Inderdaad. En als je iemand bedient die zich heeft opgesloten in een kamer in je huis en jou daar de toegang tot ontzegt, roep je het ook wel een beetje over je af.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:06 schreef Prospos het volgende:
[..]
ze lijkt er ook nog eens makkelijk mee om te gaan dat er nog 3 man meekijken. Dit is niet iets bepaald nieuw voor haar. Het enige nieuws is eigenlijk dat er dit keer sieraden zijn gestolen. De andere keren ging het wel goed.
Wanneer het in het bijzijn van een hoop andere mensen gebeurd wel jaquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 13:48 schreef 16meter het volgende:
TS vindt een vrouw die een man pijpt een slet
TS is maagd
Als je je als man in het bijzijn van een hoop andere mensen laat pijpen ben je wel veel beter bezig idd.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:31 schreef Zolder het volgende:
[..]
Wanneer het in het bijzijn van een hoop andere mensen gebeurd wel ja
Zo werkt het nou eenmaalquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:46 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Als je je als man in het bijzijn van een hoop andere mensen laat pijpen ben je wel veel beter bezig idd.
Een beetje zoals een bepaalde vrouwelijke KLB mod dus?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 13:17 schreef TntMobius het volgende:
Terechte klacht, de slet vond het zo leuk om hem te pijpen in het bad en nu is zij jezus hetzelve..
is een bijeffect van ghb..quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 13:22 schreef Dimens het volgende:
[..]
Kan best waar zijn. Misschien heeft hij Melissa ook wel anaal genomen.
iddquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 13:18 schreef KreKkeR het volgende:
Wat niet wegneemt dat stiekem filmen en dan ook nog eens onder vrienden verspreiden te triest voor woorden is. Dat mag wat mij betreft ook gewoon aangepakt worden.
'Anders' want niet gefilmdquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:29 schreef eend112 het volgende:
[..]
iddalsof dat niet vaker gebeurt. Sowieso dezelfde meisjes die nu slet roepen naar haar terwijl ze zelf ook elke zaterdag een neger pp de wc pijpen, maar nee, dat is natuurlijk "anders".
Haar facebook is toch offline gehaald?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:04 schreef Regilio_ het volgende:
Ik heb haar toegevoegd op facebook. Ben erg benieuwd naar haar bubbelbuttbad.
Steek het maar op die sloten.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 17:53 schreef Eyip het volgende:
Een sleutel die vele sloten kan openen is een goede sleutel, maar een slot dat door vele sleutels geopend kan worden is een slecht slot.
Ik raad het af. Hier schop je je hont nog van afquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:03 schreef WP8iscool het volgende:
Iemand foto's van die chick dan? Dan kan ik beoordelen of het een slet is.
Oh, vertel eens meer?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 16:21 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Een beetje zoals een bepaalde vrouwelijke KLB mod dus?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |