SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
moet stuart inhalenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:24 schreef Fylax het volgende:
ik voorspelde dat inso nieuw topic ging aanmaken
Nee, ik dacht over Kurts drugsgebruik en dat het in de media kwamquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:22 schreef Tchock het volgende: [..] Wist je dat het een anti-verkrachting en pro-vrouwenliedje is?
![]()
"mijn vader die is gek" van kinderen voor kinderen?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb ooit een nummer over een negerpiemel gezongen op school, omdat het kan
Niemand kende het nummer dus niemand wist waar het over ging
Where is my mind vind ik echt absurd goed. Voor de rest nooit echt fan van kunnen worden, het is te raar.quote:
Nee.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
"mijn vader die is gek" van kinderen voor kinderen?
Hallo wereldquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
"mijn vader die is gek" van kinderen voor kinderen?
Zo nog even een kind batsenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik lees dat in hank moody stijl
Wat moest je daar danquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:26 schreef Insomnia_ het volgende:
ik was vroeger keer bij kinderen voor kinderen live concert he![]()
Ik vind Gigantic dus echt briljant. Dat was dat Pixiesliedje wat ik jaren geleden al kende waar ik gisteren in het indietopic over sprakquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Where is my mind vind ik echt absurd goed. Voor de rest nooit echt fan van kunnen worden, het is te raar.
Ging je zingen?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
weet niet
ik was 3
weet verder ook niet meer met wie
Alleenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
weet niet
ik was 3
weet verder ook niet meer met wie
denk met een kennis ofzo weet echt nietquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alleen
snachts op station slapen toch
Dit keer geen camquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lekker je als een debiel gedragen voor de cam dit dat
Radio49quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
LeukWelke zender en wat voor muziek ?
Zet de Stoopjes op voor JC zijn verjaardag nogquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:30 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nee hoor, ook andere muziek en wat mensen aanvragen.
Geen plasseks meer voor dochter danquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel als ze klaarkomen binnen 3 secondes
[..]
De Achtbaan?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zet de Stoopjes op voor JC zijn verjaardag nog
Nou..quote:
ja je hebt ook deventer de schegquote:
Lekker die kont volplassen joh, kan jou het schelen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:31 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Geen plasseks meer voor dochter dan
Zoietsquote:
eindhoven beukenlaan woensel west jatogquote:
Die heb ik een keer live gezongenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lekker die kont volplassen joh, kan jou het schelen.
[..]
Zoiets
Rare fetisj jij.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Zoiets
Daar is niks te doen voor mensen die rechtsoaf aanhoudenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
eindhoven beukenlaan woensel west jatog
Wtf hoe kan dat ouwequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:32 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
Als je naar de groene stip blijft staren verdwijnen de gele stippen. Freaky.
Japscat hebbenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Wel pas na je 12de hoop ik, anders kan het echt nietquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat begon al met het masturberen.
discutabel, het hoerenpleintje is ook vanaf het station te zienquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Daar is niks te doen voor mensen die rechtsoaf aanhouden
Begon al zeker rond mijn 8equote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel pas na je 12de hoop ik, anders kan het echt niet
kijke zo met een stijve lul ertegenaan .quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
discutabel, het hoerenpleintje is ook vanaf het station te zienen dat ligt aan de andere kant
gadverdamme zeg, je werd zeker Benno L genoemd op het schoolplein?quote:
Hoer.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:34 schreef Elan het volgende:
Tjok die gele stippen verdwijnen sowieso hoor, na 30 seconden blijf maar kijken .
dit boeit echt niemandquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Jappenseks , met uitwerpselen
Welke pijltjes doe jijquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Heerlijk rond deze tijden darten, niets mis mee.
ik zie t niet weg gaan na 30 sec hoorquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:34 schreef Elan het volgende:
Tjok die gele stippen verdwijnen sowieso hoor, na 30 seconden blijf maar kijken .
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:36 schreef Fylax het volgende:
[..]
ik zie t niet weg gaan na 30 sec hoor
Ze noemden me de Priesterquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
gadverdamme zeg, je werd zeker Benno L genoemd op het schoolplein?
bahquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Jappenseks , met uitwerpselen
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze noemden me de Priester
[..]
bah
de vetkampstraatquote:
mark van bommelquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Weet je welke oud-bondscoach daar opgegroeid is?
MARK VAN BOMMEL BREEK JE BEENquote:
quote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
MARK VAN BOMMEL BREEK JE BEEN
Iemand nomineerde een meisje en zei toen ''dresscode: wit tshirt geen bh"'quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:38 schreef Tchock het volgende:
Oh huuuuh als ik water over mijn witte topje gooi wordt 'ie doorschijnend? WTF?![]()
[ afbeelding ]
Jaaaquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:39 schreef Elan het volgende:
PEC
[..]
PEC 1-1 tegen Sparta Praag, wat een genot he
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar Louis van Gaal die mee gaat doen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:39 schreef Fylax het volgende:
[..]
Iemand nomineerde een meisje en zei toen ''dresscode: wit tshirt geen bh"'![]()
ben benieuwd naar t filmpje
PEC is het niveau Feyenoord al ontstegen, beter koopt Feyenoord heel PEC op + trainer.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
JaaaBazenwedstrijd. PEC speelde zó goed, godverdomme
Genoten.
quote:
Van sommige mensen is het wel grappig.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Ice Bucket Challenge
Allemaal mensen die het alleen doen om hun imago op te vijzelen of andere mensen geld af te troggelen.
ALS Ice Bucket Challenge is daarom beterquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Ice Bucket Challenge
Allemaal mensen die het alleen doen om hun imago op te vijzelen of andere mensen geld af te troggelen.
Boeit geen fuck. Het levert tering veel geld op voor een goed doel. Dat mensen hun imago er mee op vijzelen, /care.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Ice Bucket Challenge
Ditquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Ice Bucket Challenge
PEC koopt eerder Feyenoord op in deze tijdenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:40 schreef Elan het volgende:
[..]
PEC is het niveau Feyenoord al ontstegen, beter koopt Feyenoord heel PEC op + trainer.
Goed gezien Hansquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Ice Bucket Challenge
quote:
Nee, dit.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Boeit geen fuck. Het levert tering veel geld op voor een goed doel. Dat mensen hun imago er mee op vijzelen, /care.
Hahahaquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:40 schreef Elan het volgende:
[..]
PEC is het niveau Feyenoord al ontstegen, beter koopt Feyenoord heel PEC op + trainer.
Hahahahahquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Mooi was die![]()
Ik nomineer deze alvast als beste gifje van 2014 nu we zachtjesaan richting de kerst gaan
[ afbeelding ]
Gewoon Ajax vernederen in De Kuip toch veel beterquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
HahahaTot we weer lekker worden vernederd door Feyenoord in de Kuip, dan is iedereen daar ook weer voorbij.
Op gegeven moment had iedereen een Waterreus UIquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Mooi was die![]()
Ik nomineer deze alvast als beste gifje van 2014 nu we zachtjesaan richting de kerst gaan
[ afbeelding ]
Ik wist tot voor kort niet eens dat het aandacht vragen voor ALS was. Ik dacht alleen dat het een schijtlollige facebookhype was. Op mijn Facebook iig alleen maar mensen die deden ''als jullie dit niet binnen 24 uur doen, krijg ik een kratje bier/vodka van je''.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Boeit geen fuck. Het levert tering veel geld op voor een goed doel. Dat mensen hun imago er mee op vijzelen, /care.
Die hoop altijd, zo vertederendquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon Ajax vernederen in De Kuip toch veel beter
watergod.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Op gegeven moment had iedereen een Waterreus UI
Dat dacht ik dus ook.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik wist tot voor kort niet eens dat het aandacht vragen voor ALS was. Ik dacht alleen dat het een schijtlollige facebookhype was. Op mijn Facebook iig alleen maar mensen die deden ''als jullie dit niet binnen 24 uur doen, krijg ik een kratje bier/vodka van je''.
Was vroegah ook zo inderdaad.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik wist tot voor kort niet eens dat het aandacht vragen voor ALS was. Ik dacht alleen dat het een schijtlollige facebookhype was. Op mijn Facebook iig alleen maar mensen die deden ''als jullie dit niet binnen 24 uur doen, krijg ik een kratje bier/vodka van je''.
Dat was het origineel ook en dat is het voor sommige mensen nog steeds. Maar er wordt ook echt heel veel gedoneerd, de ALS Foundation had letterlijk miljoenen dollars meer aan donaties dan normaal. Dus dan vind ik het verder niet zo interessant als mensen het (ook) voor eigen gewin doen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gelukkig niet.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
Is er iemand hier eigenlijk al genomineerd?
Hoezo.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die hoop altijd, zo vertederend
lelylaangod.quote:
Eén keer. De 20 wedstrijden daarvoor niet. Maar goed, dat geeft niet!quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoezo.
PEC heeft Ajax al eerder vernederd in De Kuip hoor.
In de Arena ook trouwens
Ja je hebt de ice bucket challenge/ook wel nat pak challenge genoemd waar je het voor kratje bier ofzo doet. en je hebt de als ice bucket challenge waar je moet doneren aan ALSquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doe jij nu ook al mee aan die nonsense.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij gebruikt resultaten van andere clubs om Ajax belachelijk te kunnen maken. Man, wat treurig.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoezo.
PEC heeft Ajax al eerder vernederd in De Kuip hoor.
In de Arena ook trouwens
hoezo?quote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij gebruikt resultaten van andere clubs om Ajax belachelijk te kunnen maken. Man, wat treurig.
Nee? Ik stoor me alleen aan het feit dat ik elke seconde of iedere minuut geconfronteerd word met mensen die een bak ijskoud water over zich heen gooien voor ''het goede doel''. Denk jij dat ze daar een fuck om geven dat ze die bak water over zich heen laten pleuren?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Doe jij nu ook al mee aan die nonsense.
Laat lekker gaan man
Jij begrijpt de hele essentie er achter niet.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee? Ik stoor me alleen aan het feit dat ik elke seconde of iedere minuut geconfronteerd word met mensen die een bak ijskoud water over zich heen gooien voor ''het goede doel''. Denk jij dat ze daar een fuck om geven dat ze die bak water over zich heen laten pleuren?
Bij dat goede doel? Ja, ik denk van wel. Staat in koeienletters op de website.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee? Ik stoor me alleen aan het feit dat ik elke seconde of iedere minuut geconfronteerd word met mensen die een bak ijskoud water over zich heen gooien voor ''het goede doel''. Denk jij dat ze daar een fuck om geven dat ze die bak water over zich heen laten pleuren?
Jij moet je een keer niet zo druk maken over vanalles en lekker achter de wijven aan gaan je gedraagt je als een onvolwassen Mart Smeets die overal maar een mening over moet hebben maar als anderen iets vinden raak je compleet overstuur.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar heb je nog gelijk in ookquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij moet je een keer niet zo druk maken over vanalles en lekker achter de wijven aan gaan je gedraagt je als een onvolwassen Mart Smeets die overal maar een mening over moet hebben maar als anderen iets vinden raak je compleet overstuur.
Ajaxquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ondertussen heeft Ajax volgens mij al weer 5 keer gewonnen
Bedankt Hansquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ](engels)
quote:
Ik moest lachen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Ajax![]()
Dit seizoen gewoon PSV kampioen
Neuman - jelly - sit - dive - man.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ](engels)
Danke schon, Hansiquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Neuman - jelly - sit - dive - man.
Wat heeft Graziano hiermee te maken?quote:
Henk de Jong kan ditquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Cambuur wordt kampioen.
Markeer mijn woorden.
Ik en velen waarderen je eindeloze feitenkennis zeker hoor maar ergens is het wel bizar gedrag voor een zestienjarige.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar heb je nog gelijk in ook.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat heeft Graziano hiermee te maken?
Hoe was jij op je 16de dan?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik en velen waarderen je eindeloze feitenkennis zeker hoor maar ergens is het wel bizar gedrag voor een zestienjarige.
Niet dat ik zelf naar mijn leeftijd acteer maar neem aan dat je niet met mij geassocieerd wil worden.
Meleg 30 goals 40 assistsquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Cambuur wordt kampioen.
Markeer mijn woorden.
Snap niet helemaal wat hier het nut van was maar wat jij wil joh.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Cambuur wordt kampioen.
Markeer mijn woorden.
Vast ook al kut maar wel lol maken en niet elke dag gemiddeld 200 posts op een forum droppen.quote:
FOK! bestaat sinds 1999 reken maar uit dusquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Vast ook al kut maar wel lol maken en niet elke dag gemiddeld 200 posts op een forum droppen.
Al vraag ik me af of FOK! toen überhaupt al bestond denk t niet
Helaas wel.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Vast ook al kut maar wel lol maken en niet elke dag gemiddeld 200 posts op een forum droppen.
Al vraag ik me af of FOK! toen überhaupt al bestond denk t niet
Wat is er dan met die chick gebeurtquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:53 schreef Fok-it het volgende:
16 was beste jaar voor mij denk ik.
Begin van mijn beste relatie tot nu toe, nog regelmatig uit, havo aan het doen. beetje werken, nog niet veel probs.
#Goeieleef
Na 3 jaar uit elkaar gegaan.quote:
met Bartquote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan bleef je wel erg lang vastzitten
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:57 schreef Tchock het volgende:
Mijn leven wordt eigenlijk al jaren steeds leuker.Nu ik er over nadenk zo lang als ik me kan herinneren.
met dank aan de e-re-di-vi-sie?quote:
Was wel goed hoor, mijn keuze overigens.quote:
Niet alleen aan de Eredivisie. .quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
met dank aan de e-re-di-vi-sie?
Ja Ruud was baas.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Met die vieze Kelly toch ook.
Was altijd wel fan van Ruud toen
Dat geldt voor mij ook, maar voordat ik FOK!te verspilde ik mijn tijd op andere manieren. Dus dat is geen achteruitgang.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
soms krijg ik wel het idee dat ik hier iets te vaak rondhang
Ik hang hier gelukkig maar weinig rond de laatste tijd.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
soms krijg ik wel het idee dat ik hier iets te vaak rondhangmaar ik ben toch niet iemand die zn leven kan volplannen
Ook de Jupiler League.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet alleen aan de Eredivisie. .
En het WK vissen op rtl 7. Genot.quote:
Zeker oppervlakkig meisje?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was wel goed hoor, mijn keuze overigens.
Als je daar later op terug kijkt heb je zo`n andere smaak ook gekregen.
Was een schat van een meid hoor, maar zou er nu geen relatie mee willen
Nah niet oppervlakkig, maar mijn ma zag haar paar jaar geleden in de trein, ze herkende haar helemaal niet terugquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 02:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Zeker oppervlakkig meisje?
Ken die struggles wel toen me ex eindelijk opkankerde was ik allang blij dat er geen spanningen meer waren in huis.
Kon toch niks meer goed doen
De Gouden Kooi was wel tof vooral die dikke troll moet echt nog steeds lachen om zijn acties met die Huub of zoquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja Ruud was baas.
Kelly was geloof ik later deel.
Schold je haar ook elke dag verrot?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 02:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Zeker oppervlakkig meisje?
Ken die struggles wel toen me ex eindelijk opkankerde was ik allang blij dat er geen spanningen meer waren in huis.
Kon toch niks meer goed doen
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 02:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Schold je haar ook elke dag verrot?
Jaapquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 02:02 schreef Elan het volgende:
[..]
De Gouden Kooi was wel tof vooral die dikke troll moet echt nog steeds lachen om zijn acties met die Huub of zo
Terror Jaap die in kots gaat rollenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 02:02 schreef Elan het volgende:
[..]
De Gouden Kooi was wel tof vooral die dikke troll moet echt nog steeds lachen om zijn acties met die Huub of zo
Nee man er werd sowieso weinig gesproken die periodequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 02:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Schold je haar ook elke dag verrot?
Jaquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 02:02 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Terror Jaap die in kots gaat rollen![]()
Natasiaquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 02:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja![]()
Of toen hij die zwarte feeks helemaal over de zeik maakte bij een of ander feestje
zie ik elan ook wel doenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 02:02 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Terror Jaap die in kots gaat rollen![]()
Dat is toch juist heerlijk man, geen gezeik.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 02:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee man er werd sowieso weinig gesproken die periode
Kan me best voorstellen dat het op een gegeven moment weer gaat vervelen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 02:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is toch juist heerlijk man, geen gezeik.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 02:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja![]()
Of toen hij die zwarte feeks helemaal over de zeik maakte bij een of ander feestje
Het is geen pretje met iemand samenleven als je niet meer communiceert kan ik je vertellen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 02:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is toch juist heerlijk man, geen gezeik.
Zij was echt domquote:
tot laterquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 02:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gouden koikarpers
en nu ga ik slapen
Trustennquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 02:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gouden koikarpers
en nu ga ik slapen
http://arcee862.com/vandaag.php?user=jr-style-93quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 02:07 schreef Fylax het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 van 22-08-2014
nr / aantal posts / gebruiker / % van tot. (3179)
01 203 JR-Style-93 6.39%
02 112 Mexicanobakker 3.52%
03 108 Fok-it 3.4%
04 097 Fylax 3.05%
05 083 Insomnia_ 2.61%
en weer 100 erbij in n uur
dat is toch een fake huub die postquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 02:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Wel geile slet man.
Die Huub post hier op FOK! hij doet nu iets bij Utopia of zo.
Dat is wel echt pure aids. Nog 10x erger dan DGKquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 02:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Wel geile slet man.
Die Huub post hier op FOK! hij doet nu iets bij Utopia of zo.
Wauwquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 02:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Die hebben in minder dan 9 maanden al bijna 4000 topics volgepost.
Restecp
Die figuren zetten ook sochtends al livestream aanquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 02:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Restecp
Ik snap echt niet dat mensen dat kunnen volgen. Het is totaal oninteressant de oersaaie levens van andere mensen bekijken en er zijn honderdduizenden mensen bezig dat te volgenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 02:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Restecp
Nee manquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 02:11 schreef Elan het volgende:
Die Rienk uit Utopia lijkt me echt een Insomnia_
Zij hebben er bijna 4000. Deze reeks al veel meer.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 02:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Wauw
Slowchat met de meeste topics zal dat dan wel zijn inmiddels
nog zo overduidelijk gescript ook sommige dingenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 02:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat mensen dat kunnen volgen. Het is totaal oninteressant de oersaaie levens van andere mensen bekijken en er zijn honderdduizenden mensen bezig dat te volgen
Weet niet man hij doet ook altijd zo drammerig over geloof toch.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 02:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee man
Dat is echt een typetje waar Inso zijn emogif-face voor trekt
Dat wel. Maar die gast is wel ziekelijk radicaal hoor.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 02:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Weet niet man hij doet ook altijd zo drammerig over geloof toch.
Denk dat je hem onderschat dan (Inso_)quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 02:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat wel. Maar die gast is wel ziekelijk radicaal hoor.
Zo in Inso niet
Maar Inso zou wel een niet-gelovige een relatie kunnen hebben denk ik.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 02:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Denk dat je hem onderschat dan (Inso_)
Te kort rokje en hij is al van streek
IK OOKquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 02:19 schreef Tchock het volgende:
Ongeveer het enige wat ik minder interessant vind dan Utopia is praten over Utopia. Dus ik ga slapen. Laters!
We hebben het dan ook niet over Utopia.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 02:19 schreef Tchock het volgende:
Ongeveer het enige wat ik minder interessant vind dan Utopia is praten over Utopia. Dus ik ga slapen. Laters!
Valt mee hoor. Ik heb er alleen een mening over, en dat is nog niet eens een religieuze mening.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 02:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Denk dat je hem onderschat dan (Inso_)
Te kort rokje en hij is al van streek
Is geen vaste mening gewoon wat jou beste uitkomt op dat moment.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 02:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Valt mee hoor. Ik heb er alleen een mening over, en dat is nog niet eens een religieuze mening.
zoalsquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 02:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Is geen vaste mening gewoon wat jou beste uitkomt op dat moment.
Sommige dingen ben je erg conservatief andere dingen die duidelijk beschreven staan in de Bijbel negeer je gewoon omdat het je niet uitkomt.
De manier hoe vrouwen zich volgens jou zouden moeten gedragen => Conservatief.quote:
Dat valt allemaal heus wel mee. Ik heb mijn mening over over the top naakte kleding, maar ik heb ook een mening over mannen die vans en all-stars. Als dat mij extreem conservatief maakt, so be it.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 02:28 schreef Elan het volgende:
Concreet, je enorm druk maken om de aanstootgevende kledij bij vrouwen maar zelf wel seks hebben voor de huwelijk dat is best hypocriet te noemen
Dan betekend niet dat ik de bijbel negeer.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 02:28 schreef Elan het volgende:
maar zelf wel seks hebben voor de huwelijk dat is best hypocriet te noemen
is dat goede serie?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 03:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
Net goede episode gezien van Vikings, wat een topshow
oja hahaquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 03:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zeg ik in de bijzin erachter.
Jij kijkt ook wel altijd dat soort tokkie programma's hèquote:
Ik kan het me haast niet voorstellenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 03:29 schreef Fylax het volgende:
als we dit topic nou ff snel volmaken ik heb een goede TT in gedachte
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 03:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan het me haast niet voorstellen
Probleemwijken , Flodder , en deze kwam ik op per toevalquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 03:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij kijkt ook wel altijd dat soort tokkie programma's hè![]()
Wat een topshows allemaalquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 03:31 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Probleemwijken , Flodder , en deze kwam ik op per toeval
lukt da?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 03:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik moet mijn postaantal toch opkrikken, moet voor het einde van deze maand de 100,000 hebben gehaald
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |