zou best kunnen, maar waarom zouden ze dat doen?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:12 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik twijfel aan de authenticiteit er van.
Gezien de andere smerigheid die ze online hebben gegooid twijfel ik hier niet echt aan.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:10 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat ja. Sterker nog, die onthoofding.... ik weet het niet. Dubieus filmpje.
En ik denk niet dat het werkt. De extreme moslims zullen meer ondergronds gaan, de randen van de wet opnieuw opzoeken. Het zal zelfs weer munitie zijn.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:11 schreef Elfletterig het volgende:
Buma is van dezelfde partij als de minister van Justitie die na de moord op Van Gogh weer begon over het verbod op smalende godslastering. De man die zei dat Sharia in Nederland langs democratische weg kon worden ingevoerd.
Ik vind Buma, zoals vaker, volstrekt ongeloofwaardig. Dit is gewoon even een mediamomentje voor hem. Sybrand die een Geertje doet.
De foto op voorhand was een stuk minder. Prima visagiste daar kennelijk.quote:
En zwarte piet zelf zit ook aan tafel....quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Oh shit die anti-zwarte piet chick weer daar tegenover
Hij wilde gewone man bereiken, dus hij verbergt zijn adellijke roots.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Waar is "Haersema" gebleven?
De beul ragt een keer of 7 met het mes langs de keel van Foley en er vloeit geen druppel bloed. Heb al heel wat onthoofding video's gezien, maar nog nooit heb ik een mes door een strot zien harken zonder dat er bloed bij vrijkomt.quote:
Nee hoor, nu even niet.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:16 schreef alors het volgende:
[..]
J0kkebr0k is gewoon aan het trollen, zo rolt hij.
En het werkt. Want het is nu op tv. Als het verboden wordt, komt er dan een onderzoek, vervolging en een straf? Dat is toch nog meer aandacht.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:18 schreef Pulzzar het volgende:
Ik moet wel toegeven dat ik vind dat Buma een punt heeft. De vrijheid van meningsuiting wordt misbruikt; mensen willen puur provoceren en als ze daarop worden aangesproken, verschuilen ze zich achter de zogenaamde vrijheid van meningsuiting.
Waarom heeft GeenStijl bijvoorbeeld specifiek die fotofuck nodig? Niet om hun mening te uiten, maar om te provoceren en aandacht te trekken.
Aan de stand van de zon.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
7 uur zwemmen.. nice..
maar hoe heeft ze de tijd bijgehouden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |