SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zal de overzichtelijkheid wel ten goede komen iddquote:Op donderdag 21 augustus 2014 12:55 schreef robdriessen het volgende:
Ik zou het ondertussen wel even achter een spoilertagje gooien
Er zijn geen winnaars, want ze zijn allemaal nog open en te bestemmenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Robert Moog died for our synths
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden
Ja, deze keuze is een koud kunstje!quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Next:
Poll: Welke track vind je beter?
• Cheap Trick - Surrender
• Swing Out Sister - Surrender
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Swing Out Sister, want jeugdsentimentquote:Op zondag 24 augustus 2014 14:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Next:
• Cheap Trick - Surrender
• Swing Out Sister - Surrender
Tussenstand:
[ afbeelding ]
dit dusquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:37 schreef methodmich het volgende:
Ik doe mee met ranja en stem op The Bangles.
Onder de 10 stemmen gooi ik er geen nieuwe in, en dat was vanmorgen het geval.quote:Op maandag 1 september 2014 16:32 schreef methodmich het volgende:
Toch al behoorlijk wat stemmen, dit duel?
quote:Op woensdag 3 september 2014 12:13 schreef pipster het volgende:
Whitesnake natuurlijk, want reggae te gek he
+1quote:Op zaterdag 6 september 2014 16:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Tsja, toch wel top 3 beste nummers in NL gemaakt. Earring ook hier.
quote:Op zondag 7 september 2014 19:19 schreef methodmich het volgende:
Go Back To The Zoo vind ik drie keer niks. Dus ja, dan maar The Opposites.
Ik had wel de tijd van internet nodig om erachter te komen dat er "Ze vraagt of er nog cola is" gezongen werd.quote:Op woensdag 10 september 2014 15:38 schreef ranja het volgende:
ik heb nooit wat gehad met dhr van Veen, die andere kan ik nog steeds meezingen of ik nou wil of niet.
Ja, meezingen hoeft niet altijd met exact de juiste tekstquote:Op woensdag 10 september 2014 15:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik had wel de tijd van internet nodig om erachter te komen dat er "Ze vraagt of er nog cola is" gezongen werd.
Deze van Hooverphonic was wel de laagste van de 5 die in m'n lijst stonden, maar dit inderdaad ja.quote:Op vrijdag 12 september 2014 14:23 schreef pipster het volgende:
Daar ze laatst nog mijn top 25 van Belgie hebben gehaald, Hooverphonic.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden
quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:02 schreef methodmich het volgende:
Thin Lizzy dan maar. Soort nostalgie.
quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:02 schreef methodmich het volgende:
Toploader dan maar. Soort nostalgie.
quote:Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen
Je hebt gestemd op: The The - Heartland
nou dan doe ik net andersomquote:Op zaterdag 20 september 2014 17:29 schreef MadMaster het volgende:
En daar waar ik op de poll link van The The heb geklikt, bedoelde ik eigenlijk die van U2...
Eens, maar je moet toch wat...quote:Op zaterdag 20 september 2014 17:41 schreef ranja het volgende:
[..]
beide niet veel bijzonders trouwens
Duh. Duh.quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:49 schreef methodmich het volgende:
Ik heb The The geklikt. En dat was ook bewust.
quote:Op maandag 22 september 2014 12:58 schreef WeezerButler het volgende:
En U2 geworden. Als het Heartland van the Sound was had ik het niet moelijk gehad...
quote:Op maandag 22 september 2014 12:56 schreef WeezerButler het volgende:
[ afbeelding ]
geboortekaartje van mijn dochter![]()
Pics van je dochterquote:Op maandag 22 september 2014 12:56 schreef WeezerButler het volgende:
[ afbeelding ]
Als het een recent kaartjes is: Gefeliciteerd!!quote:Op maandag 22 september 2014 12:56 schreef WeezerButler het volgende:
[ afbeelding ]
tja, die had nog wel tegen een ander gekund maar ja.quote:Op maandag 22 september 2014 12:58 schreef WeezerButler het volgende:
En The The geworden. Als het Heartland van the Sound was had ik het moelijk gehad...
quote:Op maandag 22 september 2014 15:54 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Thanx, ook MadMaster
Maar ondertussen bijna 3 jaar jong..... en een thin Lizzy
quote:Op maandag 22 september 2014 12:56 schreef WeezerButler het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
In ELP vind ik ook genoeg cliché's in zitten eigenlijk, het intro, die samenzang in het refrein (aaaaaah-hah), die gitaar 'opvulstukjes', de lyrics...quote:Op dinsdag 23 september 2014 09:57 schreef Weltschmerz het volgende:
ELP, want The Verve heeft een irritant clichégitaartje met een irritant violenbakcliché erachter.
Vind ik ook niet goed, maar het is toch uit een andere tijd en wat minder voorspelbaar, met dat prototype synthesizertje op het laatst zat er nog een verrassing in ook.quote:Op dinsdag 23 september 2014 10:19 schreef Gehenna het volgende:
[..]
In ELP vind ik ook genoeg cliché's in zitten eigenlijk, het intro, die samenzang in het refrein (aaaaaah-hah), die gitaar 'opvulstukjes', de lyrics...
Das waar, the verve deed in de jaren '90 nog steedsquote:Op dinsdag 23 september 2014 10:49 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Vind ik ook niet goed, maar het is toch uit een andere tijd en wat minder voorspelbaar,
Die maakt het nummer voor mij. Maar tja, dat trucje deed Del Shannon in de '50s ook alquote:met dat prototype synthesizertje op het laatst zat er nog een verrassing in ook.
quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
'ja, leuk jongens , zo'n klein gitaarliedje, maar ik moet hier ook toch nog iets mee, he! Komt-ie dan!'
[ afbeelding ]
Op zich hoef je dat natuurlijk niet mee te laten tellen, ELP was er gewoon eerder en daar kan The Verve niks aan doen, maar naarmate muzikanten verder achter een ontwikkeling aanhobbelen wordt de manier waarop ze daarmee omgaan vaak ook wat vervelender. Bij The Verve is het al tot trucje geevolueerd.quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:37 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Das waar, the verve deed in de jaren '90 nog steeds
Ja, maar hij mist het 'space' geluid dat nogal contrasteert met de rest van de muziek.quote:Die maakt het nummer voor mij. Maar tja, dat trucje deed Del Shannon in de '50s ook al
Die klinkt weer meer alsof iemand per ongeluk het 'demo' knopje ingedrukt heeftquote:Op dinsdag 23 september 2014 12:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik vond dit einde altijd een beetje lachwekkend over the top. Ik vond het einde van Fly Like an Eagle van Steve Miller veel toffer.
Ik denk dat ik daar die van BBM voor het eerst heb gehoord inderdaadquote:Op zaterdag 27 september 2014 16:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Volgens mij is Frits Spits groot liefhebber van rode luchten, want hij heeft deze 2 allebei grijsgedraaid.
Zal het begin van het 'Steunfonds' geweest zijn. Lavender van Marillion ken ik daar ook van.quote:Op zaterdag 27 september 2014 16:44 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik denk dat ik daar die van BBM voor het eerst heb gehoord inderdaad
Ik ook niet, maar vanwege z'n moeder heb ik toch voor hem gestemd...quote:Op maandag 29 september 2014 16:30 schreef Bosbeetle het volgende:
ik heb niet zoveel met rufus, ook niet met zn zus.
wacht nog even...quote:Op woensdag 1 oktober 2014 19:54 schreef methodmich het volgende:
Tom lijkt het ook gewoon te gaan winnen.
Die zowat niks scheelt met de studioversie.quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:51 schreef ranja het volgende:
Ondanks de unplugged clip toch voor Sheryl gegaan.
Hier kan ik het grotendeels mee eens zijn.quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:43 schreef methodmich het volgende:
Hmm, dan ga ik hier toch voor Cher. Hoewel ik het niet haar beste nummer vind. De muziek van Sheryl Crow doet me echter zelden iets en dat is met dit nummer ook het geval.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:47 schreef cafca het volgende:
Tja, ik kan Beck hier niet zomaar laten verliezen.....
Volgens mij houdt-ie daar zelf al wel rekening meequote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:47 schreef cafca het volgende:
Tja, ik kan Beck hier niet zomaar laten verliezen.....
quote:
Haha, mooi weetje!quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:10 schreef Blogman het volgende:
TT maakt hier dan ook wel één van hun mooiste liedjes. Saillant detail: deze kwam nog als single uit na de single I Don't Believe in You..
In de tussentijd kreeg Mark Hollis ook een relatie volgens mij. Dat verklaart de titels wel iig.quote:
Het einde van Rod als topzanger, het begin van mijn muziek-avontuur.quote:Op maandag 20 oktober 2014 12:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
hey, die ouwe zeeRod heeft eindelijk ook een stem.
Hmm, inderdaad. En ik vind dat je het leuker brengt dan Leo Blokhuis, dus ga zo door!quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:10 schreef Blogman het volgende:
[..]
In de tussentijd kreeg Mark Hollis ook een relatie volgens mij. Dat verklaart de titels wel iig.
Ah, music of the paaaaaastquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:51 schreef pipster het volgende:
Gelukkkig nu Easybeats op de radio, kan ik me daar op focussen.
Zum kotsen, idd.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:37 schreef methodmich het volgende:
Ja, Madonna dan maar. Ook al omdat ik het nummer van John Miles niet echt best vind.
Ik ook niet maar dit winnen ze toch makkelijkquote:Op maandag 27 oktober 2014 17:55 schreef methodmich het volgende:
Ben ook niet zo weg van Interpol, dat helpt.
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:05 schreef methodmich het volgende:
Ja, toch wel The Jam hoor. Al komt Bowie in de buurt, dat wel.
Dan heb je niet goed gemikt of nog niet gestemdquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 19:38 schreef methodmich het volgende:
Moeilijk, moeilijk. Uiteindelijk toch Damien Rice, al vind ik het allebei niet echt heel geweldig.
Lambik zou zeggen: Miljaar!!!quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 20:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dan heb je niet goed gemikt of nog niet gestemd
't Is maar net wat ik aangeleverd krijgquote:Op maandag 3 november 2014 13:49 schreef cafca het volgende:
Hm, da's gek, het mooiste nummer met de titel Crazy staat er niet bij.....
Maar van Seal krijg ik altijd een beetje jeuk, dus toch maar Gnarls Barkley
You got pmquote:Op maandag 3 november 2014 14:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
't Is maar net wat ik aangeleverd krijg
van Gnarls Barley krijg ik net wat meer jeuk dan van Seal. en geen goede jeuk.quote:Op maandag 3 november 2014 13:49 schreef cafca het volgende:
Maar van Seal krijg ik altijd een beetje jeuk, dus toch maar Gnarls Barkley
Of Underworld...quote:Op maandag 3 november 2014 15:17 schreef Grobbel het volgende:
Deze poll had wel wat meer Patsy Cline kunnen gebruiken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
Ik zie geen regels in de OP?quote:Op maandag 3 november 2014 16:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
cafca deed het enige juiste ding en dat is de andere opties tegenover elkaar naar mij messagen. Gelukkig waren dat andere opties dan die hier genoemde, anders ging 'ie niet door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |