hoezo?quote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij gebruikt resultaten van andere clubs om Ajax belachelijk te kunnen maken. Man, wat treurig.
Nee? Ik stoor me alleen aan het feit dat ik elke seconde of iedere minuut geconfronteerd word met mensen die een bak ijskoud water over zich heen gooien voor ''het goede doel''. Denk jij dat ze daar een fuck om geven dat ze die bak water over zich heen laten pleuren?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Doe jij nu ook al mee aan die nonsense.
Laat lekker gaan man
Jij begrijpt de hele essentie er achter niet.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee? Ik stoor me alleen aan het feit dat ik elke seconde of iedere minuut geconfronteerd word met mensen die een bak ijskoud water over zich heen gooien voor ''het goede doel''. Denk jij dat ze daar een fuck om geven dat ze die bak water over zich heen laten pleuren?
Bij dat goede doel? Ja, ik denk van wel. Staat in koeienletters op de website.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee? Ik stoor me alleen aan het feit dat ik elke seconde of iedere minuut geconfronteerd word met mensen die een bak ijskoud water over zich heen gooien voor ''het goede doel''. Denk jij dat ze daar een fuck om geven dat ze die bak water over zich heen laten pleuren?
Jij moet je een keer niet zo druk maken over vanalles en lekker achter de wijven aan gaan je gedraagt je als een onvolwassen Mart Smeets die overal maar een mening over moet hebben maar als anderen iets vinden raak je compleet overstuur.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar heb je nog gelijk in ookquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij moet je een keer niet zo druk maken over vanalles en lekker achter de wijven aan gaan je gedraagt je als een onvolwassen Mart Smeets die overal maar een mening over moet hebben maar als anderen iets vinden raak je compleet overstuur.
Ajaxquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ondertussen heeft Ajax volgens mij al weer 5 keer gewonnen
Bedankt Hansquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ](engels)
quote:
Ik moest lachen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Ajax![]()
Dit seizoen gewoon PSV kampioen
Neuman - jelly - sit - dive - man.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ](engels)
Danke schon, Hansiquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Neuman - jelly - sit - dive - man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |