Henk de Jong kan ditquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Cambuur wordt kampioen.
Markeer mijn woorden.
Ik en velen waarderen je eindeloze feitenkennis zeker hoor maar ergens is het wel bizar gedrag voor een zestienjarige.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar heb je nog gelijk in ook.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat heeft Graziano hiermee te maken?
Hoe was jij op je 16de dan?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik en velen waarderen je eindeloze feitenkennis zeker hoor maar ergens is het wel bizar gedrag voor een zestienjarige.
Niet dat ik zelf naar mijn leeftijd acteer maar neem aan dat je niet met mij geassocieerd wil worden.
Meleg 30 goals 40 assistsquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Cambuur wordt kampioen.
Markeer mijn woorden.
Snap niet helemaal wat hier het nut van was maar wat jij wil joh.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Cambuur wordt kampioen.
Markeer mijn woorden.
Vast ook al kut maar wel lol maken en niet elke dag gemiddeld 200 posts op een forum droppen.quote:
FOK! bestaat sinds 1999 reken maar uit dusquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Vast ook al kut maar wel lol maken en niet elke dag gemiddeld 200 posts op een forum droppen.
Al vraag ik me af of FOK! toen überhaupt al bestond denk t niet
Helaas wel.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Vast ook al kut maar wel lol maken en niet elke dag gemiddeld 200 posts op een forum droppen.
Al vraag ik me af of FOK! toen überhaupt al bestond denk t niet
Wat is er dan met die chick gebeurtquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:53 schreef Fok-it het volgende:
16 was beste jaar voor mij denk ik.
Begin van mijn beste relatie tot nu toe, nog regelmatig uit, havo aan het doen. beetje werken, nog niet veel probs.
#Goeieleef
Na 3 jaar uit elkaar gegaan.quote:
met Bartquote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan bleef je wel erg lang vastzitten
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:57 schreef Tchock het volgende:
Mijn leven wordt eigenlijk al jaren steeds leuker.Nu ik er over nadenk zo lang als ik me kan herinneren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |