Jaquote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We zien jou dan ook alleen maar whatsappen en ongeïnteresseerd kijken
En als ik typ heb ik nooit genoeg ruimtequote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We zien jou dan ook alleen maar whatsappen en ongeïnteresseerd kijken
Ik vertel ook altijd hele verhalen op WhatsApp helaas.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En als ik typ heb ik nooit genoeg ruimte. Met mij whatsappen is ook een ramp. Geen bericht is kort en krachtig.
quote:
Is FOK! dan wel je tijd nuttig besteden?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:31 schreef wietparkiet het volgende:
vind tc ook niet meer leuk
is echt tijd verdoen
nee, maar ik hoef in iedergeval mijn rotkop niet te laten zienquote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is FOK! dan wel je tijd nuttig besteden?
Jij had nog ruzie met mij door TC en enkel omdat ik wraakbelust was omdat je mijn haar belachelijk maaktequote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee, maar ik hoef in iedergeval mijn rotkop niet te laten zien
ja en jij zat te haten omdat ik rooktequote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij had nog ruzie met mij door TC en enkel omdat ik wraakbelust was omdat je mijn haar belachelijk maakte
Dat hoeft ook niet perse bij TC, alleen als je zelf zo ijdel bent om je gezicht te laten zien.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee, maar ik hoef in iedergeval mijn rotkop niet te laten zien
Jij maakte mij belachelijk en ik kaatste de bal x10 terugquote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja en jij zat te haten omdat ik rookte
Als je op TC komt zet dan een cam aan. Anders kun je net zo goed op FOK! zitten.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet perse bij TC, alleen als je zelf zo ijdel bent om je gezicht te laten zien.
Zou jij nee kunnen zeggen tegen die schattige oogjes van LB en Sof die smekend vragen of ik op cam wil komen?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet perse bij TC, alleen als je zelf zo ijdel bent om je gezicht te laten zien.
Op TC kan je samen muziek luisteren en sneller met elkaar praten.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je op TC komt zet dan een cam aan. Anders kun je net zo goed op FOK! zitten.
Jaquote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Zou jij nee kunnen zeggen tegen die schattige oogjes van LB en Sof die smekend vragen of ik op cam wil komen?
Op TC kun je beter roddelen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:37 schreef Littlerabbit het volgende:
Als je op TC komt zet dan een cam aan. Anders kun je net zo goed op FOK! zitten.
Als je geen cam hebt gaat dat makkelijk ja.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Zou jij nee kunnen zeggen tegen die schattige oogjes van LB en Sof die smekend vragen of ik op cam wil komen?
kon je ook meteen zien in welke room ze zaten das wel handigquote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:38 schreef Jimbo het volgende:
t mooiste is nog dat de screencaps van die tc echt overal op fok rondgaan altijd
Bedankt voor het geven van deze informatie.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:38 schreef Jimbo het volgende:
t mooiste is nog dat de screencaps van die tc echt overal op fok rondgaan altijd
Nachtbaggerquote:
wat kan ik zeggen, als je het niet weet of niet op let gaat het zo aan je neus voorbijquote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bedankt voor het geven van deze informatie.
noord brabandt tvquote:
neequote:
er gaat ook niets jouw neus voorbij vandaag he ?quote:
Wat dat betreft ben ik een echte speurneusquote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
er gaat ook niets jouw neus voorbij vandaag he ?
komt doordat je zoveel met je neus in de boeken zit de laatste tijdquote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat dat betreft ben ik een echte speurneus
Who nose.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]
komt doordat je zoveel met je neus in de boeken zit de laatste tijd
Je neemt hem nu wel bij de neus om zijn grap over te nemen. Maar tussen neus en lippen door gezegd. Jimbo houdt het ook neus vol zonder dat het nog grappig is.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat dat betreft ben ik een echte speurneus
Je gedraagt je weer eens als een wijsneus RittleLabbit.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je neemt hem nu wel bij de neus om zijn grap over te nemen. Maar tussen neus en lippen door gezegd. Jimbo houdt het ook neus vol zonder dat het nog grappig is.
Jij kijkt gewoon niet verder dan je neus lang is. Als je iets beter je best doet val je geheid met je neus in de boter.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je gedraagt je weer eens als een wijsneus RittleLabbit.
ja zit je weer uit je neus te peuteren ja ?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
Het toppunt van verveling is wel weer toegeslagen.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:05 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja zit je weer uit je neus te peuteren ja ?
je zit gewoon een lange neus naar me te maken hequote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
je zit gewoon een lange neus naar me te maken he
eh watquote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
wp lekkere konteneukertje van me :$$$
Geflipte gezinnenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nog steeds een keer kijken.
Walter White als pappa
Wietplantages opgerold, reacties:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat zal ik daar eens op reageren?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wietplantages opgerold, reacties:Uhm..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat zal ik daar eens op reageren?Your beauty never ever scared me.
Was ook sarcastisch.quote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wietplantages opgerold, reacties:Oké Dagoduck. Hier heb je een foto van een hond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat zal ik daar eens op reageren?![]()
omgggggggquote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oké Dagoduck. Hier heb je een foto van een hond.
[ afbeelding ]
Klinkt goedquote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een bosje rode bonbons sturen.
quote:
Bosje rode bonbons doen het altijd goedquote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Klinkt goed
Zou ze me dan leuk vinden denk je?
Jij denkt "Dagoduck krijgt een lieve hond voor zijn willekeurige post laat ik ook maar iets willekeurigs posten" ?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:26 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb een keer bonbons gekregen van Bondage
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij denkt "Dagoduck krijgt een lieve hond voor zijn willekeurige post laat ik ook maar iets willekeurigs posten" ?
Bij deze
[ afbeelding ]
Zo ben ik. Ik laat partners altijd erg lang wachten.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:28 schreef wietparkiet het volgende:
"Waiting for your partner" duurt lang flips
Ik ga kijken wat ik kan doenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Bosje rode bonbons doen het altijd goed
Wie vind jou nou niet leukquote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Klinkt goed
Zou ze me dan leuk vinden denk je?
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zo ben ik. Ik laat partners altijd erg lang wachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |