Die figuren zetten ook sochtends al livestream aanquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 02:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Die hebben in minder dan 9 maanden al bijna 4000 topics volgepost.
Restecp
Ik snap echt niet dat mensen dat kunnen volgen. Het is totaal oninteressant de oersaaie levens van andere mensen bekijken en er zijn honderdduizenden mensen bezig dat te volgenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 02:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Die hebben in minder dan 9 maanden al bijna 4000 topics volgepost.
Restecp
Nee manquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 02:11 schreef Elan het volgende:
Die Rienk uit Utopia lijkt me echt een Insomnia_
Zij hebben er bijna 4000. Deze reeks al veel meer.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 02:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Wauw
Slowchat met de meeste topics zal dat dan wel zijn inmiddels
nog zo overduidelijk gescript ook sommige dingenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 02:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat mensen dat kunnen volgen. Het is totaal oninteressant de oersaaie levens van andere mensen bekijken en er zijn honderdduizenden mensen bezig dat te volgen
Weet niet man hij doet ook altijd zo drammerig over geloof toch.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 02:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee man
Dat is echt een typetje waar Inso zijn emogif-face voor trekt
Dat wel. Maar die gast is wel ziekelijk radicaal hoor.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 02:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Weet niet man hij doet ook altijd zo drammerig over geloof toch.
Denk dat je hem onderschat dan (Inso_)quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 02:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat wel. Maar die gast is wel ziekelijk radicaal hoor.
Zo in Inso niet
Maar Inso zou wel een niet-gelovige een relatie kunnen hebben denk ik.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 02:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Denk dat je hem onderschat dan (Inso_)
Te kort rokje en hij is al van streek
IK OOKquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 02:19 schreef Tchock het volgende:
Ongeveer het enige wat ik minder interessant vind dan Utopia is praten over Utopia. Dus ik ga slapen. Laters!
We hebben het dan ook niet over Utopia.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 02:19 schreef Tchock het volgende:
Ongeveer het enige wat ik minder interessant vind dan Utopia is praten over Utopia. Dus ik ga slapen. Laters!
Valt mee hoor. Ik heb er alleen een mening over, en dat is nog niet eens een religieuze mening.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 02:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Denk dat je hem onderschat dan (Inso_)
Te kort rokje en hij is al van streek
Is geen vaste mening gewoon wat jou beste uitkomt op dat moment.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 02:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Valt mee hoor. Ik heb er alleen een mening over, en dat is nog niet eens een religieuze mening.
zoalsquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 02:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Is geen vaste mening gewoon wat jou beste uitkomt op dat moment.
Sommige dingen ben je erg conservatief andere dingen die duidelijk beschreven staan in de Bijbel negeer je gewoon omdat het je niet uitkomt.
De manier hoe vrouwen zich volgens jou zouden moeten gedragen => Conservatief.quote:
Dat valt allemaal heus wel mee. Ik heb mijn mening over over the top naakte kleding, maar ik heb ook een mening over mannen die vans en all-stars. Als dat mij extreem conservatief maakt, so be it.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 02:28 schreef Elan het volgende:
Concreet, je enorm druk maken om de aanstootgevende kledij bij vrouwen maar zelf wel seks hebben voor de huwelijk dat is best hypocriet te noemen
Dan betekend niet dat ik de bijbel negeer.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 02:28 schreef Elan het volgende:
maar zelf wel seks hebben voor de huwelijk dat is best hypocriet te noemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |