zit zout in, wordt je dorst alleen maar erger denk ikquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik zou eerder zeewater drinken.
De vraag is of het over een bepaalde grens heen gaat. Ik snap de humor erachter niet echt, maar om nu te zeggen dat ze iets doen wat over een gevaarlijke grens heen gaat....quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:18 schreef Pulzzar het volgende:
Ik moet wel toegeven dat ik vind dat Buma een punt heeft. De vrijheid van meningsuiting wordt misbruikt; mensen willen puur provoceren en als ze daarop worden aangesproken, verschuilen ze zich achter de zogenaamde vrijheid van meningsuiting.
Waarom heeft GeenStijl bijvoorbeeld specifiek die fotofuck nodig? Niet om hun mening te uiten, maar om te provoceren en aandacht te trekken.
Daar ga je dood van.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Op een vuurtje zetten en destilleren???quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:21 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
zit zout in, wordt je dorst alleen maar erger denk ik
Daar ga je op een afschuwelijke manier dood van.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Oh, dan toch maar niet.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:22 schreef agter het volgende:
[..]
Daar ga je op een afschuwelijke manier dood van.
ja manquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:22 schreef Mani89 het volgende:
Die gast stormt op de politie af met een mes
Van zout water koken gaat het zout er niet uit toch. Dat heb ik bear grylls iig nooit zien doenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Op een vuurtje zetten en destilleren???
Het is ook veel te makkelijk om ineens Geenstijl te gaan vervolgen nu vanwege een photoshop.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:22 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
De vraag is of het over een bepaalde grens heen gaat. Ik snap de humor erachter niet echt, maar om nu te zeggen dat ze iets doen wat over een gevaarlijke grens heen gaat....
Waterdamp opvangen!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:23 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Van zout water koken gaat het zout er niet uit toch. Dat heb ik bear grylls iig nooit zien doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |