WAT LOOP JIJ NOU WEER TE HUILLACHENquote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:20 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
WAT LOOP JIJ NOU WEER TE HUILLACHEN
Zou nog wel eens groteske vormen kunnen aannemen. Nasi is hartstikke hip: CUL / Nasi a la Johannes #3 smullenquote:
Schrijf je daar ook over in je fashionblog?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:21 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zou nog wel eens groteske vormen kunnen aannemen. Nasi is hartstikke hip: CUL / Nasi a la Johannes #3 smullen
Weg geklikt na het zien van die ranzige kant en klare groenten.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:21 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zou nog wel eens groteske vormen kunnen aannemen. Nasi is hartstikke hip: CUL / Nasi a la Johannes #3 smullen
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:16 schreef Gridlok het volgende:
niet te verwarren met de Nazi meet van wise xdddddd
O.quote:
Is dat niet die nieuwe met echt fruit enzo?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:16 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja zitten wel van die rode spikkeltjes in.
Ja van het AH merk is er ook zo'n thee die super lekker is ben alleen vergeten hoe hij heet. Zit ook in zo'n driehoekje en heeft een groen doosje (hebben allemaal een andere kleur). Iets met China of chinese ofzo.
Je snapt het nietquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:23 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Weg geklikt na het zien van die ranzige kant en klare groenten.
Weet ik niet, heb je die al gehad?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
[..]
O.
[..]
Is dat niet die nieuwe met echt fruit enzo?
Hardopquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:23 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Weg geklikt na het zien van die ranzige kant en klare groenten.
Neenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:24 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Weet ik niet, heb je die al gehad?
Staat beetje op een laag pitje die blog, gebrek aan tijd. Al vele mailtjes gehad van fans met waarom het zo lang duurt, maar kan er echt geen tijd voor vinden. Het doet mij pijn mijn fans te moeten teleurstellen, daarom ga ik een vacature plaatsen voor redactieleden.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:23 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Schrijf je daar ook over in je fashionblog?
Oh ik vind het wel fijn om te lezen dat je zo aan je fans denkt. Zult wel veel sollicitaties binnenkrijgen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:26 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Staat beetje op een laag pitje die blog, gebrek aan tijd. Al vele mailtjes gehad van fans met waarom het zo lang duurt, maar kan er echt geen tijd voor vinden. Het doet mij pijn mijn fans te moeten teleurstellen, daarom ga ik een vacature plaatsen voor redactieleden.
Vergelijkbaar met het aantal FOK! krijgt voor KLB moderator.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:27 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Oh ik vind het wel fijn om te lezen dat je zo aan je fans denkt. Zult wel veel sollicitaties binnenkrijgen.
Hopen dat er bij jou wel geschikte kandidaten tussenzitten dan.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:28 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Vergelijkbaar met het aantal FOK! krijgt voor KLB moderator.
Jammer. Wel fijn dat je er weer eens bent Zoksquote:
Daar maak ik mij geen zorgen over.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:29 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Hopen dat er bij jou wel geschikte kandidaten tussenzitten dan.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jammer. Wel fijn dat je er weer eens bent Zoks
Hnnnggggg!!!quote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:53 schreef LudoSanders het volgende:
Een emoticon is als een vangnet voor je sociale angsten.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:16 schreef Gridlok het volgende:
niet te verwarren met de Nazi meet van wise xdddddd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |