SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost![]()
Je zegt waarschijnlijk iets anders dan je bedoeltquote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:17 schreef Fok-it het volgende:
Als het maar niet flubbert en ik m`n tanden kan poetsen ermee.
Dat is toch heul niet vrouwelijk manquote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:17 schreef Fok-it het volgende:
Designerkutjes
Maar nee, dat is wel erg veel gevraagd![]()
Het is dan ook bijna half 4 dus laat me lekkerquote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:17 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Je zegt waarschijnlijk iets anders dan je bedoelt
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:18 schreef supersof het volgende:
Moet nog altijd lachen om de OP als je klikt op de link waar de originele op zou moeten staan![]()
wtf is een designerkutjequote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:17 schreef Fok-it het volgende:
Designerkutjes
Maar nee, dat is wel erg veel gevraagd![]()
Hoezo niet?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is toch heul niet vrouwelijk man
quote:
Superstrak, bijna geen buitenste schaamlippen.quote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Superstrak, bijna geen buitenste schaamlippen.
Kinderkutje zeg maar, al zal dat je niet verbazen bij Fokkie
Yvonne is al ingelicht hoor. Je word zo gebantquote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Yvonne is in een goede bui, ze heeft zelfs HMF vrijgelatenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Yvonne is al ingelicht hoor. Je word zo gebant
Wat flauw zeg Elan.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Zal mijn tuin leuk vinden.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Yvonne is al ingelicht hoor. Je word zo gebant
Ja, je hebt iets nodig om nat te maken he.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Zal mijn tuin leuk vinden.
Nog nooit zo vaak water gehad, terwijl het elke dag regende
Was je er bijna ingetuindquote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Zal mijn tuin leuk vinden.
Nog nooit zo vaak water gehad, terwijl het elke dag regende
Zeker helemaal nu je moeder op vakantie isquote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, je hebt iets nodig om nat te maken he.
slaap lekker schatjequote:
Trusten LBtjequote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Zeker helemaal nu je moeder op vakantie is
quote:
quote:
Jullie ook zoquote:
Dat klopt.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Zeker helemaal nu je moeder op vakantie is
mijn vaderquote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:25 schreef Elan het volgende:
Flauw zeg
Het lijkt wel of je ook je humor verliest naarmate je ouder word.
Zie je ook bij sof dr pa
Ik ga Ray Donovan seizoen 1 zo afkijken, nog 4 afleveringetjes.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zo nog tosti maken denk en Vikings kijken
Tostiquote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zo nog tosti maken denk en Vikings kijken
Dat moet bij mij niet zo'n probleem zijnquote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:25 schreef Elan het volgende:
Flauw zeg
Het lijkt wel of je ook je humor verliest naarmate je ouder word.
Zie je ook bij sof dr pa
Jij hebt altijd van die kneiterdroge humorquote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat moet bij mij niet zo'n probleem zijn
Wat is dat voor serie?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ga Ray Donovan seizoen 1 zo afkijken, nog 4 afleveringetjes.
Je bent zelf een tostiquote:
Ja ik sta al mijn hele leven droogquote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij hebt altijd van die kneiterdroge humor
sowiesoquote:
Speelt zich af in Los Angeles.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is dat voor serie?
[..]
Je bent zelf een tosti
Ooh, klinkt een beetje zoals Better Call Saulquote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Speelt zich af in Los Angeles.
Gaat over Ray Donovan die een soort `klusjesman'' is off the grid voor bekende mensen, acteurs,sporters etc etc. die in de shit zitten. Zit nog heel ander verhaal ook aan vast hoor.
Echt toffe serie.
ben je elke dag dronken?quote:
Moet je echt volgen. Is ook heel nieuw, vorig jaar pas uitgekomenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh, klinkt een beetje zoals Better Call Saul
Daar heb ik echt zin in.
Mijn Breaking Bad leegte
Ahw. That dere dimaxxlifequote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik sta al mijn hele leven droog
Wodka moet je ook goed gedoseerd drinken, met red-bull bijv.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wodka kreeg ik echt niet weg toen ik dat voor het eerst dronk.
Was ook de laatste keer
Ik moet nog zoveel volgen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet je echt volgen. Is ook heel nieuw, vorig jaar pas uitgekomen
Dit is te strietwais voor mij.quote:
Dronken niet maar zuip wel elke dag wat.quote:
Wij dronken gewoon die goedkope wodka uit Duitsland in de bus.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wodka moet je ook goed gedoseerd drinken, met red-bull bijv.
Al vond ik het met taksi ook best aardig te doen.
Ligt eraaan welke wodka denk ikquote:
De Passievrucht?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Dronken niet maar zuip wel elke dag wat.
Misschien kun je mijn redder zijn net als in van die zoetsappige films
Jij was met oudjaar toch de weg kwijt van Amaretto? Wodka is smaak en reukloos zuipt makkelijk weg zeker als je het mixt met een of anderquote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wodka kreeg ik echt niet weg toen ik dat voor het eerst dronk.
Was ook de laatste keer
man man wat was dat viesquote:
Gast..quote:
Amaretto is wel gewoon chill met cola.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij was met oudjaar toch de weg kwijt van Amaretto? Wodka is smaak en reukloos zuipt makkelijk weg zeker als je het mixt met een of ander
Laatste keer had ik er 1 van 40 procent, paar slokjes puur genomen, maar dt is echt heel smerig inderdaadquote:
Melkquote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Amaretto is wel gewoon chill met cola.
Maar ik had toen gemixt met port, melk, sinas en cola.![]()
![]()
ja als we nou gewoon alles gelijk filmen kunnen we het meteen uitbrengen als film en dan starten met een groot kapitaalquote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Dronken niet maar zuip wel elke dag wat.
Misschien kun je mijn redder zijn net als in van die zoetsappige films
Dat is gevaarlijk toch?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Melk![]()
Wtf dat moet episch gaan schiften dan gast
Was niet voor niks de ochtend erna zo ziek als een zeeotter. Lekker bij vreemde mensen die ik nauwelijks kende gaan kotsen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Melk![]()
Wtf dat moet episch gaan schiften dan gast
Ik las meetenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:33 schreef supersof het volgende:
[..]
ja als we nou gewoon alles gelijk filmen kunnen we het meteen uitbrengen als film en dan starten met een groot kapitaal
wodka nooit op denk ik. Of het moet in een van die shotjes hebben gezeten of weet ik het toen ik daar was met VA.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Laatste keer had ik er 1 van 40 procent, paar slokjes puur genomen, maar dt is echt heel smerig inderdaad
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:35 schreef supersof het volgende:
[..]
wodka nooit op denk ik. Of het moet in een van die shotjes hebben gezeten of weet ik het toen ik daar was met VA.
We plunderden gewoon die hele koelkast leeg.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:34 schreef Fok-it het volgende:
Sommige sterke drank kan je echt niet met melk zuipen
Ohja toen van Johannes nog helemaal jaloers en Inso was boos omdat je ging zuipenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:35 schreef supersof het volgende:
[..]
wodka nooit op denk ik. Of het moet in een van die shotjes hebben gezeten of weet ik het toen ik daar was met VA.
ja was toen dronken, erger dan op die bruiloft met mn opa.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Toen had je ook wel veel op ofniet?
Les 1quote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We plunderden gewoon die hele koelkast leeg.
Dat was trouwens op het feestje van mijn date, en daarna moest ze me niet meer
dat inso boos was heb ik wel meegekregen ja maar dat van Johannes niet hahahquote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Ohja toen van Johannes nog helemaal jaloers en Inso was boos omdat je ging zuipen
Ze was een christenkutje dus ze dronk niet.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Les 1
Altijd zorgen dat chick verder heen is dan jij, drinkt ze niet dan drink je ook niet of heel weinig.
duh, logischquote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We plunderden gewoon die hele koelkast leeg.
Dat was trouwens op het feestje van mijn date, en daarna moest ze me niet meer
snap echt niet dat jij daar geen respect voor kan hebbenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze was een christenkutje dus ze dronk niet.
Blij dat het niks is geworden want anders ging ik toch facepalmen als ik daar moest eten en ze gingen bidden.
Ik ben ook altijd goed dronken op familieweekendenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
Laatste keer dronken was op familiefeestje. Best leuk toen
omdat ik het onzin vindquote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:38 schreef supersof het volgende:
[..]
snap echt niet dat jij daar geen respect voor kan hebben
Ditquote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:38 schreef supersof het volgende:
[..]
snap echt niet dat jij daar geen respect voor kan hebben
nu met mijn verjaardag een familieweekend met neven en nichten naar Nijmegen. Nou dan ga ik zeker wel los hoor, topshowquote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben ook altijd goed dronken op familieweekenden
wat zou jij doen als je bij mensen was die wel willen bidden dan?quote:
Ze een fijne avond wensen en weglopenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:39 schreef supersof het volgende:
[..]
wat zou jij doen als je bij mensen was die wel willen bidden dan?
wat moet je daaaar nou weerquote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
nu met mijn verjaardag een familieweekend met neven en nichten naar Nijmegen. Nou dan ga ik zeker wel los hoor, topshow
Laat gaan joh hij heeft geen respect voor mensen met een andere opvatting dan de zijne.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:39 schreef supersof het volgende:
[..]
wat zou jij doen als je bij mensen was die wel willen bidden dan?
geloof er niks vanquote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze een fijne avond wensen en weglopen
Café gekke Gerrit is één aanraderquote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
nu met mijn verjaardag een familieweekend met neven en nichten naar Nijmegen. Nou dan ga ik zeker wel los hoor, topshow
Is een leuke villa daar johquote:
hoezo niet?quote:
hahahhaquote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Café gekke Gerrit is één aanrader
Hij had toch ook bijna verkering met dat gelovige meisje.quote:
Ik zie wel wat het word joh, ik ben toch al vrij snel aangeschoten dus dan boeit het me niet meerquote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Café gekke Gerrit is één aanrader
hoezo opeens den boschquote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is een leuke villa daar johEn kan je in Nijmegen of Den Bosch gaan stappen en van alles te doen
[..]
hoezo niet?
onze romance begon met een discussie over religie en waarom ik het onzin vindquote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij had toch ook bijna verkering met dat gelovige meisje.
En dan werkt het niet omdat hij zich als een debiel heeft gedragen met kotsen en wat al niet meer
Vervolgens is ZIJ christenkutje
ja beetje vreemd verhaalquote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij had toch ook bijna verkering met dat gelovige meisje.
En dan werkt het niet omdat hij zich als een debiel heeft gedragen met kotsen en wat al niet meer
Vervolgens is ZIJ christenkutje
villa ligt tussen den bosch en nijmegen inquote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:42 schreef supersof het volgende:
[..]
hoezo opeens den bosch
Ik haat Nijmegen
Omdat ik jou dat niet zie doen
meh verliefdheid doet rare dingen met je, maar als dat over is zie je de waarheid onder ogenquote:
Beetje flauw om haar dan achteraf zogenaamd af te danken op basis van geloof terwijl je wist waar je aan begon maar goed.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
onze romance begon met een discussie over religie en waarom ik het onzin vind
oh oké, beter ga je naar den Boschquote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
villa ligt tussen den bosch en nijmegen in
dan ken je me blijkbaar nog niet zo goed
Dat is nogal een eindje uit mekaarquote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
villa ligt tussen den bosch en nijmegen in
dan ken je me blijkbaar nog niet zo goed
Was ik vandaag.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:43 schreef supersof het volgende:
[..]
oh oké, beter ga je naar den Bosch
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Was ik vandaag.
Godverdomme wat een tyfusstad zeg.
wat deed je daar nou weer danquote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Was ik vandaag.
Godverdomme wat een tyfusstad zeg.
gewoon proberen en zien waar het schip strandtquote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Beetje flauw om haar dan achteraf zogenaamd af te danken op basis van geloof terwijl je wist waar je aan begon maar goed.
ooh kom je niet ook naar nijmegen dan om te proosten op mijn verjaardag?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:43 schreef supersof het volgende:
[..]
oh oké, beter ga je naar den Bosch
Stond op die site, ik weet voor de rest de topografie in die regionen niet allemaalquote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is nogal een eindje uit mekaar
Mijn huis ligt ook tussen Amsterdam en Enschede in
nee want ik woon dan in Arnhem en Arnhem en Nijmegen zijn vijandenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
gewoon proberen en zien waar het schip strandt
in mijn situatie moet je niet te kieskeurig doen
[..]
ooh kom je niet ook naar nijmegen dan om te proosten op mijn verjaardag?
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:45 schreef Fok-it het volgende:
Beda ook wel ja
Breda en DB leuk
Eindhoven en Tilburg
Had afspraak voor kunst op te halen voor iemand ging parkeren bij Q-park Arena of zo kwam je midden in winkelcentrum moest je eerst 10 trappen op om in centrum te komen en parkeren was duurder dan in Utrecht bijna 9 euro voor amper 2 uurtjes.quote:
dat je dat niet voor mij over hebt sof jeetjequote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:46 schreef supersof het volgende:
[..]
nee want ik woon dan in Arnhem en Arnhem en Nijmegen zijn vijanden
helaasquote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
dat je dat niet voor mij over hebt sof jeetje
ik haat jequote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
ik wil nog wel eens naar oss om al die kk lullen te zien die voor top zijn
Wij hadden ook jacuzziquote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
er is jacuzzi volgens mij
topshow
en sauna volgens mijquote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wij hadden ook jacuzzi
Snachts daarin met biertje
Niks mis mee
Nee was daar een keer geweest slechte ervaringen mee.quote:
Zo praat je toch niet over jezelf :s verbeter je situatie wees kieskeurigquote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
gewoon proberen en zien waar het schip strandt
in mijn situatie moet je niet te kieskeurig doen
[..]
ooh kom je niet ook naar nijmegen dan om te proosten op mijn verjaardag?
het heeft me anders wel geholpen op bepaalde aspectenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zo praat je toch niet over jezelf :s verbeter je situatie wees kieskeurig
ja presikhaaf moet je dan ook niet komen. Maar iedere stad heeft zo'n wijk tochquote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee was daar een keer geweest slechte ervaringen mee.
Moest met een trollenbus door centrum naar buitenwijk woonde alleen maar tokkies daaro niet normaal vechtpartij steekpartij allemaal turken en shit en mensen met probleemwijkaccenten echt vreselijke ervaring gehad
hahahahahahahahaquote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee was daar een keer geweest slechte ervaringen mee.
Moest met een trollenbus door centrum naar buitenwijk woonde alleen maar tokkies daaro niet normaal vechtpartij steekpartij allemaal turken en shit en mensen met probleemwijkaccenten echt vreselijke ervaring gehad
Je gaat niet weer die R&P shit hier doen van vorig jaar hequote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
het heeft me anders wel geholpen op bepaalde aspecten
ik wou eigenlijk net beginnen met te zwelgen in zelfmedelijden? Of komt dat slecht uit?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Je gaat niet weer die R&P shit hier doen van vorig jaar he
Bij een soort winkelcentrum heel ver van centrum vond het niks sofquote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:51 schreef supersof het volgende:
[..]
ja presikhaaf moet je dan ook niet komen. Maar iedere stad heeft zo'n wijk toch
Hou jij Elan maar bezig.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik wou eigenlijk net beginnen met te zwelgen in zelfmedelijden? Of komt dat slecht uit?
Het negatief zijn over jezelf helpt? Kom op nouquote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
het heeft me anders wel geholpen op bepaalde aspecten
Elan en ik houden elkaar wel bezig hoor. Rawrquote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hou jij Elan maar bezig.
Ik ga tukken. Trusten![]()
Ik ga met je mee, samen in 1 bedquote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hou jij Elan maar bezig.
neeheequote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het negatief zijn over jezelf helpt? Kom op nou
ik woon gewoon in het centrum dus is perfect.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Bij een soort winkelcentrum heel ver van centrum vond het niks sof
Maar misschien is jouw wijk wel cool sowieso kopen we huis buitenaf
slaap lekker xoxoxquote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hou jij Elan maar bezig.
Was echt bang daar leek wel oorlogsgebied en dan ben ik Rotterdam Zuid gewend allemaal ruzies en shit en vet asociale mensen met Vitesse shirts aan.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:53 schreef supersof het volgende:
[..]
ik woon gewoon in het centrum dus is perfect.
Waar jij was is gewoon kut ja
Ik zie nu allemaal Ben van Kammens voor me.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Was echt bang daar leek wel oorlogsgebied en dan ben ik Rotterdam Zuid gewend allemaal ruzies en shit en vet asociale mensen met Vitesse shirts aan.
overdrijf nietquote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Was echt bang daar leek wel oorlogsgebied en dan ben ik Rotterdam Zuid gewend allemaal ruzies en shit en vet asociale mensen met Vitesse shirts aan.
is tijdelijk hoor. Hij is bezopenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
elan blijf
ik begin je net op waarde te schatten
Die wijk heette anders dan wat jij zei het was echt heel naar en ik was toen pas 15 ja.quote:
zelfs elan zijn trolls ga ik waarderenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:55 schreef supersof het volgende:
[..]
is tijdelijk hoor. Hij is bezopen
Post nooit als ik bezopen ben op FOK! heb alcoholslot op m'n pc xDquote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:55 schreef supersof het volgende:
[..]
is tijdelijk hoor. Hij is bezopen
ik was niet eens geboren toen jij 15 was volgens mij dus ik weet het nietquote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Die wijk heette anders dan wat jij zei het was echt heel naar en ik was toen pas 15 ja.
Andy van der Meijde komt er vandaan.
hoe danquote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Post nooit als ik bezopen ben op FOK! heb alcoholslot op m'n pc xD
nee heb leuke huisgenoot die heeft kamer naast mij rememberquote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
sof zijn dit je buren?
Klarendal was het fucking gevaarlijk daar durf jij dus echt niet te lopen 's nachtsquote:
#jaloersquote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:59 schreef supersof het volgende:
[..]
nee heb leuke huisgenoot die heeft kamer naast mij remember
ik ontvang graag foto's van hem en zijn vriendin in mijn dmquote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:59 schreef supersof het volgende:
[..]
nee heb leuke huisgenoot die heeft kamer naast mij remember
Wel je was 3quote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:58 schreef supersof het volgende:
[..]
ik was niet eens geboren toen jij 15 was volgens mij dus ik weet het niet
Staat op maar duurt bijna drie kwartierquote:Op donderdag 21 augustus 2014 04:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
elan negeer voetbalfans eens niet
20 minutenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 04:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Staat op maar duurt bijna drie kwartier
oh loop ik wel eens hoor 's avonds laat. Woont een vriendin van me. En nee ze is niet Marokkaans.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Klarendal was het fucking gevaarlijk daar durf jij dus echt niet te lopen 's nachts
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 04:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
20 minuten
moet je die zoon zien achter zijn computer. zo zie ik ggmm voor me![]()
heb ik nietquote:Op donderdag 21 augustus 2014 04:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik ontvang graag foto's van hem en zijn vriendin in mijn dm
jij bent toch ouder?quote:
je hebt die huisgenoot toch wel meteen toegevoegd op facebook toch ja?quote:
Sterkte in België, hopelijk houdt je auto het op die wegen daarquote:Op donderdag 21 augustus 2014 04:04 schreef Elan het volgende:
Moet slapen morgen naar Leiden en België doei
xxx sof hvvj
ik ga ook slapenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 04:04 schreef Elan het volgende:
Moet slapen morgen naar Leiden en België doei
xxx sof hvvj
Nooit geweten dat Limburgers zoveel last hadden van downquote:Op donderdag 21 augustus 2014 04:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)derlandse_bodem.html
is dit fylax?
PowerLoungengodquote:Op donderdag 21 augustus 2014 04:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nooit geweten dat Limburgers zoveel last hadden van down
mijne ookquote:Op donderdag 21 augustus 2014 04:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Yo JRgod
Jr zijn trouwens mijn initialen
Dadelijk heten we nog hetzelfdequote:Op donderdag 21 augustus 2014 04:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
mijne ook
ik ben zo origineel geweest in het bedenken van mijn username
dadelijk zijn we dezelfde persoonquote:Op donderdag 21 augustus 2014 04:14 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dadelijk heten we nog hetzelfde
ik begroet je nog wel metquote:Op donderdag 21 augustus 2014 04:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Origineel weer. Wil je een fittie zo laat op de avond?
moet dan 20 cm krimpenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 04:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
dadelijk zijn we dezelfde persoon
Ja leukquote:Op donderdag 21 augustus 2014 04:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik begroet je nog wel met![]()
![]()
![]()
jeetje rens
Bij je ballen danquote:Op donderdag 21 augustus 2014 04:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach ik heb die 20 cm voorsprong op jou weer ergens anders
Hallo JRquote:Op donderdag 21 augustus 2014 04:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
kan ook gewoon normaal mij begroeten rens :s
dacht dat we fok vrienden waren
ik ben een klein geel visje in een zee van roodquote:Op donderdag 21 augustus 2014 04:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
GERTJE GERTJE GERTJE GERTJE
Samson ken hem niet eens omhoog krijgen , de loeder .quote:Op donderdag 21 augustus 2014 04:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik ben een klein geel visje in een zee van rood
samson kan niet eens zijn politieke partij in goede banen leidenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 04:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Samson ken hem niet eens omhoog krijgen , de loeder .
Kwarkpunten voor hem
Bar Mitswa het apenfeestquote:Op donderdag 21 augustus 2014 04:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
dacht eerder aan mijn neus, je bent een jood of niet hè
[..]
Daar zijn geen raszuivere Nederlanders de baasquote:Op donderdag 21 augustus 2014 04:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
samson kan niet eens zijn politieke partij in goede banen leiden
what a shamequote:Op donderdag 21 augustus 2014 04:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Daar zijn geen raszuivere Nederlanders de baas
Ik ben op brugklaskamp geweest in die gebiedenquote:
Vrij slecht eigenlijk . Lille-Porto was kut omdat beiden ietwat defensief speelden. En die andere wedstrijden waren vrij slecht . Aalborg-Nichosia was nog wel lache met dat Deense commentaarquote:Op donderdag 21 augustus 2014 04:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
was voetbal eigenlijk nog iets vanavond pl? niks ervan gezien
brugklaskamp waar je ze dumpen in auschwitzhokkenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 04:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben op brugklaskamp geweest in die gebieden
#jrfeitjes
Kijk volgende week wel als het beslist wordquote:Op donderdag 21 augustus 2014 04:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Vrij slecht eigenlijk . Lille-Porto was kut omdat beiden ietwat defensief speelden. En die andere wedstrijden waren vrij slecht . Aalborg-Nichosia was nog wel lache met dat Deense commentaar
met zijn achten op een kamertje van 3 bij 3quote:Op donderdag 21 augustus 2014 04:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
brugklaskamp waar je ze dumpen in auschwitzhokken
Volgende week gaat het niet veel beter zijn vrees ik . Al kan Malmo-Salzburg leuk worden.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 04:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kijk volgende week wel als het beslist word
denk ook niet dat ik twente tegen kazachstan of psv tegen shaktar slikkendoetgeenzeersk ga kijken. PEC tegen Praag wel denk
[..]
met zijn achten op een kamertje van 3 bij 3
wat dat betreft hebben ze het in een Peruaanse gevangenis beter
Feyenoord gaat het verneuken, weet ik nu alquote:Op donderdag 21 augustus 2014 04:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Volgende week gaat het niet veel beter zijn vrees ik . Al kan Malmo-Salzburg leuk worden.
Je zou denken dat PSV en Twente makkelijk doorgaan net als Feyenoord. maarja
En dan schijtlollige activiteiten zoals fietsspeurtochten en softbalwedstrijdjes
Competitie belangrijk dat soort gelulquote:Op donderdag 21 augustus 2014 04:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Feyenoord gaat het verneuken, weet ik nu al
PEC zie ik nog wel stunten
Ja wij gingen ook altijd speurtochten doen en bonte avond wat slecht georganiseerd was
zwolle wint 1-0 denkquote:Op donderdag 21 augustus 2014 04:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Competitie belangrijk dat soort gelul
Sparta zal het moeilijk krijgen tegen die gekken . Al denk ik niet dat Zwolle gaat stunten.
bonte avond was bij ons kutoptredens van smatjes en een kutdisco . halverwege al weggegaan en toen het bos in.
ik open altijd dit topic als t over mij gaatquote:Op donderdag 21 augustus 2014 04:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)derlandse_bodem.html
is dit fylax?
Buutenbeeld ?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 04:45 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik moet nu gelijk denken aan Buitenbeeld haha.
Thuis wel . Uit gaan ze er genadeloos af met 4-1 ofzo.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 04:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
zwolle wint 1-0 denk
ooh wij moesten gaan optreden voor een zaal met alle andere brugklassers
was echt aids
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 04:47 schreef Fylax het volgende:
[..]
ik open altijd dit topic als t over mij gaat
nee geen ideequote:Op donderdag 21 augustus 2014 04:49 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Thuis wel . Uit gaan ze er genadeloos af met 4-1 ofzo.
Weet je het nummer nog?
Erger dan Pownews. Gaan echt alle beurzen af.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 04:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Weten wel alle gekken eruit te pikken
Dat doe ik al een paar dagen alle VI fragmenten terugkijken.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 04:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Blijft geniaal.
Ik kijk weer VI terug uit 2009![]()
Dacht dat Powned al het toppunt was maar ditquote:Op donderdag 21 augustus 2014 04:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Erger dan Pownews. Gaan echt alle beurzen af.
Ik zoek ff één leuke op, wacht ff.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 04:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dacht dat Powned al het toppunt was maar dit
Helemaal van de kaart iedereen in het eerste filmpje
ik ookquote:Op donderdag 21 augustus 2014 04:57 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat doe ik al een paar dagen alle VI fragmenten terugkijken.
verslavend nummer was daquote:
dat is echt zo geniaalquote:Op donderdag 21 augustus 2014 05:03 schreef RensAjacied het volgende:
Hier komen er wel een paar lachwekkende in voor.
2009-2010 never forgetquote:Op donderdag 21 augustus 2014 05:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik ook
2009-2010 was echt glorietijd
0:43 al gelijkquote:Op donderdag 21 augustus 2014 05:03 schreef RensAjacied het volgende:
Hier komen er wel een paar lachwekkende in voor.
Ik post veel liever in VBL SC maar die is niet zo actief de laatste maanden.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 05:13 schreef Etsu het volgende:
Is VBL niet meer leuk dat bijna alle vbl'ers hier gaan posten?
ik kan jou niet missen etsuquote:Op donderdag 21 augustus 2014 05:13 schreef Etsu het volgende:
Is VBL niet meer leuk dat bijna alle vbl'ers hier gaan posten?
Leuke animaties erbijquote:Op donderdag 21 augustus 2014 05:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
weer eens wat anders dan gerrit hiemstra
Heb al genoeg ass gezien in mijn levenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 05:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
daar kijk jij dan weer naar
quote:
Zo maar even ontbijten.quote:
Amaquote:
Wie?quote:
Ja, prima. Niet zo goed geslapen alleen. Met jou?quote:
quote:
quote:
quote:Game of Thrones was afgelopen kwartaal weer de meest gedownload serie, gevolgd door The Big Bang Theory en Orange Is The New Black.
Die hadden binnen een uur nadat ze online stonden op TPB al 100.000 seedersquote:
van die laatste maar 2 afleveringen gezien, misschien maar eens mee doorgaanquote:
Zeker doen. Erg goede seriequote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
van die laatste maar 2 afleveringen gezien, misschien maar eens mee doorgaan
Waarom?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 11:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maar hoe gaat het hier? Ik verveel me het komende half uur nog
Niks te doen en dan ga ik de kamer van sof checken, om vervolgens zelf een kamer te gaan bekijkenquote:
Ah leuk jaquote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niks te doen en dan ga ik de kamer van sof checken, om vervolgens zelf een kamer te gaan bekijken
Ik heb alleen geen huisnummer waar ik moet zijn en die man reageert nog niet.quote:
Komt vast wel goed johquote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb alleen geen huisnummer waar ik moet zijn en die man reageert nog niet.
Sowieso waren de eerdere reacties in gebrekkig Nederlands... We zien wel
Yessss.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Komt vast wel goed johGa je in de zelfde plaats als Sof wonen?
Nicequote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Yessss.
En als het deze kamer wordt is het 10 minuten lopen naar school
Hier kom je nu pas achter Etsu?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:17 schreef Etsu het volgende:
De Japanners zijn echt vies met seksnaar zo'n winkel geweest en allemaal filmpjes met insecten in hun dingetje
Had je kunnen weten.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:17 schreef Etsu het volgende:
De Japanners zijn echt vies met seksnaar zo'n winkel geweest en allemaal filmpjes met insecten in hun dingetje
He bah.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:17 schreef Etsu het volgende:
Lekker hoorquote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Yessss.
En als het deze kamer wordt is het 10 minuten lopen naar school
Er is iemand in de zelfde stad waar ik toch echt liever langs gaquote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He bah.
[..]
Lekker hoor
Iedere dag bij Sof langs, gezellig.
wist wel dat ze raar waren wat dat betreft maar als je het zelf ziet damnquote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hier kom je nu pas achter Etsu?
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:21 schreef Etsu het volgende:
En een man zat ook in de winkel te rukken en toen hebben we hem betrapt
en toen gingen jullie wat lol maken met elkaar?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:21 schreef Etsu het volgende:
En een man zat ook in de winkel te rukken en toen hebben we hem betrapt
Zou daar graag heen willenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:22 schreef Amarantha het volgende:
In Zuid-Korea schijnt het net zo erg te zijn. Als ze daar niet snel gaan neuken gaan hun er ook aan
Ja manquote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:24 schreef JanCees het volgende:
[..]
en toen gingen jullie wat lol maken met elkaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |