wacht nog even...quote:Op woensdag 1 oktober 2014 19:54 schreef methodmich het volgende:
Tom lijkt het ook gewoon te gaan winnen.
Die zowat niks scheelt met de studioversie.quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:51 schreef ranja het volgende:
Ondanks de unplugged clip toch voor Sheryl gegaan.
Hier kan ik het grotendeels mee eens zijn.quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:43 schreef methodmich het volgende:
Hmm, dan ga ik hier toch voor Cher. Hoewel ik het niet haar beste nummer vind. De muziek van Sheryl Crow doet me echter zelden iets en dat is met dit nummer ook het geval.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:47 schreef cafca het volgende:
Tja, ik kan Beck hier niet zomaar laten verliezen.....
Volgens mij houdt-ie daar zelf al wel rekening meequote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:47 schreef cafca het volgende:
Tja, ik kan Beck hier niet zomaar laten verliezen.....
quote:
Haha, mooi weetje!quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:10 schreef Blogman het volgende:
TT maakt hier dan ook wel één van hun mooiste liedjes. Saillant detail: deze kwam nog als single uit na de single I Don't Believe in You..
In de tussentijd kreeg Mark Hollis ook een relatie volgens mij. Dat verklaart de titels wel iig.quote:
Het einde van Rod als topzanger, het begin van mijn muziek-avontuur.quote:Op maandag 20 oktober 2014 12:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
hey, die ouwe zeeRod heeft eindelijk ook een stem.
Hmm, inderdaad. En ik vind dat je het leuker brengt dan Leo Blokhuis, dus ga zo door!quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:10 schreef Blogman het volgende:
[..]
In de tussentijd kreeg Mark Hollis ook een relatie volgens mij. Dat verklaart de titels wel iig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |