Die zijn nog erger. Als ze het niet kunnen houdenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:19 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
codetaal voor je bent slet als je dronken bent?
[..]
Gisteren was t weer raak hoor, VU introductie feest
18 jarige "studenten"wiefkes aan t bier
wow :Squote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:20 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
Mooi zo, vruchtensapje erbij?
Ergste is als ze enigszins mooi zijn en dan hun bek opentrekken en er een keihard brabants accent uit komt.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die zijn nog erger. Als ze het niet kunnen houdenmaar sowieso vrouwen die zoveel drinken
not done.
Ja soms doen ze net alsof ze vol liefde zijnquote:
Jij bent toch Limburgs? Niet Brabantsquote:
Had het nog over een paar posts daarvoorquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:29 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Jij bent toch Limburgs? Niet Brabants
omdat je vrouw bentquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:28 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja soms doen ze net alsof ze vol liefde zijn
nou kut wees een specifiekquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:32 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Had het nog over een paar posts daarvoor
Nou nou moet dat weer zoquote:
quote:
Oh dan is het goedquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:38 schreef Gridlok het volgende:
[..]
lion no fear chicken masala come for dinner.
kk tienersquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:39 schreef Zosk het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)n_hakenkruis_in.html
Hahaha serieus moet je dat eens horen met van die friesche wijfenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:24 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ergste is als ze enigszins mooi zijn en dan hun bek opentrekken en er een keihard brabants accent uit komt.
Gelijk mn boner van de bar
Benik sowieso. Voor iedereen, ook voor jouquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:28 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja soms doen ze net alsof ze vol liefde zijn
Dat doen vrouwen alleen om interesse te wekken bij het manlijk geslacht, ze wil je broek :s:$;sSquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Benik sowieso. Voor iedereen, ook voor joumaar je kat mij altijd af en doet moeilijk.
Was het allemaal maar zo rooskleurigquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:02 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dat doen vrouwen alleen om interesse te wekken bij het manlijk geslacht, ze wil je broek :s:$;sS
Nootjes raad eens welke thee ik hebquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Benik sowieso. Voor iedereen, ook voor joumaar je kat mij altijd af en doet moeilijk.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:44 schreef Robophatt het volgende:
[..]
kk tieners
Mijn god wat een puinhoop die tekst
Waarom dit ook echt.quote:Ze sloten hem op een een schuur en sloegen hem met een koevoet, schoten op hem met een luchtpistool en dwongen hem poep te eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |