Ja, kan prima. Er is rond het hele veld een gracht van een meter of zes. Hoe ze die hoeken op gaan lossen weet ik niet, maar dan zitten er in elk geval mensen rondom in plaats van betonquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Past dat nog achter het doel dan?
En die hoekjes zijn ook niet echt mooi daar
Tip:quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
net vond je bondage nog meh
beetje apart deze stemmingswisselingen
schreeuwt wel lekker mee maar niveautje teen spirit jaquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat vind ik dus echt een kanker nummer he.
quote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:21 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Moet altijd denken aan het moment dat ik dat hardop zong openbaar
Simpele lyrics jaquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:20 schreef Insomnia_ het volgende:
Nirvana opzich verder prima te luisteren.
Zou al stuk beter zijn.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, kan prima. Er is rond het hele veld een gracht van een meter of zes. Hoe ze die hoeken op gaan lossen weet ik niet, maar dan zitten er in elk geval mensen rondom in plaats van beton
quote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:21 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ah, logischquote:
quote:
Haha briljantquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:21 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wist je dat het een anti-verkrachting en pro-vrouwenliedje is?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:21 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ooh ik dacht dat ze voor verkrachting waren.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wist je dat het een anti-verkrachting en pro-vrouwenliedje is?
Nee ik dacht dat het een pro-verkrachting liedje was.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wist je dat het een anti-verkrachting en pro-vrouwenliedje is?
Ik heb ooit een nummer over een negerpiemel gezongen op school, omdat het kanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |