de vetkampstraatquote:
mark van bommelquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Weet je welke oud-bondscoach daar opgegroeid is?
MARK VAN BOMMEL BREEK JE BEENquote:
quote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
MARK VAN BOMMEL BREEK JE BEEN
Iemand nomineerde een meisje en zei toen ''dresscode: wit tshirt geen bh"'quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:38 schreef Tchock het volgende:
Oh huuuuh als ik water over mijn witte topje gooi wordt 'ie doorschijnend? WTF?![]()
[ afbeelding ]
Jaaaquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:39 schreef Elan het volgende:
PEC
[..]
PEC 1-1 tegen Sparta Praag, wat een genot he
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar Louis van Gaal die mee gaat doen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:39 schreef Fylax het volgende:
[..]
Iemand nomineerde een meisje en zei toen ''dresscode: wit tshirt geen bh"'![]()
ben benieuwd naar t filmpje
PEC is het niveau Feyenoord al ontstegen, beter koopt Feyenoord heel PEC op + trainer.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
JaaaBazenwedstrijd. PEC speelde zó goed, godverdomme
Genoten.
quote:
Van sommige mensen is het wel grappig.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Ice Bucket Challenge
Allemaal mensen die het alleen doen om hun imago op te vijzelen of andere mensen geld af te troggelen.
ALS Ice Bucket Challenge is daarom beterquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Ice Bucket Challenge
Allemaal mensen die het alleen doen om hun imago op te vijzelen of andere mensen geld af te troggelen.
Boeit geen fuck. Het levert tering veel geld op voor een goed doel. Dat mensen hun imago er mee op vijzelen, /care.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Ice Bucket Challenge
Ditquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Ice Bucket Challenge
PEC koopt eerder Feyenoord op in deze tijdenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:40 schreef Elan het volgende:
[..]
PEC is het niveau Feyenoord al ontstegen, beter koopt Feyenoord heel PEC op + trainer.
Goed gezien Hansquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Ice Bucket Challenge
quote:
Nee, dit.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Boeit geen fuck. Het levert tering veel geld op voor een goed doel. Dat mensen hun imago er mee op vijzelen, /care.
Hahahaquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:40 schreef Elan het volgende:
[..]
PEC is het niveau Feyenoord al ontstegen, beter koopt Feyenoord heel PEC op + trainer.
Hahahahahquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Mooi was die![]()
Ik nomineer deze alvast als beste gifje van 2014 nu we zachtjesaan richting de kerst gaan
[ afbeelding ]
Gewoon Ajax vernederen in De Kuip toch veel beterquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
HahahaTot we weer lekker worden vernederd door Feyenoord in de Kuip, dan is iedereen daar ook weer voorbij.
Op gegeven moment had iedereen een Waterreus UIquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Mooi was die![]()
Ik nomineer deze alvast als beste gifje van 2014 nu we zachtjesaan richting de kerst gaan
[ afbeelding ]
Ik wist tot voor kort niet eens dat het aandacht vragen voor ALS was. Ik dacht alleen dat het een schijtlollige facebookhype was. Op mijn Facebook iig alleen maar mensen die deden ''als jullie dit niet binnen 24 uur doen, krijg ik een kratje bier/vodka van je''.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Boeit geen fuck. Het levert tering veel geld op voor een goed doel. Dat mensen hun imago er mee op vijzelen, /care.
Die hoop altijd, zo vertederendquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon Ajax vernederen in De Kuip toch veel beter
watergod.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Op gegeven moment had iedereen een Waterreus UI
Dat dacht ik dus ook.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik wist tot voor kort niet eens dat het aandacht vragen voor ALS was. Ik dacht alleen dat het een schijtlollige facebookhype was. Op mijn Facebook iig alleen maar mensen die deden ''als jullie dit niet binnen 24 uur doen, krijg ik een kratje bier/vodka van je''.
Was vroegah ook zo inderdaad.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik wist tot voor kort niet eens dat het aandacht vragen voor ALS was. Ik dacht alleen dat het een schijtlollige facebookhype was. Op mijn Facebook iig alleen maar mensen die deden ''als jullie dit niet binnen 24 uur doen, krijg ik een kratje bier/vodka van je''.
Dat was het origineel ook en dat is het voor sommige mensen nog steeds. Maar er wordt ook echt heel veel gedoneerd, de ALS Foundation had letterlijk miljoenen dollars meer aan donaties dan normaal. Dus dan vind ik het verder niet zo interessant als mensen het (ook) voor eigen gewin doen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gelukkig niet.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
Is er iemand hier eigenlijk al genomineerd?
Hoezo.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die hoop altijd, zo vertederend
lelylaangod.quote:
Eén keer. De 20 wedstrijden daarvoor niet. Maar goed, dat geeft niet!quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoezo.
PEC heeft Ajax al eerder vernederd in De Kuip hoor.
In de Arena ook trouwens
Ja je hebt de ice bucket challenge/ook wel nat pak challenge genoemd waar je het voor kratje bier ofzo doet. en je hebt de als ice bucket challenge waar je moet doneren aan ALSquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doe jij nu ook al mee aan die nonsense.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij gebruikt resultaten van andere clubs om Ajax belachelijk te kunnen maken. Man, wat treurig.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoezo.
PEC heeft Ajax al eerder vernederd in De Kuip hoor.
In de Arena ook trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |