Jaquote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We zien jou dan ook alleen maar whatsappen en ongeïnteresseerd kijken
En als ik typ heb ik nooit genoeg ruimtequote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We zien jou dan ook alleen maar whatsappen en ongeïnteresseerd kijken
Ik vertel ook altijd hele verhalen op WhatsApp helaas.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En als ik typ heb ik nooit genoeg ruimte. Met mij whatsappen is ook een ramp. Geen bericht is kort en krachtig.
quote:
Is FOK! dan wel je tijd nuttig besteden?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:31 schreef wietparkiet het volgende:
vind tc ook niet meer leuk
is echt tijd verdoen
nee, maar ik hoef in iedergeval mijn rotkop niet te laten zienquote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is FOK! dan wel je tijd nuttig besteden?
Jij had nog ruzie met mij door TC en enkel omdat ik wraakbelust was omdat je mijn haar belachelijk maaktequote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee, maar ik hoef in iedergeval mijn rotkop niet te laten zien
ja en jij zat te haten omdat ik rooktequote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij had nog ruzie met mij door TC en enkel omdat ik wraakbelust was omdat je mijn haar belachelijk maakte
Dat hoeft ook niet perse bij TC, alleen als je zelf zo ijdel bent om je gezicht te laten zien.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee, maar ik hoef in iedergeval mijn rotkop niet te laten zien
Jij maakte mij belachelijk en ik kaatste de bal x10 terugquote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja en jij zat te haten omdat ik rookte
Als je op TC komt zet dan een cam aan. Anders kun je net zo goed op FOK! zitten.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet perse bij TC, alleen als je zelf zo ijdel bent om je gezicht te laten zien.
Zou jij nee kunnen zeggen tegen die schattige oogjes van LB en Sof die smekend vragen of ik op cam wil komen?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet perse bij TC, alleen als je zelf zo ijdel bent om je gezicht te laten zien.
Op TC kan je samen muziek luisteren en sneller met elkaar praten.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je op TC komt zet dan een cam aan. Anders kun je net zo goed op FOK! zitten.
Jaquote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Zou jij nee kunnen zeggen tegen die schattige oogjes van LB en Sof die smekend vragen of ik op cam wil komen?
Op TC kun je beter roddelen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:37 schreef Littlerabbit het volgende:
Als je op TC komt zet dan een cam aan. Anders kun je net zo goed op FOK! zitten.
Als je geen cam hebt gaat dat makkelijk ja.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Zou jij nee kunnen zeggen tegen die schattige oogjes van LB en Sof die smekend vragen of ik op cam wil komen?
kon je ook meteen zien in welke room ze zaten das wel handigquote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:38 schreef Jimbo het volgende:
t mooiste is nog dat de screencaps van die tc echt overal op fok rondgaan altijd
Bedankt voor het geven van deze informatie.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:38 schreef Jimbo het volgende:
t mooiste is nog dat de screencaps van die tc echt overal op fok rondgaan altijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |