Ja daarom, dat zou de perfecte troll zijn.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Jeetje, waar zie je me voor aan man.... - Veel erger dan dat loopt er niet rond op FOK!
Mijn kloons zijn niet of nauwelijks in NWS actief. Ik zelf trouwens ook niet meer zo vaak.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja daarom, dat zou de perfecte troll zijn.
Is goed britneycheersquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mijn kloons zijn niet of nauwelijks in NWS actief. Ik zelf trouwens ook niet meer zo vaak.
Nee maar als je dat wel bent moet ik weer een heel dictee van je lezen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mijn kloons zijn niet of nauwelijks in NWS actief. Ik zelf trouwens ook niet meer zo vaak.
Ik weet het. En ik vind het zelf eigenlijk niet eens leuk meer. Het is zoiets als Goede Tijden Slechte Tijden. Je kunt tijdenlang niet kijken en dan zo de draad weer oppakken, want het zijn toch steeds dezelfde verhaallijntjes. En J3ff Albers zit er nog steeds in.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee maar als je dat wel bent moet ik weer een heel dictee van je lezen.
Dit idd, verder niet gezien. Waar ging dat over?quote:
Boldface.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Omdat niemand weet welke dat is behalve ik.
Die gebruikt ie bijna niet meer.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Boldface.
Is algemene FOK!-kennis.
Dat is een puike omschrijving van NWS.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik weet het. En ik vind het zelf eigenlijk niet eens leuk meer. Het is zoiets als Goede Tijden Slechte Tijden. Je kunt tijdenlang niet kijken en dan zo de draad weer oppakken, want het zijn toch steeds dezelfde verhaallijntjes. En J3ff Albers zit er nog steeds in.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die gebruikt ie bijna niet meer.
1 down, 3 to goquote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Boldface.
Is algemene FOK!-kennis.
Ik wil hier toch even op reageren.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 18:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vanwege die enorme Arie natuurlijk.
Mooi.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 08:59 schreef Elfletterig het volgende:
Kijkcijfers:
Gisteren dus een fractie beter dan eergisteren.
Die gaat het ongetwijfeld even breder trekken omdat het kan, en kotsen over de blanke medemens.quote:Anousha Nzuma woonde drie jaar in de Verenigde Staten en maakte persoonlijk mee hoe Amerikaanse politie omgaat met de zwarte bevolking.
Ik ben het eens met Buma.quote:Eelco Bosch-Van Rosenthal en Anousha Nzume.
Vanochtend kwam er schokkend filmpje vrij waarbij agenten een zwarte man doodschieten in de Amerikaanse stad St. Louis. In Ferguson is het ook al een week onrustig vanwege een schietpartij. Oud-correspondent Eelco Bosch-Van Rosenthal en Actrice Anousha Nzume vertellen over racisme in Amerika. Kan Obama hier iets aan doen?
Els Visser
Els Visser overleefde de schipbreuk in Indonesië. Ze dobberde uren in zee en zwom naar een eiland om haarzelf in veiligheid te brengen.
Sybrand Buma
Mensen die terroristisch geweld verheerlijken moeten vervolgd kunnen worden. Dat vindt Sybrand Buma, fractievoorzitter van het CDA in de Tweede Kamer. In Knevel en Van den Brink legt hij uit waarom.
quote:Geert-Jan Knoops en Ricky Hoeblal
Ricky Hoeblal vindt dat hij negen jaar onterecht in de gevangenis heeft gezeten. Samen met zijn advocaat Geert-Jan Knoops vraagt hij de Hoge Raad om een herziening van zijn strafzaak.
Dan maar even muten. Ik kijk voor knoopsquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:54 schreef Mani89 het volgende:
Ah dat lompe negerwijf komt weer janken voor racismisch.
poep in zijnn orenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:00 schreef luxerobots het volgende:
Die man, waarom luistert hij niet naar de politie?
Omdat dat witte racisten zijn.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:00 schreef luxerobots het volgende:
Die man, waarom luistert hij niet naar de politie?
komt doordat ze geen stage kunnen vindenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:01 schreef luxerobots het volgende:
Misschien zijn zwarten wel vaker crimineel?
Wilde de VVD vorige week ook.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:01 schreef luxerobots het volgende:
De gristenen willen weer wat verbieden.
Zit in hun genen ofzo?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:01 schreef luxerobots het volgende:
Misschien zijn zwarten wel vaker crimineel?
En geen jeugdhuis hebben. En geen bokslessen krijgen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:01 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
komt doordat ze geen stage kunnen vinden
Je hebt geen recht op een uitkering als je in het buitenland verblijftrquote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:03 schreef Ronaldsen het volgende:
Haha die isis gekken in een Nederlandse achterstandswijk, ga dan naar het geliefde kalifaat
Gewoon ze een beetje op weg helpen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:03 schreef Ronaldsen het volgende:
Haha die isis gekken in een Nederlandse achterstandswijk, ga dan naar het geliefde kalifaat
Welk kalifaat? Er is nog helemaal geen kalifaat. Die gasten zien slechts een fata morgana.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:03 schreef Ronaldsen het volgende:
Eens. Halve gare.quote:
Voor mij is het kiezen, of je hebt een democratie, met belachelijke meningen. Of je verbiedt het. En je verbiedt de vrijheden die we hebben.quote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:07 schreef Be-Smart het volgende:
Alleen Israël mag mensen afslachten, want dat is uit zelfverdediging! Altijd zo geweest!
Nou idd, die onthoofding daar misbruiken om de wet hier nog wat verder aan te scherpen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:09 schreef J0kkebr0k het volgende:
De angstmachine draait op volle toeren.
Dat ja. Sterker nog, die onthoofding.... ik weet het niet. Dubieus filmpje.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:09 schreef alors het volgende:
[..]
Nou idd, die onthoofding daar misbruiken om de wet hier nog wat verder aan te scherpen.
?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:10 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat ja. Sterker nog, die onthoofding.... ik weet het niet. Dubieus filmpje.
Want?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 23:12 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik twijfel aan de authenticiteit er van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |