Soms moet je geheugen even opgefrist worden Etsu.quote:
Gertje Gertje Gertjequote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nachtsessies altijd met jou![]()
Drie uur begint de film toch? Dan moet je maar zeggen hoe laat of zo. Ik sta met +/- 20 op Amsterdamquote:
Mijn vingers kunnen wel omgaan met nattigheid.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:51 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
veel tranen, houden je vingers dat bij
Wel een video:quote:
Alweer, hadden we het 2 dagen terug ook al over.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bassie en Adriaan naar Thailand
Afgesneden lullenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bassie en Adriaan naar Thailand
Was niet tegen jou. Maar bedankt.quote:
Ga je niet via Rotterdam?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Drie uur begint de film toch? Dan moet je maar zeggen hoe laat of zo. Ik sta met +/- 20 op Amsterdam
Ik woon in Noord- Holland.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:52 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ga je niet via Rotterdam?
Was jij daar ook bij dan?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Alweer, hadden we het 2 dagen terug ook al over.
Geweldige liedjesquote:
Oh echtquote:
Aan de Ice wat?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Soms moet je geheugen even opgefrist worden Etsu.
Al meegedaan aan de Ice Bucket Challenge?
Nee, weet ik. Maar het filmpje is wel weird.quote:
Dat klopt. Ze vinden kennelijk poep- en insectenseks interessanter.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oohja je bent in Japan, die onttrekken zich meestal van beschaafde werelden.
Provincies adorerenquote:
Nee?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Weleens passie gezien ? ook best lollig
Dan doen ze zeker wel hun ogen open?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 17:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat klopt. Ze vinden kennelijk poep- en insectenseks interessanter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |