SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:01 schreef Grielen het volgende:
Dit is 'r dus. Dit staat gewoon op Youtube...Nou poehpoeh... Lelijk hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze kan op een tegeltje aan de muur.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:53 schreef Eyip het volgende:
Een sleutel die vele sloten kan openen is een goede sleutel, maar een slot dat door vele sleutels geopend kan worden is een slecht slot.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:01 schreef Grielen het volgende:
Dit is 'r dus. Dit staat gewoon op Youtube...Vijf jaar geleden geüpload.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Copthorne 2.0
Wanneer heeft ie dat gezegd?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 13:48 schreef Copthorne het volgende:
"Aan de ene kant: terechte klacht, aan de andere kant: boeiend."
Ferry Mingelen
Oh dan weet ik hoe de vork in de steel zit. Geen bazen actie dus.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:21 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ik raad het af. Hier schop je je hont nog van af
Vanochtend heb ik hem even gebeld.quote:
Is dat pijpfilmpje ook te vinden ergens?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:07 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Vanochtend heb ik hem even gebeld.
Er zijn trouwens makkelijk foto's van Melissa te vinden via Google. Ze is gewoon een dikke voldoende hoor.
Stond (en staat?) gewoon op GeenStijl en Dumpert.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:07 schreef Leonos het volgende:
[..]
Is dat pijpfilmpje ook te vinden ergens?
Je kan proberen vrienden te worden met D. Roelvinkquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:30 schreef Dimachaerus het volgende:
waar kan je dit soort miljonairsmeisjes leren kennen
Dit. Verder zou ik die dave ook gewoon doenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 13:18 schreef KreKkeR het volgende:
Wat niet wegneemt dat stiekem filmen en dan ook nog eens onder vrienden verspreiden te triest voor woorden is. Dat mag wat mij betreft ook gewoon aangepakt worden.
Niet de pijpbeurt is nieuws. Het (stiekem) gefilmd hebben, verspreiden, online gezet worden + de ghb-beschuldigingen van de ouders zijn tot nieuws gemaakt.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:37 schreef snakelady het volgende:
Ik vind het verbazingwekkend hoe mensen bezig kunnen zijn met een pijpbeurt, is dit nu echt nieuws?
En het leven van een meisje is verpest omdat een stel klootzakjes het op het internet zetten en het nieuws het over neemt.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:45 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Niet de pijpbeurt is nieuws. Het (stiekem) gefilmd hebben, verspreiden, online gezet worden + de ghb-beschuldigingen van de ouders zijn tot nieuws gemaakt.
Ik zeg niks, ik ben integer enzoquote:
Dan PM je het me.. Dit is zeer interessante blackmail stuffquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:50 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik zeg niks, ik ben integer enzo
Dat heeft ze echt aan zichzelf te wijten.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:47 schreef snakelady het volgende:
[..]
En het leven van een meisje is verpest omdat een stel klootzakjes het op het internet zetten en het nieuws het over neemt.
Ach, ik ben niet zo veroordelend, ze heeft in een gekke bui een jongen gepijpt.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:54 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Dat heeft ze echt aan zichzelf te wijten.
Zelfs dat doe ik nietquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:50 schreef TntMobius het volgende:
[..]
Dan PM je het me.. Dit is zeer interessante blackmail stuff
Ik mis je originele UI, dat is pas gezeik.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:57 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ach, ik ben niet zo veroordelend, ze heeft in een gekke bui een jongen gepijpt.
Boehoe, wat een gezeik om niks, iedereen maakt wel eens een fout.
Ik vind het gezeik om niks.
Wel grappig hoe dit het vaderlandse nieuws beheerst inderdaad. Hollywood in de polder.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:57 schreef snakelady het volgende:
[..]
Wel mee eens ja.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:47 schreef snakelady het volgende:
[..]
En het leven van een meisje is verpest omdat een stel klootzakjes het op het internet zetten en het nieuws het over neemt.
Waarom is het een "fout"?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:57 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ja inderdaad, er zijn toch wel belangrijkere zaken bezig in de wereld en zelfs in Nederland.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:00 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Wel grappig hoe dit het vaderlandse nieuws beheerst inderdaad. Hollywood in de polder.
De fout was voornamelijk dat ze het liet filmen.quote:
Zou ze het door hebben gehad?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:07 schreef snakelady het volgende:
[..]
De fout was voornamelijk dat ze het liet filmen.
Geen idee eigenlijk.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:11 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Zou ze het door hebben gehad?
Je tweede en laatste zin spreken elkaar een beetje tegen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:16 schreef snakelady het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk.
De grootste fout is natuurlijk van de gozers die het hebben gefilmd en het online hebben gezet.
Dat is gewoon een kutstreek.
Nee inderdaad, die zouden toch beter moeten weten.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:17 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je tweede en laatste zin spreken elkaar een beetje tegen.
Heb niet het gevoel dat het een fout is geweest, maar gewoon een rotstreek inderdaad. En dat op die leeftijd..![]()
Want het is niet alsof we het hebben over jongetjes van 13 a 14 ofzo.
Bullshit.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 20:54 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Dat heeft ze echt aan zichzelf te wijten.
Ze had dit hele gedoe kunnen voorkomen door dat tuig niet uit te nodigen in het huis van haar ouders en door die B-acteur niet te gaan pijpen als een echte golddigger. Het is achteraf-gepraat, maar ze heeft deze heel affaire aan haar eigen gedrag te wijten.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:41 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Bullshit.
Dat mensen haar hierdoor als slet beschouwen heeft ze dit inderdaad aan zichzelf te wijten. Dat anderen het stiekem filmen en online zetten, dat is simpelweg de fout van die anderen.
Als meisje X niet met sexy kleding uit was gegaan en daarna niet op alleen op de fiets naar huis was gegaan, was ze niet van haar fiets af getrokken en verkracht... Dat maakt de verkrachter niet minder schuldig.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:51 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Ze had dit hele gedoe kunnen voorkomen door dat tuig niet uit te nodigen in het huis van haar ouders en door die B-acteur niet te gaan pijpen als een echte golddigger. Het is achteraf-gepraat, maar ze heeft deze heel affaire aan haar eigen gedrag te wijten.
Links of rechts?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:19 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
[ afbeelding ]
Zo bijzonder ziet ze er niet uit, dus ik snap niet wat de fuzz is. Roelvink zou beter moeten kunnen krijgen.
Valse vergelijking. Er zit wel een duidelijk verschil tussen met sexy kleding uitgaan en wildvreemde gasten uitnodigen in je huis en één van hen oraal bevredigen. Maar ik vind het natuurlijk ook een rotstreek om het te filmen en om het filmpje te verspreiden.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:19 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Als meisje X niet met sexy kleding uit was gegaan en daarna niet op alleen op de fiets naar huis was gegaan, was ze niet van haar fiets af getrokken en verkracht... Dat maakt de verkrachter niet minder schuldig.
Het is heel simpel:quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:21 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Valse vergelijking. Er zit wel een duidelijk verschil tussen met sexy kleding uitgaan en wildvreemde gasten uitnodigen in je huis en één van hen oraal bevredigen. Maar ik vind het natuurlijk ook een rotstreek om het te filmen en om het filmpje te verspreiden.
Tuurlijk wilde ze dit niet, maar ze heeft toch echt zelf dat tuig in huis gehaald. Het is niet dat ze die Dave aan het pijpen was en dat de buurman over de heg stond te filmen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:31 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Het is heel simpel:
Het 1 leidt niet logischerwijs tot het ander.
Dat een meisje seks wil, zelfs al wil ze dat met meerdere mannen, betekent niet automatisch dat ze ook gefilmd wil worden.
Dat het meisje onvoorzichtig/naief/dom is geweest pleit het tuig ook niet ook maar een klein beetje vrij.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:32 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Tuurlijk wilde ze dit niet, maar ze heeft toch echt zelf dat tuig in huis gehaald. Het is niet dat ze die Dave aan het pijpen was en dat de buurman over de heg stond te filmen.
Daar heb je wel een punt vind ik. Het is logisch dat het meisje bekritiseerd wordt vanwege haar sletterige gedrag van in ieder geval die avond, maar wat de vrienden van Dave hebben gedaan is nog velen malen erger en schadelijker voor alle partijen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:35 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Dat het meisje onvoorzichtig/naief/dom is geweest pleit het tuig ook niet ook maar een klein beetje vrij.
De focus vooral leggen op de domheid van het meisje i.p.v. op degene die daadwerkelijk de fout in is gegaan vind ik om eerlijk te zijn vrij triest. En dan doel ik niet specifiek op jou, maar op de 'eigen schuld dikke bult'-reacties waar de focus op het meisje ligt en niet op de foute jongens.
Men haalt hiermee 'dader-slachtoffer' beetje door elkaar. Een dom slachtoffer maakt de dader niet minder tot dader en het slachtoffer niet opeens een soort van mede-schuldig (dus eigenlijk ook een 'beetje' de dader).
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:35 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Dat het meisje onvoorzichtig/naief/dom is geweest pleit het tuig ook niet ook maar een klein beetje vrij.
De focus vooral leggen op de domheid van het meisje i.p.v. op degene die daadwerkelijk de fout in is gegaan vind ik om eerlijk te zijn vrij triest. En dan doel ik niet specifiek op jou, maar op de 'eigen schuld dikke bult'-reacties waar de focus op het meisje ligt en niet op de foute jongens.
Men haalt hiermee 'dader-slachtoffer' beetje door elkaar. Een dom slachtoffer maakt de dader niet minder tot dader en het slachtoffer niet opeens een soort van mede-schuldig (dus eigenlijk ook een 'beetje' de dader).
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |