Vreselijk irritant wijf.quote:
Maar dat heeft niks met vrijheid van meningsuiting te maken. Buma heeft wel een punt vind ik: als deze vorm van provocatie normaal gaat worden, gaat men steeds verder om de grens maar te kunnen overschrijden en neemt het geweld toe.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:19 schreef luxerobots het volgende:
[..]
En het werkt. Want het is nu op tv. Als het verboden wordt, komt er dan een onderzoek, vervolging en een straf? Dat is toch nog meer aandacht.
Ze zijn racistisch, ze zijn beïnvloed door het stereotype beeld (door zwarte piet). Ze staan daar in teams om elke neger in een auto aan te houden zonder reden.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:27 schreef OProg het volgende:
Gaan we het nu over de oorzaak hebben waarom de agenten deze groep zo zien?
Racist.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:28 schreef DSVM het volgende:
Kan deze vrouw niet terug in de zak naar Afrika?
Neemt niet weg dat ze daaraan moeten voldoen. Met meerdere agenten die er tegenover staan, met reeds getrokken wapens, vind ik het lastig om te geloven dat een been niet te raken is. Zelfs volgens de meest open interpretatie van de 21 ft. regel was dit gewoon een vreemde beslissing.quote:
Oh ik niet.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:29 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik voel mij als blanke gedemoniseerd door die neger vrouw
De ridicule omgang met drugs in veel staten helpt natuurlijk ook niet.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:29 schreef alors het volgende:
Het is wel gewoon zo hoor dat de politie daar veel vaker tekeer gaat tegen de zwarte bevolking.
Nouja wat hij dus zegt, het is waarschijnlijk niet eens bewust, maar het is wel zo.
Ok.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Deze is toch beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |