Hallo JRquote:Op donderdag 21 augustus 2014 04:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
kan ook gewoon normaal mij begroeten rens :s
dacht dat we fok vrienden waren
ik ben een klein geel visje in een zee van roodquote:Op donderdag 21 augustus 2014 04:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
GERTJE GERTJE GERTJE GERTJE
Samson ken hem niet eens omhoog krijgen , de loeder .quote:Op donderdag 21 augustus 2014 04:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik ben een klein geel visje in een zee van rood
samson kan niet eens zijn politieke partij in goede banen leidenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 04:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Samson ken hem niet eens omhoog krijgen , de loeder .
Kwarkpunten voor hem
Bar Mitswa het apenfeestquote:Op donderdag 21 augustus 2014 04:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
dacht eerder aan mijn neus, je bent een jood of niet hè
[..]
Daar zijn geen raszuivere Nederlanders de baasquote:Op donderdag 21 augustus 2014 04:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
samson kan niet eens zijn politieke partij in goede banen leiden
what a shamequote:Op donderdag 21 augustus 2014 04:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Daar zijn geen raszuivere Nederlanders de baas
Ik ben op brugklaskamp geweest in die gebiedenquote:
Vrij slecht eigenlijk . Lille-Porto was kut omdat beiden ietwat defensief speelden. En die andere wedstrijden waren vrij slecht . Aalborg-Nichosia was nog wel lache met dat Deense commentaarquote:Op donderdag 21 augustus 2014 04:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
was voetbal eigenlijk nog iets vanavond pl? niks ervan gezien
brugklaskamp waar je ze dumpen in auschwitzhokkenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 04:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben op brugklaskamp geweest in die gebieden
#jrfeitjes
Kijk volgende week wel als het beslist wordquote:Op donderdag 21 augustus 2014 04:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Vrij slecht eigenlijk . Lille-Porto was kut omdat beiden ietwat defensief speelden. En die andere wedstrijden waren vrij slecht . Aalborg-Nichosia was nog wel lache met dat Deense commentaar
met zijn achten op een kamertje van 3 bij 3quote:Op donderdag 21 augustus 2014 04:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
brugklaskamp waar je ze dumpen in auschwitzhokken
Volgende week gaat het niet veel beter zijn vrees ik . Al kan Malmo-Salzburg leuk worden.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 04:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kijk volgende week wel als het beslist word
denk ook niet dat ik twente tegen kazachstan of psv tegen shaktar slikkendoetgeenzeersk ga kijken. PEC tegen Praag wel denk
[..]
met zijn achten op een kamertje van 3 bij 3
wat dat betreft hebben ze het in een Peruaanse gevangenis beter
Feyenoord gaat het verneuken, weet ik nu alquote:Op donderdag 21 augustus 2014 04:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Volgende week gaat het niet veel beter zijn vrees ik . Al kan Malmo-Salzburg leuk worden.
Je zou denken dat PSV en Twente makkelijk doorgaan net als Feyenoord. maarja
En dan schijtlollige activiteiten zoals fietsspeurtochten en softbalwedstrijdjes
Competitie belangrijk dat soort gelulquote:Op donderdag 21 augustus 2014 04:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Feyenoord gaat het verneuken, weet ik nu al
PEC zie ik nog wel stunten
Ja wij gingen ook altijd speurtochten doen en bonte avond wat slecht georganiseerd was
zwolle wint 1-0 denkquote:Op donderdag 21 augustus 2014 04:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Competitie belangrijk dat soort gelul
Sparta zal het moeilijk krijgen tegen die gekken . Al denk ik niet dat Zwolle gaat stunten.
bonte avond was bij ons kutoptredens van smatjes en een kutdisco . halverwege al weggegaan en toen het bos in.
ik open altijd dit topic als t over mij gaatquote:Op donderdag 21 augustus 2014 04:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)derlandse_bodem.html
is dit fylax?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |