote:
effe doorbijtenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:16 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja, vreemd genoeg heb ik me uitstekend vermaakt.
Net eggs in a basket gegeten dus voel me al ieeeets beterquote:
Verskrikkelijkquote:
codetaal voor je bent slet als je dronken bent?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:17 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik ben zo lief als ik dronki ben he
Gisteren was t weer raak hoor, VU introductie feestquote:
Nee valt wel mee, gewoon heel gezelligquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:19 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
codetaal voor je bent slet als je dronken bent?
Mooi zo, vruchtensapje erbij?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:18 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Net eggs in a basket gegeten dus voel me al ieeeets beter
Ok blijf uit mn buurtquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:20 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nee valt wel mee, gewoon heel gezellig
Die zijn nog erger. Als ze het niet kunnen houdenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:19 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
codetaal voor je bent slet als je dronken bent?
[..]
Gisteren was t weer raak hoor, VU introductie feest
18 jarige "studenten"wiefkes aan t bier
wow :Squote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:20 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
Mooi zo, vruchtensapje erbij?
Ergste is als ze enigszins mooi zijn en dan hun bek opentrekken en er een keihard brabants accent uit komt.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die zijn nog erger. Als ze het niet kunnen houdenmaar sowieso vrouwen die zoveel drinken
not done.
Ja soms doen ze net alsof ze vol liefde zijnquote:
Jij bent toch Limburgs? Niet Brabantsquote:
Had het nog over een paar posts daarvoorquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:29 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Jij bent toch Limburgs? Niet Brabants
omdat je vrouw bentquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:28 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja soms doen ze net alsof ze vol liefde zijn
nou kut wees een specifiekquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:32 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Had het nog over een paar posts daarvoor
Nou nou moet dat weer zoquote:
quote:
Oh dan is het goedquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:38 schreef Gridlok het volgende:
[..]
lion no fear chicken masala come for dinner.
kk tienersquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:39 schreef Zosk het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)n_hakenkruis_in.html
Hahaha serieus moet je dat eens horen met van die friesche wijfenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:24 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ergste is als ze enigszins mooi zijn en dan hun bek opentrekken en er een keihard brabants accent uit komt.
Gelijk mn boner van de bar
Benik sowieso. Voor iedereen, ook voor jouquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:28 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja soms doen ze net alsof ze vol liefde zijn
Dat doen vrouwen alleen om interesse te wekken bij het manlijk geslacht, ze wil je broek :s:$;sSquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Benik sowieso. Voor iedereen, ook voor joumaar je kat mij altijd af en doet moeilijk.
Was het allemaal maar zo rooskleurigquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:02 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dat doen vrouwen alleen om interesse te wekken bij het manlijk geslacht, ze wil je broek :s:$;sS
Nootjes raad eens welke thee ik hebquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Benik sowieso. Voor iedereen, ook voor joumaar je kat mij altijd af en doet moeilijk.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:44 schreef Robophatt het volgende:
[..]
kk tieners
Mijn god wat een puinhoop die tekst
Waarom dit ook echt.quote:Ze sloten hem op een een schuur en sloegen hem met een koevoet, schoten op hem met een luchtpistool en dwongen hem poep te eten.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Was het allemaal maar zo rooskleurig
Is het echt? strawberrycheesecake?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:06 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nootjes raad eens welke thee ik heb
Is wel echt vernederendquote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is het echt? strawberrycheesecake?
Of groene thee met kokos?
Omdat dat kk lekker is, beetje opwokken met een sausje en je hebt zo een heerlijke Aziatische bolus.quote:
Zal nooit vergeten die aflevering met die kerel die in die vuurtoren wilde. Of telefoonpaal ofzo, weet eigenlijk niet meer wat het was maar ze kwamen onder stroom te staanquote:
Wow na 7 maanden eindelijk gehoor aan mijn verzoekquote:
Denk niet dat hij het opgewokt met een sausje kreeg.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:07 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Omdat dat kk lekker is, beetje opwokken met een sausje en je hebt zo een heerlijke Aziatische bolus.
Wauw, cool story bro.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:08 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Zal nooit vergeten die aflevering met die kerel die in die vuurtoren wilde. Of telefoonpaal ofzo, weet eigenlijk niet meer wat het was maar ze kwamen onder stroom te staan![]()
Cultuur barbaren.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:08 schreef Zosk het volgende:
[..]
Denk niet dat hij het opgewokt met een sausje kreeg.
Nootjes je maakt me boos. Ik drink die thee al zo lang he, daar hebben we het vaker over gehad.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wow na 7 maanden eindelijk gehoor aan mijn verzoeken nu vind je het vies?
Echt hequote:
Ik heb dat effect op mensen (jou). Maar echt?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:10 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nootjes je maakt me boos. Ik drink die thee al zo lang he, daar hebben we het vaker over gehad.
Volgens mij heb ik hem je zelfs aangeraden.
[..]
Echt he
Ik vind die thee zo lekker he, vooral omdat hij ook gewoon echt smaakt naar taartjesquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik heb dat effect op mensen (jou). Maar echt?volgens mij vond juist iedereen hem vies hier en werd ik uitgelachen om die thee
![]()
nooit steun gehad van jou
JA!!! idd hij smaakt gewoon echt naar cake idd. Volgens mij zit er ook echt gedroogd taart in die zakjesquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:12 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik vind die thee zo lekker he, vooral omdat hij ook gewoon echt smaakt naar taartjes
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
JA!!! idd hij smaakt gewoon echt naar cake idd. Volgens mij zit er ook echt gedroogd taart in die zakjes
Wil jij mijn theebuddy zijn?heb je nog nieuwe tips?
Wil jij mijn nasi goreng buddy zijn?quote:
Wow.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wil jij mijn nasi goreng buddy zijn?
Gele rijst?quote:
Ja zitten wel van die rode spikkeltjes in.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
JA!!! idd hij smaakt gewoon echt naar cake idd. Volgens mij zit er ook echt gedroogd taart in die zakjes
Wil jij mijn theebuddy zijn?heb je nog nieuwe tips?
"geeeeeef nooi top"quote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:16 schreef Gridlok het volgende:
niet te verwarren met de Nazi meet van wise xdddddd
WAT LOOP JIJ NOU WEER TE HUILLACHENquote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:20 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
WAT LOOP JIJ NOU WEER TE HUILLACHEN
Zou nog wel eens groteske vormen kunnen aannemen. Nasi is hartstikke hip: CUL / Nasi a la Johannes #3 smullenquote:
Schrijf je daar ook over in je fashionblog?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:21 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zou nog wel eens groteske vormen kunnen aannemen. Nasi is hartstikke hip: CUL / Nasi a la Johannes #3 smullen
Weg geklikt na het zien van die ranzige kant en klare groenten.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:21 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zou nog wel eens groteske vormen kunnen aannemen. Nasi is hartstikke hip: CUL / Nasi a la Johannes #3 smullen
O.quote:
Is dat niet die nieuwe met echt fruit enzo?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:16 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja zitten wel van die rode spikkeltjes in.
Ja van het AH merk is er ook zo'n thee die super lekker is ben alleen vergeten hoe hij heet. Zit ook in zo'n driehoekje en heeft een groen doosje (hebben allemaal een andere kleur). Iets met China of chinese ofzo.
Je snapt het nietquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:23 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Weg geklikt na het zien van die ranzige kant en klare groenten.
Weet ik niet, heb je die al gehad?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
[..]
O.
[..]
Is dat niet die nieuwe met echt fruit enzo?
Hardopquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:23 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Weg geklikt na het zien van die ranzige kant en klare groenten.
Neenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:24 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Weet ik niet, heb je die al gehad?
Staat beetje op een laag pitje die blog, gebrek aan tijd. Al vele mailtjes gehad van fans met waarom het zo lang duurt, maar kan er echt geen tijd voor vinden. Het doet mij pijn mijn fans te moeten teleurstellen, daarom ga ik een vacature plaatsen voor redactieleden.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:23 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Schrijf je daar ook over in je fashionblog?
Oh ik vind het wel fijn om te lezen dat je zo aan je fans denkt. Zult wel veel sollicitaties binnenkrijgen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:26 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Staat beetje op een laag pitje die blog, gebrek aan tijd. Al vele mailtjes gehad van fans met waarom het zo lang duurt, maar kan er echt geen tijd voor vinden. Het doet mij pijn mijn fans te moeten teleurstellen, daarom ga ik een vacature plaatsen voor redactieleden.
Vergelijkbaar met het aantal FOK! krijgt voor KLB moderator.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:27 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Oh ik vind het wel fijn om te lezen dat je zo aan je fans denkt. Zult wel veel sollicitaties binnenkrijgen.
Hopen dat er bij jou wel geschikte kandidaten tussenzitten dan.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:28 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Vergelijkbaar met het aantal FOK! krijgt voor KLB moderator.
Jammer. Wel fijn dat je er weer eens bent Zoksquote:
Daar maak ik mij geen zorgen over.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:29 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Hopen dat er bij jou wel geschikte kandidaten tussenzitten dan.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jammer. Wel fijn dat je er weer eens bent Zoks
Hnnnggggg!!!quote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:53 schreef LudoSanders het volgende:
Een emoticon is als een vangnet voor je sociale angsten.
duur huis en dan plastic stoeltje op balkon. Dikke failquote:
Please vertel me meer.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Er was vandaag een kanopolodemonstratie in Utrecht btw.
Ik was er niet bij,quote:
Eagles vannacht gewonnen 31-21quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:06 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Vanavond draften#NFLFantasy
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik was er niet bij,
maar ik had nog nooit gehoord van kanopolo.
Het lijkt wel een scheldwoord.
quote:Meisje zwanger door gebruik zwembad
Een duik in het zwembad zorgde ervoor dat een Poolse tiener nu plotseling een kindje verwacht. Verdwaald sperma bevruchtte het meisje, toen ze in het zwembad lag van haar hotel in Egypte. Dat beweert de moeder van het meisje. De Poolse vrouw gaat het verantwoordelijke hotel aanpakken. Ze sleept het management voor het gerecht...
Het dertienjarige meisje keerde zwanger terug van haar vakantie in Egypte. Haar moeder, Magdalena Kwiatkowska, weet het zeker: het is de schuld van vreemd sperma dat in het zwembad dreef. "Een duik in het water bezwangerde mijn dochtertje", aldus Kwiatkowska. Ze eist een fikse schadevergoeding van het appartementencomplex.
De Poolse autoriteit in Warschau bevestigde dat de vrouw inderdaad haar beklag heeft gedaan. "Ze sluit het uit dat het meisje een jongen heeft ontmoet in Egypte. Ze zet alles op alles om de zaak voor de rechter te krijgen", verklaarde een zegsman.
quote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik word hier niet vrolijk van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dwc pls.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
di 19 aug 10:00 - 20:00
wo 20 aug 10:30 - 20:30
do 21 aug 11:30 - 22:00
vr 22 aug 11:30 - 22:00
Personen welke niet 40+ uur in 4 dagen werken.
Waarom zou ik dat willen?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
Personen welke niet 40+ uur in 4 dagen werken.
M'n afgelopen salaris was ziek en deze wordt dat ook, kweeniequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chips.quote:
Bread.
Dough.
Roll.
Cabbage.
Lettuce.
Kale.
Bacon.
Clams.
Coconuts.
Beans.
Fish.
Potatoes.
Bananas.
Buckaroos.
Bucks.
Fins ($5 bills).
Sawbucks ($10 bills).
C-notes ($100 bills).
Hundies.
Benjamins.
Jacksons.
Grand.
G's.
K.
Smack.
Smackers.
Wampum.
Bills.
Moolah.
Means.
Checks.
Drafts.
Shrapnel.
Wad.
Plaster.
Bankroll.
Capital.
Finances.
Currency.
Funds.
Gold.
Stash.
Cash.
Bundle.
Fortune.
Lucre.
Chump change.
Pin money.
Shekels.
Resources.
Boffo.
Spending money.
Doubloons.
Wherewithal.
Treasure.
Dibs.
Bits.
Dollars.
Dinero.
Pesos.
Bullets.
Coin.
Simoleons.
Silver.
Pelf.
Tender.
Scrip.
Pittance.
Guineas.
Gelt.
Bones.
Stake.
Pap.
Spondulicks.
Quid.
Pocket money.
Specie.
Jack.
Change.
Scratch.
Mite.
King's ransom.
Mint.
Paper.
Loonies.
Mazuma.
Pieces of eight.
Frogskins.
Long green.
Folding green.
Green.
Greenbacks.
Riches.
Rivets.
Big ones.
Banknotes.
Dead presidents.
Chits.
Scrilla.
Loot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
M'n afgelopen salaris was ziek en deze wordt dat ook, kweenie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Chips.
Bread.
Dough.
Roll.
Cabbage.
Lettuce.
Kale.
Bacon.
Clams.
Coconuts.
Beans.
Fish.
Potatoes.
Bananas.
Buckaroos.
Bucks.
Fins ($5 bills).
Sawbucks ($10 bills).
C-notes ($100 bills).
Hundies.
Benjamins.
Jacksons.
Grand.
G's.
K.
Smack.
Smackers.
Wampum.
Bills.
Moolah.
Means.
Checks.
Drafts.
Shrapnel.
Wad.
Plaster.
Bankroll.
Capital.
Finances.
Currency.
Funds.
Gold.
Stash.
Cash.
Bundle.
Fortune.
Lucre.
Chump change.
Pin money.
Shekels.
Resources.
Boffo.
Spending money.
Doubloons.
Wherewithal.
Treasure.
Dibs.
Bits.
Dollars.
Dinero.
Pesos.
Bullets.
Coin.
Simoleons.
Silver.
Pelf.
Tender.
Scrip.
Pittance.
Guineas.
Gelt.
Bones.
Stake.
Pap.
Spondulicks.
Quid.
Pocket money.
Specie.
Jack.
Change.
Scratch.
Mite.
King's ransom.
Mint.
Paper.
Loonies.
Mazuma.
Pieces of eight.
Frogskins.
Long green.
Folding green.
Green.
Greenbacks.
Riches.
Rivets.
Big ones.
Banknotes.
Dead presidents.
Chits.
Scrilla.
Loot.Dat is alleen een extrinsieke motivatie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je geen leuke collega's of uitdagend werk?
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ha! Interessante benadering 4EBE, leuk dat je daar over begintquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat zijn alleen een extrinsieke motivatie.
Heb je geen leuke collega's of uitdagend werk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ha! Interessante benadering 4EBE, leuk dat je daar over begint! Mijn werk is een combinatie van beide, m'n collega's zijn uitgedaagd, oftewel challenged, dus ook in dat opzicht heb ik niets te klagen
.
Leuk om te horenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:
Het was iemand met kinderen?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Hehe.
Smartass typte dat altijd als ze wegging.
Geen idee of jij die nog hebt meegemaakt.
joeeeeeeee
Ambipur jaquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Hehe.
Smartass typte dat altijd als ze wegging.
Geen idee of jij die nog hebt meegemaakt.
joeeeeeeee
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]Over paar maanden al die huisvrouwen achter een dweilmachine. De SPORTSCHOOLHIT van 2015SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor zover ik weet iemand met cavia'squote:
Oh, dat heb ik gemist.quote:
Oh, die.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Voor zover ik weet iemand met cavia's
quote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 20:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik word hier niet vrolijk van.
quote:
quote:
Zonnetje in huis.. vooral in de ochtend.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 09:26 schreef Salatrel het volgende:
[..]
waar jij bent schijnt toch altijd de zon?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 09:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zonnetje in huis.. vooral in de ochtend.zon genoeg in huis..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
misschien eens tijd om gordijnen te kopen..
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 09:26 schreef Salatrel het volgende:
[..]
waar jij bent schijnt toch altijd de zon?
hesp¿quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 13:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Tosti hesp/kaas met bananenmilkshake
quote:
Volkomen begrijpelijke reactiequote:
doet ze dat ook zo met haar dikke buik¿quote:
is iedere vrouw dat niet¿quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 15:42 schreef 2NutZ het volgende:
'Meisje seksvideo Roelvink gedrogeerd'
Of je accepteert gewoon dat je dochter een kuthoer is
Oké.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 15:42 schreef 2NutZ het volgende:
'Meisje seksvideo Roelvink gedrogeerd'
Of je accepteert gewoon dat je dochter een kuthoer is
quagmirequote:
+1 voor link waar ik al naar wou vragenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:57 schreef Modus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] http://thankyourmotherfor(...)y-giggity-allllright NSFW
Zo behaard ben ik niet.quote:
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo behaard ben ik niet.
Wel zo dik.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:30 schreef Dimachaerus het volgende:
waar kan je dit soort miljonairsmeisjes leren kennen
ik heb een fascinatie voor zulke meisjes en vaak zijn ze ook leuk uitziend
Problem?quote:
Hoofdhuidquote:
quote:
Kan ik niets aan doenquote:
ik heb net al een situp gedaan. Daarna ben ik weer gaan liggenquote:Op zondag 24 augustus 2014 09:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hop hop hop.. naar de gym jullie luiaards.
heb heel de nacht gegymdquote:Op zondag 24 augustus 2014 09:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
neequote:Op zondag 24 augustus 2014 09:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Goed zo, je maakt vorderingen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 09:23 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik heb net al een situp gedaan. Daarna ben ik weer gaan liggen
quote:
Jammer.quote:
niet jammer, moet vanmiddag nog sporten.quote:Op zondag 24 augustus 2014 10:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goed zo, je maakt vorderingen.
[..]![]()
Stats?
[..]
Jammer.
Ik heb een basilicumplant gekocht en hij ruikt echt heel lekker.
Ik ook niet, dus nu woont hij op het aanrecht.quote:Op zondag 24 augustus 2014 10:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niet jammer, moet vanmiddag nog sporten.
ik heb nog geen kruidenplantjes. want ik heb nog geen plantbakken
1,78mtrquote:Op zondag 24 augustus 2014 10:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goed zo, je maakt vorderingen.
[..]![]()
Stats?
moet mn regenton no doormidden zagen, dan heb ik een plantbakquote:Op zondag 24 augustus 2014 10:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ook niet, dus nu woont hij op het aanrecht.
kon muziek maken ala xylofoon met mn penis.quote:
ik had het over mijn 'gym'instrumentquote:Op zondag 24 augustus 2014 10:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik til wise op en gooi hem een paar meter verder.
Creatief met Gianniquote:Op zondag 24 augustus 2014 10:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
moet mn regenton no doormidden zagen, dan heb ik een plantbak
Zou je "gyminstrument" weleens willen zien :squote:
ja, heb 2 enorme eikenhouten regentonnen en niets om water te geven. dat is ook niet echt logischquote:
Heb je een grote tuin?quote:Op zondag 24 augustus 2014 10:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, heb 2 enorme eikenhouten regentonnen en niets om water te geven. dat is ook niet echt logisch
Lekker onderhoudsvrijquote:Op zondag 24 augustus 2014 10:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tuin heb ik alleen een strookje voor het huis. de rest is allemaal bestraat.
mag je op me squatenquote:Op zondag 24 augustus 2014 10:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zou je "gyminstrument" weleens willen zien :s
Daar zijn wel allerlei eenvoudige middeltjes voor.quote:Op zondag 24 augustus 2014 10:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat valt tegen. tussen de tegels komt ook onkruid omhoog
Op je gezicht?quote:
ja, cementquote:Op zondag 24 augustus 2014 10:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daar zijn wel allerlei eenvoudige middeltjes voor.
Nee een atoombom.quote:
Ik mocht eens partysquatten op iemands rug tijdens een festival.quote:
die heeft nu een hernia zeker¿quote:Op zondag 24 augustus 2014 10:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik mocht eens partysquatten op iemands rug tijdens een festival.
quote:
Ja nou, gewoon ff een nieuwe halen dan.quote:Op zondag 24 augustus 2014 10:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik weet niet of mijn overkapping daar tegen kan
quote:Op zondag 24 augustus 2014 10:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Nee degene zei dat ik niet zo zwaar was, omdat ik vroeg of het niet te zwaar voor hem was.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
heb mijn buurman nog niet horen zingen deze ochtendquote:Op zondag 24 augustus 2014 10:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja nou, gewoon ff een nieuwe halen dan.
Maar je hebt dan komende decenia's geen onkruid meer.
Ook geen buren, maar dat geeft vast niet.
Wise is hitsigquote:Op zondag 24 augustus 2014 10:32 schreef wise het volgende:
[..]![]()
also,
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja dat komt omdat je je atoombom nog niet hebt gebruikt.quote:Op zondag 24 augustus 2014 10:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb mijn buurman nog niet horen zingen deze ochtend
oh, is dat hetquote:Op zondag 24 augustus 2014 10:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja dat komt omdat je je atoombom nog niet hebt gebruikt.
Jazeker.quote:
Brittquote:Op zondag 24 augustus 2014 11:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Misschien heeft wise al een vriendin
Doet ze toch iets fout aangezien al die seksuele frustratie.quote:Op zondag 24 augustus 2014 11:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Misschien heeft wise al een vriendin
> implying dat Pechtold geen demagoog isquote:Op zondag 24 augustus 2014 12:27 schreef Murdera het volgende:
Pechtold die gelijk heeft in een discussie en goed duidelijk aangeeft hoe het zou moeten zijn. Wauw
Alles voor goede shine, allemaal hetzelfde die mannen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:27 schreef Murdera het volgende:
Pechtold die gelijk heeft in een discussie en goed duidelijk aangeeft hoe het zou moeten zijn. Wauw
> implying dat er politici zijn die dat niet zijn.quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
> implying dat Pechtold geen demagoog is
ETLI PIDEquote:Op zondag 24 augustus 2014 13:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
Honger als een paard, maar what the fuck ga ik maken/halen.
450 gram kipfilet, 12 gram kikker erwten, 2 liter yoghurt.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
Honger als een paard, maar what the fuck ga ik maken/halen.
Magere yoghurt kuttebek. Of liever gezegd, magere kwark.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:08 schreef Gridlok het volgende:
[..]
450 gram kipfilet, 12 gram kikker erwten, 2 liter yoghurt.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:08 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Magere yoghurt kuttebek. Of liever gezegd, magere kwark.
Kwark zonder volle melkquote:
gianni's regentonnetje rond jaquote:
zo zit je;quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:08 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik eet nu Ben & Jerry Cookie Dough
Nou nee, maar leuk opgezocht hoor.quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:28 schreef wise het volgende:
[..]
zo zit je;
[ afbeelding ]
terwijl je dit eigenlijk doet
[ afbeelding ]
Heb je ook foto's van haar bilspleet?quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:31 schreef Modus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dwc be like "9,93459745000000021/10"
Ewwwquote:
9,93459745000000021/10quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:19 schreef ntm het volgende:
[..]
B&H / Marokkaanse vrouwen #2, ik denk dat je m'n laatste post wel kan waarderen![]()
quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:31 schreef Modus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dwc be like "9,93459745000000021/10"
Wat betekent jouw username?quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
9,93459745000000021/10!
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ah. Zegt me niks. Ongetwijfeld pure kwaliteit.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Maybach Music Group - Young Money - Cash Money Billionaires
Vanzelfsprekend.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:08 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ah. Zegt me niks. Ongetwijfeld pure kwaliteit.
Verhelderend welquote:Op zondag 24 augustus 2014 18:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
als je heldere uitspraken wil had je net die judoneger op NL1 moeten horenquote:
quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nog 1 favo dan?quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
9,93459745000000021/10!
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
Mocht men benieuwd zijn naar achtergrondinformatie.
Oja dat witte ziet er best raar uit ja, soort van beha ofzo? Die 1e is dezelfde als deze:quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze! Wat is dat witte bij d'r tiet though?
En die allereerste ook wel, al is zij wel een beetje generic en is die pic slechte kwaliteit.
[ afbeelding ]
[..]
Wat? Niet dan?
Ziet er op die andere pic wel beter uit imo.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:39 schreef ntm het volgende:
[..]
Oja dat witte ziet er best raar uit ja, soort van beha ofzo? Die 1e is dezelfde als deze:
[ afbeelding ]
Ja kloptquote:Op zondag 24 augustus 2014 19:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ziet er op die andere pic wel beter uit imo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |