quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Was het allemaal maar zo rooskleurig
Is het echt? strawberrycheesecake?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:06 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nootjes raad eens welke thee ik heb
Is wel echt vernederendquote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is het echt? strawberrycheesecake?
Of groene thee met kokos?
Omdat dat kk lekker is, beetje opwokken met een sausje en je hebt zo een heerlijke Aziatische bolus.quote:
Zal nooit vergeten die aflevering met die kerel die in die vuurtoren wilde. Of telefoonpaal ofzo, weet eigenlijk niet meer wat het was maar ze kwamen onder stroom te staanquote:
Wow na 7 maanden eindelijk gehoor aan mijn verzoekquote:
Denk niet dat hij het opgewokt met een sausje kreeg.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:07 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Omdat dat kk lekker is, beetje opwokken met een sausje en je hebt zo een heerlijke Aziatische bolus.
Wauw, cool story bro.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:08 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Zal nooit vergeten die aflevering met die kerel die in die vuurtoren wilde. Of telefoonpaal ofzo, weet eigenlijk niet meer wat het was maar ze kwamen onder stroom te staan![]()
Cultuur barbaren.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:08 schreef Zosk het volgende:
[..]
Denk niet dat hij het opgewokt met een sausje kreeg.
Nootjes je maakt me boos. Ik drink die thee al zo lang he, daar hebben we het vaker over gehad.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wow na 7 maanden eindelijk gehoor aan mijn verzoeken nu vind je het vies?
Echt hequote:
Ik heb dat effect op mensen (jou). Maar echt?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:10 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nootjes je maakt me boos. Ik drink die thee al zo lang he, daar hebben we het vaker over gehad.
Volgens mij heb ik hem je zelfs aangeraden.
[..]
Echt he
Ik vind die thee zo lekker he, vooral omdat hij ook gewoon echt smaakt naar taartjesquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik heb dat effect op mensen (jou). Maar echt?volgens mij vond juist iedereen hem vies hier en werd ik uitgelachen om die thee
![]()
nooit steun gehad van jou
JA!!! idd hij smaakt gewoon echt naar cake idd. Volgens mij zit er ook echt gedroogd taart in die zakjesquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:12 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik vind die thee zo lekker he, vooral omdat hij ook gewoon echt smaakt naar taartjes
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
JA!!! idd hij smaakt gewoon echt naar cake idd. Volgens mij zit er ook echt gedroogd taart in die zakjes
Wil jij mijn theebuddy zijn?heb je nog nieuwe tips?
Wil jij mijn nasi goreng buddy zijn?quote:
Wow.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wil jij mijn nasi goreng buddy zijn?
Gele rijst?quote:
Ja zitten wel van die rode spikkeltjes in.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
JA!!! idd hij smaakt gewoon echt naar cake idd. Volgens mij zit er ook echt gedroogd taart in die zakjes
Wil jij mijn theebuddy zijn?heb je nog nieuwe tips?
"geeeeeef nooi top"quote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:16 schreef Gridlok het volgende:
niet te verwarren met de Nazi meet van wise xdddddd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |