quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet weten dat ik Noord-Holland heb veroverd
Ik zoek, maar kan niet meer vinden. :$quote:
Je woont half in de randstad man, je weet niets van Hollandquote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet weten dat ik Noord-Holland heb veroverd
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Drie uur begint de film toch? Dan moet je maar zeggen hoe laat of zo. Ik sta met +/- 20 op Amsterdam
Wel een marge van een kwartier inbouwen hoor LBquote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Wel een marge van een kwartier inbouwen hoor LB
[ afbeelding ]
Kunnen hun ogen open dan?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee?
[..]
Dan doen ze zeker wel hun ogen open?
Ik vind dit ietwat apart.quote:
Ik woon helemaal niet in de randstad.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je woont half in de randstad man, je weet niets van Holland
O, jammer. Ik ben wel nieuwsgierig altijd.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zoek, maar kan niet meer vinden. :$
Was ergens op /soc/ maar weet niet meer welke thread.
Dat is wat ze je wijs proberen te maken, de hypocrieten.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kunnen hun ogen open dan?
Als ik ze zie, slapen ze.
Ik zeg ook half. Als in net niet.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind dit ietwat apart.
[..]
Ik woon helemaal niet in de randstad.
Helemaal niet zelfs.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik zeg ook half. Als in net niet.
Woon jij toevallig in de buurt van een grote witte muur?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:58 schreef Dagoduck het volgende:
Hier in het noorden is het echt zwaar, je moet hier maar zien te overleven.
Betuwestruggles zijn veel zwaarderquote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:58 schreef Dagoduck het volgende:
Hier in het noorden is het echt zwaar, je moet hier maar zien te overleven.
Begrijpelijk. Had ik het nou maar opgeslagenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:57 schreef Fera het volgende:
[..]
O, jammer. Ik ben wel nieuwsgierig altijd.
Wat voor spannende dingen heb je in de vakantie gedaanquote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:52 schreef Fylax het volgende:
Ik ga weer verder met vakantiefilm maken.
De muur in mijn slaapkamer of wat?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Woon jij toevallig in de buurt van een grote witte muur?
Boodschappen gedaan.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wat voor spannende dingen heb je in de vakantie gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |