daar gaat de zout er niet van uit.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Op een vuurtje zetten en destilleren???
Ja die drinkt om de haverklap zn eigen pisquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:23 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Van zout water koken gaat het zout er niet uit toch. Dat heb ik bear grylls iig nooit zien doen
Je mag GS best vervolgen wat mij betreft, maar wel als daar een reden toe is. Ik zou niet weten wat die reden zou moeten zijn. Het is immers niet iets van opruiing oid.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het is ook veel te makkelijk om ineens Geenstijl te gaan vervolgen nu vanwege een photoshop.
Ik ben blij dat dit een leuke aflevering isquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:23 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Oke Hans, dit heb je nu al een paar keer gezegd.
Het werkt ook enkel averecht. Gewoon geen aandacht aan bestedenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het is ook veel te makkelijk om ineens Geenstijl te gaan vervolgen nu vanwege een photoshop.
Ik wil ook.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:24 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ]
Ik eet watermeloen trouwens
Nee, ook geen haatzaaien.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:24 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Je mag GS best vervolgen wat mij betreft, maar wel als daar een reden toe is. Ik zou niet weten wat die reden zou moeten zijn. Het is immers niet iets van opruiing oid.
Ze worden dus wel gelezenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]Is al de tweede keer dat je het zegt.
Mooizo, geniet er van!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:24 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik ben blij dat dit een leuke aflevering is
Kansloze zaak tegen GS. Het is een photoshop. Misschien smakeloos, maar op geen enkele wijze een oproep tot geweld. Context is het toverwoord hier. Uit alles wat GS schrijft, blijkt juist dat ze sterk ageren tegen moslim-extremisme. En dat behoorlijk consequent en uitgesproken.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:24 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Je mag GS best vervolgen wat mij betreft, maar wel als daar een reden toe is. Ik zou niet weten wat die reden zou moeten zijn. Het is immers niet iets van opruiing oid.
Ontsla haar, Sint!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Nu al racismekaart door de zeurpiet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |