Dat zou wel een leuk mapje zijn om per ongeluk tegen te komen op iemand zijn pc.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Had ik het nou maar opgeslagen
Geil.quote:
Niets. We zijn gewoon weekje met de familie in Turkije geweest en dat heb ik gefilmdquote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wat voor spannende dingen heb je in de vakantie gedaan
Ik heb wel een mapje met naaktfoto's.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat zou wel een leuk mapje zijn om per ongeluk tegen te komen op iemand zijn pc.
Ik breek wel een keertje bij je in.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb wel een mapje met naaktfoto's.
Hehehe.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik breek wel een keertje bij je in.
Ahquote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:03 schreef Fylax het volgende:
[..]
Niets. We zijn gewoon weekje met de familie in Turkije geweest en dat heb ik gefilmd
Maar welke witte muur bedoel je? Uit een film van Brazzers? Die muur is normaal niet wit namelijk.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Vanavond fubele in de Europa Liek
Topshow.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Vanavond fubele in de Europa Liek
Wat heb je gedaan?quote:
quote:
meubels in mn kamer in elkaar gezet met leuke mensenquote:
Jij bent duidelijk nooit wezen eten bij Elan.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:09 schreef Etsu het volgende:
Iedereen die het normaal vindt om een rat uit de keuken te zien komen en iedereen die zou blijven zitten en vreten?
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:10 schreef supersof het volgende:
Zonder VA was ik nu nog bezig met mijn bed denk ik
Ik dacht al een uur terug, WTF dat was een deur die keihard dichtsloeg, voelde m'n vloer trillentwitter:HelderseCourant twitterde op donderdag 21-08-2014 om 17:55:42Texelse zeemijn stond op scherp http://t.co/Etcu6dfX8L via @heldersecourant reageer retweet
Misschien leg je de link als je mijn UI bekijkt.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Maar welke witte muur bedoel je? Uit een film van Brazzers? Die muur is normaal niet wit namelijk.
Ik wist wel dat die jongen vies is.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk nooit wezen eten bij Elan.
Waar gaat dit over?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Ohja toen van Johannes nog helemaal jaloers en Inso was boos omdat je ging zuipen
nee maar hij kon het veel snellerquote:
VA wilde jou gewoon goed het bed inkrijgen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 18:10 schreef supersof het volgende:
Zonder VA was ik nu nog bezig met mijn bed denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |