SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Your beauty never ever scared me.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ga kijken wat ik kan doen
Als ze in Japan aan insectenseks doen, hebben ze vast ook wel bosje rode bonbons
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zo ben ik. Ik laat partners altijd erg lang wachten.
Zeer verdacht, die plaatjes.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
Littlerabbit post erg leuke hondenplaatjes.
Einde willekeurig bericht.
Kan je zaterdag?quote:
Nu wil ik mijn eigen hond knuffelen. Gr andere willekeurige berichtquote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
Littlerabbit post erg leuke hondenplaatjes.
Einde willekeurig bericht.
Pics van je eigen willekeurige hond.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nu wil ik mijn eigen hond knuffelen. Gr andere willekeurige bericht
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Pics van je eigen willekeurige hond.
De plaatjes vielen wel onder goedkoop scoren inderdaad.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nu wil ik mijn eigen hond knuffelen. Gr andere willekeurige bericht
Allemaal van die lieve choco labrador pupsquote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De plaatjes vielen wel onder goedkoop scoren inderdaad.
Ga maar snel dan
[ afbeelding ]
quote:http://i.fokzine.net/p/0s.gif[/img] Op donderdag 21 augustus 2014 17:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Topshow
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Fylax wel meer calorieën denk ik
Wat een leuk hondjequote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij denkt "Dagoduck krijgt een lieve hond voor zijn willekeurige post laat ik ook maar iets willekeurigs posten" ?
Bij deze
[ afbeelding ]
Schattig, die tweequote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ga maar snel dan
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zeker weer Chinees gegeten
Juichenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb toegezegd voor een kamer
Volgende week afhandelen enzo, borg betalen, sleutels krijgen.
HAPPYYYYYY
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
HAPPYYYYYY
Happy, happy, happy...quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
HAPPYYYYYY
Daarom ga ik ook naar een psycholoog om er van af te komen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 19:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gaat moeilijk als je de deur niet uit durft
Ook voor jou 2 honden. Zelfs 2 generatiesquote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
HAPPYYYYYY
Sherlock geopend zo te zien?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:40 schreef Fylax het volgende:
[..]
Daarom ga ik ook naar een psycholoog om er van af te komen.
Jupquote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sherlock geopend zo te zien?
Kan ik een beroep op je modhulp doen?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ook voor jou 2 honden. Zelfs 2 generaties
[ afbeelding ]
Hoi Stijnquote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan ik een beroep op je modhulp doen?
Hoe kom je erbij haha.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is voor onzekere pubers volgens GGMM, maar in jou geval kan daar geen sprake van zijn
u wot?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:41 schreef Amoeba het volgende:
Ik zou echt eens naar 5km diepte af willen zakken.
Alleen jammer dat ik nooit meer boven kom.
Snel dan. Aangezien ik net wilde gaan koken.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Creepy.quote:
En ik ook nog eens.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:43 schreef Etsu het volgende:
Omg Paxcon, LR en Stijn die in m'n TTtopic posten
M'n dag kan niet meer stuk
Ik meende ergens te hebben gelezen dat jij ging slapenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:43 schreef Etsu het volgende:
Op grote diepten in de zee komt echt ziek veel leven voor waar de mens weinig kennis van heeft.quote:
Wie ben jij ook alweer?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En ik ook nog eens.
Wat een topshow
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En ik ook nog eens.
Wat een topshow
Dat zijn nog eens push-ups.quote:
Dit gelooft echt niemandquote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik meende ergens te hebben gelezen dat jij ging slapen
maar goed
JR is een baasquote:
Die vind ik dan weer niet zo eng.quote:
en fylaxquote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:43 schreef Etsu het volgende:
Dat kunnen FOK!kers ook met hun 30+CM.quote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Happy, happy, happy...
kutlied.
Maar gefeliciteerd.
quote:
LBquote:
Nu zit ie in mijn hoofd...quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Happy, happy, happy...
kutlied.
Maar gefeliciteerd.
Nee jijquote:
Thanksquote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ook voor jou 2 honden. Zelfs 2 generaties
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En ik ga koken. Ik lees het later wel.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Snel dan. Aangezien ik net wilde gaan koken.
Je hebt meer succes dan ikquote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
[..]
LB
[..]
Nu zit ie in mijn hoofd...
OMGGGGquote:
Topshow tochquote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oja jij was het die tot 5 uur snachts fokt
Whatsup?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:46 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Je hebt meer succes dan ik
Dit kan ik bevestigen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat kunnen FOK!kers ook met hun 30+CM.
Ik heb geen kamer nogquote:
Ik wil hem in huis. Als een soort bediende. Leuk voor het bezoek.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hier, nog meer mannetje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
filmmeetquote:
quote:
Jaquote:
Dat is inderdaad best wel boeiendquote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:44 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Op grote diepten in de zee komt echt ziek veel leven voor waar de mens weinig kennis van heeft.
Probleem is alleen dat afdalen naar 5km diepte voor duikers onmogelijk is en je dus zieke oplossingen moet zoeken. Ik betwijfel of een moderne duikboot wel zover af kan zakken.
Wel een fijne gedachte dat iemand online is als ik wakker wordquote:
quote:
Ik ben er altijd voor je Etsu, dat weet je tochquote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wel een fijne gedachte dat iemand online is als ik wakker word![]()
de rest laat me gewoon in de steek
Ben er dan ook (meestal)quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wel een fijne gedachte dat iemand online is als ik wakker word![]()
de rest laat me gewoon in de steek
Ik zag vandaag een rare piemel, een met een heel stuk voorhuid nog nadat de piemel zelf op was gehouden. :$quote:
Heb je nog pics?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zag vandaag een rare piemel, een met een heel stuk voorhuid nog nadat de piemel zelf op was gehouden. :$
zal ik straks wel delen, komt goedquote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Pics van je eigen willekeurige hond.
omg konijn en hond omg.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ga maar snel dan
[ afbeelding ]
veel tranen, houden je vingers dat bijquote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat een liefde opeens in het topic, ik pink even een traantje weg hoor
[ afbeelding ]
Soms moet je geheugen even opgefrist worden Etsu.quote:
Gertje Gertje Gertjequote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nachtsessies altijd met jou![]()
Drie uur begint de film toch? Dan moet je maar zeggen hoe laat of zo. Ik sta met +/- 20 op Amsterdamquote:
Mijn vingers kunnen wel omgaan met nattigheid.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:51 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
veel tranen, houden je vingers dat bij
Wel een video:quote:
Alweer, hadden we het 2 dagen terug ook al over.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bassie en Adriaan naar Thailand
Afgesneden lullenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bassie en Adriaan naar Thailand
Was niet tegen jou. Maar bedankt.quote:
Ga je niet via Rotterdam?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Drie uur begint de film toch? Dan moet je maar zeggen hoe laat of zo. Ik sta met +/- 20 op Amsterdam
Ik woon in Noord- Holland.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:52 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ga je niet via Rotterdam?
Was jij daar ook bij dan?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Alweer, hadden we het 2 dagen terug ook al over.
Geweldige liedjesquote:
Oh echtquote:
Aan de Ice wat?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Soms moet je geheugen even opgefrist worden Etsu.
Al meegedaan aan de Ice Bucket Challenge?
Nee, weet ik. Maar het filmpje is wel weird.quote:
Dat klopt. Ze vinden kennelijk poep- en insectenseks interessanter.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oohja je bent in Japan, die onttrekken zich meestal van beschaafde werelden.
Provincies adorerenquote:
Nee?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Weleens passie gezien ? ook best lollig
Dan doen ze zeker wel hun ogen open?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat klopt. Ze vinden kennelijk poep- en insectenseks interessanter.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet weten dat ik Noord-Holland heb veroverd
Ik zoek, maar kan niet meer vinden. :$quote:
Je woont half in de randstad man, je weet niets van Hollandquote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet weten dat ik Noord-Holland heb veroverd
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Drie uur begint de film toch? Dan moet je maar zeggen hoe laat of zo. Ik sta met +/- 20 op Amsterdam
Wel een marge van een kwartier inbouwen hoor LBquote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Wel een marge van een kwartier inbouwen hoor LB
[ afbeelding ]
Kunnen hun ogen open dan?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee?
[..]
Dan doen ze zeker wel hun ogen open?
Ik vind dit ietwat apart.quote:
Ik woon helemaal niet in de randstad.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je woont half in de randstad man, je weet niets van Holland
O, jammer. Ik ben wel nieuwsgierig altijd.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zoek, maar kan niet meer vinden. :$
Was ergens op /soc/ maar weet niet meer welke thread.
Dat is wat ze je wijs proberen te maken, de hypocrieten.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kunnen hun ogen open dan?
Als ik ze zie, slapen ze.
Ik zeg ook half. Als in net niet.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind dit ietwat apart.
[..]
Ik woon helemaal niet in de randstad.
Helemaal niet zelfs.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik zeg ook half. Als in net niet.
Woon jij toevallig in de buurt van een grote witte muur?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:58 schreef Dagoduck het volgende:
Hier in het noorden is het echt zwaar, je moet hier maar zien te overleven.
Betuwestruggles zijn veel zwaarderquote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:58 schreef Dagoduck het volgende:
Hier in het noorden is het echt zwaar, je moet hier maar zien te overleven.
Begrijpelijk. Had ik het nou maar opgeslagenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:57 schreef Fera het volgende:
[..]
O, jammer. Ik ben wel nieuwsgierig altijd.
Wat voor spannende dingen heb je in de vakantie gedaanquote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:52 schreef Fylax het volgende:
Ik ga weer verder met vakantiefilm maken.
De muur in mijn slaapkamer of wat?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Woon jij toevallig in de buurt van een grote witte muur?
Boodschappen gedaan.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wat voor spannende dingen heb je in de vakantie gedaan
Dat zou wel een leuk mapje zijn om per ongeluk tegen te komen op iemand zijn pc.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Had ik het nou maar opgeslagen
Geil.quote:
Niets. We zijn gewoon weekje met de familie in Turkije geweest en dat heb ik gefilmdquote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wat voor spannende dingen heb je in de vakantie gedaan
Ik heb wel een mapje met naaktfoto's.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat zou wel een leuk mapje zijn om per ongeluk tegen te komen op iemand zijn pc.
Ik breek wel een keertje bij je in.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb wel een mapje met naaktfoto's.
Hehehe.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik breek wel een keertje bij je in.
Ahquote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:03 schreef Fylax het volgende:
[..]
Niets. We zijn gewoon weekje met de familie in Turkije geweest en dat heb ik gefilmd
Maar welke witte muur bedoel je? Uit een film van Brazzers? Die muur is normaal niet wit namelijk.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Vanavond fubele in de Europa Liek
Topshow.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Vanavond fubele in de Europa Liek
Wat heb je gedaan?quote:
quote:
meubels in mn kamer in elkaar gezet met leuke mensenquote:
Jij bent duidelijk nooit wezen eten bij Elan.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:09 schreef Etsu het volgende:
Iedereen die het normaal vindt om een rat uit de keuken te zien komen en iedereen die zou blijven zitten en vreten?
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:10 schreef supersof het volgende:
Zonder VA was ik nu nog bezig met mijn bed denk ik
Ik dacht al een uur terug, WTF dat was een deur die keihard dichtsloeg, voelde m'n vloer trillentwitter:HelderseCourant twitterde op donderdag 21-08-2014 om 17:55:42Texelse zeemijn stond op scherp http://t.co/Etcu6dfX8L via @heldersecourant reageer retweet
Misschien leg je de link als je mijn UI bekijkt.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Maar welke witte muur bedoel je? Uit een film van Brazzers? Die muur is normaal niet wit namelijk.
Ik wist wel dat die jongen vies is.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk nooit wezen eten bij Elan.
Waar gaat dit over?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Ohja toen van Johannes nog helemaal jaloers en Inso was boos omdat je ging zuipen
nee maar hij kon het veel snellerquote:
VA wilde jou gewoon goed het bed inkrijgen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:10 schreef supersof het volgende:
Zonder VA was ik nu nog bezig met mijn bed denk ik
moet je even terug lezen he johanniequote:
Aha.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien leg je de link als je mijn UI bekijkt.
zijn vriendin zat er gewoon bij hoorquote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
VA wilde jou gewoon goed het bed inkrijgen.
Ben je nou helemaal van de ratten besnuffeld.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wist wel dat die jongen vies is.
Over iets met shotjes ofzo, maar ik heb geen idee waar het over gaat.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:11 schreef supersof het volgende:
[..]
moet je even terug lezen he johannie
VA wilde jullie twee in bed krijgen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:12 schreef supersof het volgende:
[..]
zijn vriendin zat er gewoon bij hoor
Elke man zal daar wel eens over gefantaseerd hebben.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:12 schreef supersof het volgende:
[..]
zijn vriendin zat er gewoon bij hoor
Hoe kom je hier nou bij? Elan verzint toch nooit dingen!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Over iets met shotjes ofzo, maar ik heb geen idee waar het over gaat.
Volgens mij verzint Elan dingen.
heeft ie tenminste iets om over te dromen want dat gaat niet gebeurenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
VA wilde jullie twee in bed krijgen.
ben jij dat?quote:
Je maakt me nu ontzettend jaloers.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:13 schreef Etsu het volgende:
Wisten jullie dat ik een selfie van Johannes heb gekregen?
Hij is echt een mooiboy
Hij heeft ook mooie benenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je maakt me nu ontzettend jaloers.
Melk is goed voor elk.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hij heeft ook mooie benen
Ik ben jaloers op z'n goddelijke lichaam
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:09 schreef supersof het volgende:
[..]
meubels in mn kamer in elkaar gezet met leuke mensen
Nee, ik werk niet bij de EOD. Laat mezelf liever niet opblazen.quote:
Iedereen heeft een fantasie nodigquote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:13 schreef supersof het volgende:
[..]
heeft ie tenminste iets om over te dromen want dat gaat niet gebeuren
Ik wacht wel even tot Elan het uitlegt.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe kom je hier nou bij? Elan verzint toch nooit dingen!
Elan is nu jonge kindertjes aan het lastigvallen in Leiden.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wacht wel even tot Elan het uitlegt.
Misschien denkt hij dat ik jaloers ben op de mooie vloer van sof, dat is namelijk waar.
Ik wist dat je wel even een echte knappe Ariër kon gebruiken na al die Japanners.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:13 schreef Etsu het volgende:
Wisten jullie dat ik een selfie van Johannes heb gekregen?
Hij is echt een mooiboy
Waarschijnlijk negeert die je gewoon.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wacht wel even tot Elan het uitlegt.
Misschien denkt hij dat ik jaloers ben op de mooie vloer van sof, dat is namelijk waar.
Het was een verademing.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wist dat je wel even een echte knappe Ariër kon gebruiken na al die Japanners.
Ik ontvang ook graag een selfie van je in DMquote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wist dat je wel even een echte knappe Ariër kon gebruiken na al die Japanners.
Elan, de pedoseksueel, kan je je opmerking even uitleggen?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarschijnlijk negeert die je gewoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |