Je blijft het proberen he?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Misschien moeten ze ook een programma maken over het betere handwerk...
Alle dagen ruk
Die IS-strijders moeten gewoon hun agressie even van zich afneukenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:36 schreef waxmask het volgende:
Als Moslims hun vrouwtje leuk aankleden en wat meer zouden neuken dan hadden wel al dat gezeik niet...
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is je pener in een ander wijf duwen erg CDA?
2 modsquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is ook alle dagen seks, maar dan met zijn nieuwe vriendin.
Lijkt het wel op ja. preferabel binnen het huwelijk.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Met zo'n wijf mag dat.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat? Grappig doen? - Ja, dat klopt.quote:
Zijn er vrouwen die geilen op een tijdreiziger?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is ook alle dagen seks, maar dan met zijn nieuwe vriendin.
Doutzen Kroes?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:37 schreef Mani89 het volgende:
Frits Wester heeft zijn lans in een 30-jarige Friezin gepropt.
's Ochtends kwam zij erachter dat de zon niet de enige was die in de morgen omhoog komt.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:37 schreef Mani89 het volgende:
Frits Wester heeft zijn lans in een 30-jarige Friezin gepropt.
Zo heb ik je liever inderdaad.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat? Grappig doen? - Ja, dat klopt.
Als ik hier serieus ga zitten discussiëren, is het ook niet goed.![]()
Ik vond 'm zelf wel aardig gevonden, trouwens.
Zolang Hamas doorgaat met raketten afvuren op Israël vind ik elke aanval van Israël op de Gaza-strook legitiem, ongeacht het aantal doden dat daar bij valt.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:45 schreef luxerobots het volgende:
[..]
2000 doden tegenover 28. Team Israël hup.
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zolang Hamas doorgaat met raketten afvuren op Israël vind ik elke aanval van Israël op de Gaza-strook legitiem, ongeacht het aantal doden dat daar bij valt.
Nou moet je niet alle zilvermeeuwen over een kam scherenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:47 schreef Specularium het volgende:
Is een kleine groep die het voor de rest verpest.
Waarom lach ik vandaag om jouw grappen?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:47 schreef Specularium het volgende:
Is een kleine groep die het voor de rest verpest.
Ik vond zelfs je humor beter.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zolang Hamas doorgaat met raketten afvuren op Israël vind ik elke aanval van Israël op de Gaza-strook legitiem, ongeacht het aantal doden dat daar bij valt.
Mijn kloontje wordt anders best grappig gevonden.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:49 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik vond zelfs je humor beter.
Spreek voor jezelf. Mij wel. Het is hier een wezenlijk probleem.quote:
Arie en Peter R. moeten gewoon een nieuwe talkshow beginnen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Is Arie de tafelheer ofzo, hou je kop eens
Omdat niemand weet welke dat is behalve ik.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mijn kloontje wordt anders best grappig gevonden.
Samen met Mart Smeets.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Arie en Peter R. moeten gewoon een nieuwe talkshow beginnen.
Is het gellie?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Omdat niemand weet welke dat is behalve ik.
En ik bedoel niet die non-actieve.
Arie, Peter R, Ivo Niehe, Mart Smeets.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Arie en Peter R. moeten gewoon een nieuwe talkshow beginnen.
Volgens mij weet je het niet. Yvonne weet het wél.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
En ik bedoel niet die non-actieve.
Bedenk zo weer wat nieuws hoor. Ik heb al een paar ideetjes klaar.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, maar ik ga het niet verraden.
Heeft Elflettering gelijk niks meer te doen.
Dat Arie zich afbeerd op jonge jongetjes.quote:
Ja daarom, dat zou de perfecte troll zijn.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Jeetje, waar zie je me voor aan man.... - Veel erger dan dat loopt er niet rond op FOK!
Mijn kloons zijn niet of nauwelijks in NWS actief. Ik zelf trouwens ook niet meer zo vaak.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja daarom, dat zou de perfecte troll zijn.
Is goed britneycheersquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mijn kloons zijn niet of nauwelijks in NWS actief. Ik zelf trouwens ook niet meer zo vaak.
Nee maar als je dat wel bent moet ik weer een heel dictee van je lezen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mijn kloons zijn niet of nauwelijks in NWS actief. Ik zelf trouwens ook niet meer zo vaak.
Ik weet het. En ik vind het zelf eigenlijk niet eens leuk meer. Het is zoiets als Goede Tijden Slechte Tijden. Je kunt tijdenlang niet kijken en dan zo de draad weer oppakken, want het zijn toch steeds dezelfde verhaallijntjes. En J3ff Albers zit er nog steeds in.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee maar als je dat wel bent moet ik weer een heel dictee van je lezen.
Dit idd, verder niet gezien. Waar ging dat over?quote:
Boldface.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die gebruikt ie bijna niet meer.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Boldface.
Is algemene FOK!-kennis.
Dat is een puike omschrijving van NWS.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik weet het. En ik vind het zelf eigenlijk niet eens leuk meer. Het is zoiets als Goede Tijden Slechte Tijden. Je kunt tijdenlang niet kijken en dan zo de draad weer oppakken, want het zijn toch steeds dezelfde verhaallijntjes. En J3ff Albers zit er nog steeds in.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die gebruikt ie bijna niet meer.
1 down, 3 to goquote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Boldface.
Is algemene FOK!-kennis.
Ik wil hier toch even op reageren.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vanwege die enorme Arie natuurlijk.
Mooi.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 08:59 schreef Elfletterig het volgende:
Kijkcijfers:
Gisteren dus een fractie beter dan eergisteren.
Die gaat het ongetwijfeld even breder trekken omdat het kan, en kotsen over de blanke medemens.quote:Anousha Nzuma woonde drie jaar in de Verenigde Staten en maakte persoonlijk mee hoe Amerikaanse politie omgaat met de zwarte bevolking.
Ik ben het eens met Buma.quote:Eelco Bosch-Van Rosenthal en Anousha Nzume.
Vanochtend kwam er schokkend filmpje vrij waarbij agenten een zwarte man doodschieten in de Amerikaanse stad St. Louis. In Ferguson is het ook al een week onrustig vanwege een schietpartij. Oud-correspondent Eelco Bosch-Van Rosenthal en Actrice Anousha Nzume vertellen over racisme in Amerika. Kan Obama hier iets aan doen?
Els Visser
Els Visser overleefde de schipbreuk in Indonesië. Ze dobberde uren in zee en zwom naar een eiland om haarzelf in veiligheid te brengen.
Sybrand Buma
Mensen die terroristisch geweld verheerlijken moeten vervolgd kunnen worden. Dat vindt Sybrand Buma, fractievoorzitter van het CDA in de Tweede Kamer. In Knevel en Van den Brink legt hij uit waarom.
quote:Geert-Jan Knoops en Ricky Hoeblal
Ricky Hoeblal vindt dat hij negen jaar onterecht in de gevangenis heeft gezeten. Samen met zijn advocaat Geert-Jan Knoops vraagt hij de Hoge Raad om een herziening van zijn strafzaak.
Dan maar even muten. Ik kijk voor knoopsquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:54 schreef Mani89 het volgende:
Ah dat lompe negerwijf komt weer janken voor racismisch.
poep in zijnn orenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:00 schreef luxerobots het volgende:
Die man, waarom luistert hij niet naar de politie?
Omdat dat witte racisten zijn.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:00 schreef luxerobots het volgende:
Die man, waarom luistert hij niet naar de politie?
komt doordat ze geen stage kunnen vindenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:01 schreef luxerobots het volgende:
Misschien zijn zwarten wel vaker crimineel?
Wilde de VVD vorige week ook.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:01 schreef luxerobots het volgende:
De gristenen willen weer wat verbieden.
Zit in hun genen ofzo?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:01 schreef luxerobots het volgende:
Misschien zijn zwarten wel vaker crimineel?
En geen jeugdhuis hebben. En geen bokslessen krijgen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:01 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
komt doordat ze geen stage kunnen vinden
Je hebt geen recht op een uitkering als je in het buitenland verblijftrquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:03 schreef Ronaldsen het volgende:
Haha die isis gekken in een Nederlandse achterstandswijk, ga dan naar het geliefde kalifaat
Gewoon ze een beetje op weg helpen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:03 schreef Ronaldsen het volgende:
Haha die isis gekken in een Nederlandse achterstandswijk, ga dan naar het geliefde kalifaat
Welk kalifaat? Er is nog helemaal geen kalifaat. Die gasten zien slechts een fata morgana.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:03 schreef Ronaldsen het volgende:
Eens. Halve gare.quote:
Voor mij is het kiezen, of je hebt een democratie, met belachelijke meningen. Of je verbiedt het. En je verbiedt de vrijheden die we hebben.quote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:07 schreef Be-Smart het volgende:
Alleen Israël mag mensen afslachten, want dat is uit zelfverdediging! Altijd zo geweest!
Nou idd, die onthoofding daar misbruiken om de wet hier nog wat verder aan te scherpen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:09 schreef J0kkebr0k het volgende:
De angstmachine draait op volle toeren.
Dat ja. Sterker nog, die onthoofding.... ik weet het niet. Dubieus filmpje.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:09 schreef alors het volgende:
[..]
Nou idd, die onthoofding daar misbruiken om de wet hier nog wat verder aan te scherpen.
?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:10 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat ja. Sterker nog, die onthoofding.... ik weet het niet. Dubieus filmpje.
Want?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:12 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik twijfel aan de authenticiteit er van.
zou best kunnen, maar waarom zouden ze dat doen?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:12 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik twijfel aan de authenticiteit er van.
Gezien de andere smerigheid die ze online hebben gegooid twijfel ik hier niet echt aan.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:10 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat ja. Sterker nog, die onthoofding.... ik weet het niet. Dubieus filmpje.
En ik denk niet dat het werkt. De extreme moslims zullen meer ondergronds gaan, de randen van de wet opnieuw opzoeken. Het zal zelfs weer munitie zijn.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:11 schreef Elfletterig het volgende:
Buma is van dezelfde partij als de minister van Justitie die na de moord op Van Gogh weer begon over het verbod op smalende godslastering. De man die zei dat Sharia in Nederland langs democratische weg kon worden ingevoerd.
Ik vind Buma, zoals vaker, volstrekt ongeloofwaardig. Dit is gewoon even een mediamomentje voor hem. Sybrand die een Geertje doet.
De foto op voorhand was een stuk minder. Prima visagiste daar kennelijk.quote:
En zwarte piet zelf zit ook aan tafel....quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Oh shit die anti-zwarte piet chick weer daar tegenover
Hij wilde gewone man bereiken, dus hij verbergt zijn adellijke roots.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Waar is "Haersema" gebleven?
De beul ragt een keer of 7 met het mes langs de keel van Foley en er vloeit geen druppel bloed. Heb al heel wat onthoofding video's gezien, maar nog nooit heb ik een mes door een strot zien harken zonder dat er bloed bij vrijkomt.quote:
Nee hoor, nu even niet.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:16 schreef alors het volgende:
[..]
J0kkebr0k is gewoon aan het trollen, zo rolt hij.
En het werkt. Want het is nu op tv. Als het verboden wordt, komt er dan een onderzoek, vervolging en een straf? Dat is toch nog meer aandacht.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:18 schreef Pulzzar het volgende:
Ik moet wel toegeven dat ik vind dat Buma een punt heeft. De vrijheid van meningsuiting wordt misbruikt; mensen willen puur provoceren en als ze daarop worden aangesproken, verschuilen ze zich achter de zogenaamde vrijheid van meningsuiting.
Waarom heeft GeenStijl bijvoorbeeld specifiek die fotofuck nodig? Niet om hun mening te uiten, maar om te provoceren en aandacht te trekken.
Aan de stand van de zon.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
7 uur zwemmen.. nice..
maar hoe heeft ze de tijd bijgehouden?
zit zout in, wordt je dorst alleen maar erger denk ikquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik zou eerder zeewater drinken.
De vraag is of het over een bepaalde grens heen gaat. Ik snap de humor erachter niet echt, maar om nu te zeggen dat ze iets doen wat over een gevaarlijke grens heen gaat....quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:18 schreef Pulzzar het volgende:
Ik moet wel toegeven dat ik vind dat Buma een punt heeft. De vrijheid van meningsuiting wordt misbruikt; mensen willen puur provoceren en als ze daarop worden aangesproken, verschuilen ze zich achter de zogenaamde vrijheid van meningsuiting.
Waarom heeft GeenStijl bijvoorbeeld specifiek die fotofuck nodig? Niet om hun mening te uiten, maar om te provoceren en aandacht te trekken.
Daar ga je dood van.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Op een vuurtje zetten en destilleren???quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:21 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
zit zout in, wordt je dorst alleen maar erger denk ik
Daar ga je op een afschuwelijke manier dood van.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Oh, dan toch maar niet.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:22 schreef agter het volgende:
[..]
Daar ga je op een afschuwelijke manier dood van.
ja manquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:22 schreef Mani89 het volgende:
Die gast stormt op de politie af met een mes
Van zout water koken gaat het zout er niet uit toch. Dat heb ik bear grylls iig nooit zien doenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Op een vuurtje zetten en destilleren???
Het is ook veel te makkelijk om ineens Geenstijl te gaan vervolgen nu vanwege een photoshop.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:22 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
De vraag is of het over een bepaalde grens heen gaat. Ik snap de humor erachter niet echt, maar om nu te zeggen dat ze iets doen wat over een gevaarlijke grens heen gaat....
Waterdamp opvangen!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:23 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Van zout water koken gaat het zout er niet uit toch. Dat heb ik bear grylls iig nooit zien doen
daar gaat de zout er niet van uit.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Op een vuurtje zetten en destilleren???
Ja die drinkt om de haverklap zn eigen pisquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:23 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Van zout water koken gaat het zout er niet uit toch. Dat heb ik bear grylls iig nooit zien doen
Je mag GS best vervolgen wat mij betreft, maar wel als daar een reden toe is. Ik zou niet weten wat die reden zou moeten zijn. Het is immers niet iets van opruiing oid.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het is ook veel te makkelijk om ineens Geenstijl te gaan vervolgen nu vanwege een photoshop.
Ik ben blij dat dit een leuke aflevering isquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:23 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Oke Hans, dit heb je nu al een paar keer gezegd.
Het werkt ook enkel averecht. Gewoon geen aandacht aan bestedenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het is ook veel te makkelijk om ineens Geenstijl te gaan vervolgen nu vanwege een photoshop.
Ik wil ook.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:24 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ]
Ik eet watermeloen trouwens
Nee, ook geen haatzaaien.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:24 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Je mag GS best vervolgen wat mij betreft, maar wel als daar een reden toe is. Ik zou niet weten wat die reden zou moeten zijn. Het is immers niet iets van opruiing oid.
Ze worden dus wel gelezenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]Is al de tweede keer dat je het zegt.
Mooizo, geniet er van!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:24 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik ben blij dat dit een leuke aflevering is
Kansloze zaak tegen GS. Het is een photoshop. Misschien smakeloos, maar op geen enkele wijze een oproep tot geweld. Context is het toverwoord hier. Uit alles wat GS schrijft, blijkt juist dat ze sterk ageren tegen moslim-extremisme. En dat behoorlijk consequent en uitgesproken.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:24 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Je mag GS best vervolgen wat mij betreft, maar wel als daar een reden toe is. Ik zou niet weten wat die reden zou moeten zijn. Het is immers niet iets van opruiing oid.
Ontsla haar, Sint!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Nu al racismekaart door de zeurpiet
Vreselijk irritant wijf.quote:
Maar dat heeft niks met vrijheid van meningsuiting te maken. Buma heeft wel een punt vind ik: als deze vorm van provocatie normaal gaat worden, gaat men steeds verder om de grens maar te kunnen overschrijden en neemt het geweld toe.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:19 schreef luxerobots het volgende:
[..]
En het werkt. Want het is nu op tv. Als het verboden wordt, komt er dan een onderzoek, vervolging en een straf? Dat is toch nog meer aandacht.
Ze zijn racistisch, ze zijn beïnvloed door het stereotype beeld (door zwarte piet). Ze staan daar in teams om elke neger in een auto aan te houden zonder reden.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:27 schreef OProg het volgende:
Gaan we het nu over de oorzaak hebben waarom de agenten deze groep zo zien?
Racist.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:28 schreef DSVM het volgende:
Kan deze vrouw niet terug in de zak naar Afrika?
Neemt niet weg dat ze daaraan moeten voldoen. Met meerdere agenten die er tegenover staan, met reeds getrokken wapens, vind ik het lastig om te geloven dat een been niet te raken is. Zelfs volgens de meest open interpretatie van de 21 ft. regel was dit gewoon een vreemde beslissing.quote:
Oh ik niet.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:29 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik voel mij als blanke gedemoniseerd door die neger vrouw
De ridicule omgang met drugs in veel staten helpt natuurlijk ook niet.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:29 schreef alors het volgende:
Het is wel gewoon zo hoor dat de politie daar veel vaker tekeer gaat tegen de zwarte bevolking.
Nouja wat hij dus zegt, het is waarschijnlijk niet eens bewust, maar het is wel zo.
Ok.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Deze is toch beter.
Ik wel.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:29 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Vind je het geen lekker wijf dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |