Is Pepsi ook goed?quote:
onzinnigquote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Met de term koken wordt over het algemeen ook bakken en braden etc. bedoeld.
TR hem.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:33 schreef Nizno het volgende:
mijn lapo.... zit ik een nieuwe te maken komt jimbo weer voorbij
Ik heb nooit beweerd dat het zinnig wasquote:
kan je dat bakken ?quote:
miep miep, zoefquote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:33 schreef Nizno het volgende:
mijn lapo.... zit ik een nieuwe te maken komt jimbo weer voorbij
nou ja ik moest laatst bakken in een kookpan... ook zo vreemd.. olie in de kookpan en uitjes fruiten enzo... oke dat kwam omdat ik soep maakte en er daarna dus ook tomaten enzo in moesten...quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb nooit beweerd dat het zinnig was
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Afgehandeld. Jimbo is bij deze onschuldig bevonden.
alleen in een wokquote:
En Nizno haar OP dan?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Afgehandeld. Jimbo is bij deze onschuldig bevonden.
probeer de volgende keer een cake te bakken danquote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
nou ja ik moest laatst bakken in een kookpan... ook zo vreemd.. olie in de kookpan en uitjes fruiten enzo... oke dat kwam omdat ik soep maakte en er daarna dus ook tomaten enzo in moesten...
Je kan wel koken met Cola. En we hebben net geconcludeerd dat bakken onder koken valt. Dus ja, ik denk het wel.quote:
en alleen tussen 12:00 en 16:00 omdat anders de vis last krijgt van eczeemquote:
ja hoor ja.. doe jij even lekker melk in een keekblikquote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
probeer de volgende keer een cake te bakken dan
Je kan ook prima koken in een koekenpanquote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
nou ja ik moest laatst bakken in een kookpan... ook zo vreemd.. olie in de kookpan en uitjes fruiten enzo... oke dat kwam omdat ik soep maakte en er daarna dus ook tomaten enzo in moesten...
bakken en koken hebben een andere definitiequote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je kan wel koken met Cola. En we hebben net geconcludeerd dat bakken onder koken valt. Dus ja, ik denk het wel.
en tussen 20.00 en 24.00 heb je de xxl versiequote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
en alleen tussen 12:00 en 16:00 omdat anders de vis last krijgt van eczeem
In de kookpan?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
probeer de volgende keer een cake te bakken dan
vind ik niet logisch..quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je kan ook prima koken in een koekenpan
Als dat serieus een keer gewenst is wil ik me daar best aan wagen hoorquote:
ongewenstquote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Als dat serieus een keer gewenst is wil ik me daar best aan wagen hoor
Nou ik kan wel lessen gebruiken, ik bak er niks van.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Als dat serieus een keer gewenst is wil ik me daar best aan wagen hoor
Details, details.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
bakken en koken hebben een andere definitie
je kan t een keer proberenquote:
het is ook een kookles, geen baklesquote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik kan wel lessen gebruiken, ik bak er niks van.
Ik heb nooit gezegd dat het logisch isquote:
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Kijk heb ik al wat geleerdquote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
het is ook een kookles, geen bakles
Maak gelijk foto's ervan met deze camera.quote:
bakken werkw.quote:
verzin eens een nieuwe oneliner..quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat het logisch is
Je moet ook gaan koken, niet bakken.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:37 schreef Karina het volgende:
[..]
maar, ik heb al een cameraquote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maak gelijk foto's ervan met deze camera.
vast geen van 400 euroquote:
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je moet ook gaan koken, niet bakken.
310 (samsung galaxy s4quote:
Na 8 werkdagen? Onmogelijk.quote:
Ik was een beetje laat zag ikquote:
Ucciequote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:40 schreef Uccie het volgende:
Wat een heleboel camera's deze hunt....of zit ik er nou meer op te letten
wou jij een wok een braadpan een koekepan of een soeppan?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:40 schreef Uccie het volgende:
nog geen 7rquote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:40 schreef Uccie het volgende:
Zo'n creuset stoofpan.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
wou jij een wok een braadpan een koekepan of een soeppan?
ik snap je zin nietquote:
verbuigen we de koekenpan wel.quote:
een echte kok kan alles met 3 pannen makenquote:
Combinatie van beidenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:40 schreef Uccie het volgende:
quote:
Nee, die verwacht ik niet.quote:
7squote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, die verwacht ik niet.
Ik heb net gekeken maar de 7 zonder r is misschien wel al voldoende voor mij
Maar ik ga sparen tot de kerst
Daar wordt ie niet gietijzer van.quote:
je kan ook anders naar een mark II kijken, wel niet t nieuwste model maar alsnog een fijne camera (wel wat zwaarder)/quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, die verwacht ik niet.
Ik heb net gekeken maar de 7 zonder r is misschien wel al voldoende voor mij
Maar ik ga sparen tot de kerst
ik giet er wel water inquote:
Nee, ik zag al dat ik dat er niet uithaal....dan koop ik liever glas voor wat ik dan bespaar.quote:
Daar was iets mee, dat ik die nooit overwogen heb, volgens mij de grootte of gewicht.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
je kan ook anders naar een mark II kijken, wel niet t nieuwste model maar alsnog een fijne camera (wel wat zwaarder)/
2e hands kan je ze met weinig clicks nog wel eens goedkoop scoren
Is wel goed stoven met water....of bier of wijn....quote:
IBOOD HAD NOG WAT MOOIE GLAZEN TE KOOPquote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, ik zag al dat ik dat er niet uithaal....dan koop ik liever glas voor wat ik dan bespaar.
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
IBOOD HAD NOG WAT MOOIE GLAZEN TE KOOP
HI HA HO
mja t is een flink dingquote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Daar was iets mee, dat ik die nooit overwogen heb, volgens mij de grootte of gewicht.
ik heb goedkopere lenzen... Eye Wish...quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mja t is een flink ding
maarja voor 1250 heb je er een tweedehands, kan je mooi nog voor 1k aan lenzen kopen (heb je er ook 2 voor, een 27-70, en een 50mm. beetje standaard kit lenzen)
Ja maar die a7 hč.....en dan een leuke kerstactie van je baasquote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mja t is een flink ding
maarja voor 1250 heb je er een tweedehands, kan je mooi nog voor 1k aan lenzen kopen (heb je er ook 2 voor, een 27-70, en een 50mm. beetje standaard kit lenzen)
hans anders is goedkoperquote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb goedkopere lenzen... Eye Wish...
Haha weet nog niet wat we voor dan geplanned hebben. Op t moment heb je iig 20 eur korting, maar dat komt door sony (quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja maar die a7 hč.....en dan een leuke kerstactie van je baas
Maar nu kan ik 'm nog even niet betalen, moet binnenkort collegegeld betalen en ik weet nog niet of ik dat terugkrijg van de baas.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Haha weet nog niet wat we voor dan geplanned hebben. Op t moment heb je iig 20 eur korting, maar dat komt door sony () en een leuke kortingscode
zie dmquote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar nu kan ik 'm nog even niet betalen, moet binnenkort collegegeld betalen en ik weet nog niet of ik dat terugkrijg van de baas.
moe ?quote:
quote:
ga dan slapenquote:
1 grapje over Karina haar leeftijd per dag is wel voldoendequote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ga dan slapen
Hier is het toch vrijwel dood
Wel moe, nog niet slaperig. als ik nu ga liggen en het licht uit doe lig ik er over 3 uur nog steeds klaarwakker.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ga dan slapen
Hier is het toch vrijwel dood
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
1 grapje over Karina haar leeftijd per dag is wel voldoende
dan nodig je LR uitquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wel moe, nog niet slaperig. als ik nu ga liggen en het licht uit doe lig ik er over 3 uur nog steeds klaarwakker.
kind of man ?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:01 schreef Nizno het volgende:
heb net lief op bed gemikt dus ben weer vrijgezellig
Ik ren Ess er finaal uit. Die heeft wel spierpijn in de kuiten de volgende ochtend dat kan niet missen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dan nodig je LR uit
niet dat je dan slaap krijgt, of enigsinds morgen nog kan lopen
maar ach, beter dan fokken
Ik ben niet in Delft nu.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dan nodig je LR uit
niet dat je dan slaap krijgt, of enigsinds morgen nog kan lopen
maar ach, beter dan fokken
ja, laten we het daar op houdenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ren Ess er finaal uit. Die heeft wel spierpijn in de kuiten de volgende ochtend dat kan niet missen.
ben je wel snel natquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben niet in Delft nu.
En het regent.
Maar ik moet vrijdag weer werkenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ren Ess er finaal uit. Die heeft wel spierpijn in de kuiten de volgende ochtend dat kan niet missen.
vriendin, en die stop ik niet in, die gaat zelf op bed en breng ik nog even lief wat kusjesquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]
kind of man ?
waarom stop je je man nog in ?![]()
LR is tenminste beschaafd.quote:
ohh ben je dr zo eenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
vriendin, en die stop ik niet in, die gaat zelf op bed en breng ik nog even lief wat kusjes
ik heb dat niet meer nodig, ik ben al voorzienquote:
Oh is dat hetquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:05 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik heb dat niet meer nodig, ik ben al voorzien![]()
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
http://www.sexpower.nl/th(...)0198173-screen_9.jpg
zoiets?
Nee, ik ben gewoon altijd zoquote:
vandaar ook dat ik IMG er niet om zetquote:
Awwwwquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Nee, ik ben gewoon altijd zo
Ze heeft er mee leren omgaan zullen we maar zeggen
Mijn meissie
Ik word misselijkquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
http://www.sexpower.nl/th(...)0198173-screen_9.jpg
zoiets?
ik was even vergeten dat lesbiennes alleen mooi in de films zijnquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
vandaar ook dat ik IMG er niet om zet
klik dan ook niet overal opquote:
ik herinner je er graag aan. heb ruim 15 jaar moeten zoeken naar mijn vriendin..quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:07 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik was even vergeten dat lesbiennes alleen mooi in de films zijn
Kwam die wel uit de film ?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik herinner je er graag aan. heb ruim 15 jaar moeten zoeken naar mijn vriendin..
quote:
Karina, maar die is er niet meerquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:17 schreef Nizno het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa deze zocht iemand die zat van de IKEA kussens was
nee kar wilde alleen het tostiijzer van sponsbobquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Karima, maar die is er niet meer
Ahquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik was het niet hoor. Ik heb die kussens alStudiootje wilde ze volgens mij.
volgens mij hebben ze wel 100 varianten.. geeft niet. altijd beter dan IKEAquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:22 schreef essnhills het volgende:
Dit zijn volgens mij wel andere kussens..
Je had 2 varianten..
Oh ze zijn al weg, ik had ibood al uitgezet, want ik ga zo slapen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:22 schreef essnhills het volgende:
Dit zijn volgens mij wel andere kussens..
Je had 2 varianten..
trustequote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:22 schreef Uccie het volgende:
Mensen, ik ga mijn bed intot morgen en slaap lekker
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:22 schreef Uccie het volgende:
Cinderella kussensquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
volgens mij hebben ze wel 100 varianten.. geeft niet. altijd beter dan IKEA
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ze zijn al weg, ik had ibood al uitgezet, want ik ga zo slapen.
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:22 schreef Uccie het volgende:
ow dan mag hetquote:
o o... heb je geen reservedingetjes?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:25 schreef essnhills het volgende:
Hmmz.
Ik doe net m'n oorbellen uit en merk dat dat dingetje die ervoor zorgt dat ie niet uit je oor glijdt bij 1 van de 2 weg is
Nou ja misschien morgenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow dan mag het
btw popcornhour wil ik wel maar dan met HDD voor dezelfde prijs
dan koop jij hem voor mij?quote:
Nee, geen reservedingetjes hierquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
o o... heb je geen reservedingetjes?
Oorbellen heb ik nog niet langs zien komen helaas...quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:25 schreef essnhills het volgende:
Hmmz.
Ik doe net m'n oorbellen uit en merk dat dat dingetje die ervoor zorgt dat ie niet uit je oor glijdt bij 1 van de 2 weg is
Gelukkig niet, die lelijke dingen..quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oorbellen heb ik nog niet langs zien komen helaas...
hmm, ik had er zat maar sinds ik ringetjes gebruik heb ik helemaal geen knopjes meer dus ook geen dingetjesquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, geen reservedingetjes hier
Oh ik heb er zat. Maar daar heb je niks aan. Ik heb tegenwoordig alleen nog in elk oor 2 creolen, die blijven altijd in.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, geen reservedingetjes hier
oke oke... ik hoopte op een wonderquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik heb geen geld johMag je zelf doen.
Naja, deze oorbellen worden ook een beetje oud. Misschien moet ik eens wat nieuwe aanschaffenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
hmm, ik had er zat maar sinds ik ringetjes gebruik heb ik helemaal geen knopjes meer dus ook geen dingetjes
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik heb er zat. Maar daar heb je niks aan. Ik heb tegenwoordig alleen nog in elk oor 2 creolen, die blijven altijd in.
Ik ben ook niet gewend ze uit te doen trouwens... maar die van mij zijn ook lievelijk kleine ringetjesquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Naja, deze oorbellen worden ook een beetje oud. Misschien moet ik eens wat nieuwe aanschaffen
deze zijn ook platquote:
Ik heb daar geen geld meer voorquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:31 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Dacht even dat het een box was.
Misschien wordt het een hunt van 26 dagen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb daar geen geld meer voor16 september pas
Eerder al bedenk ik me net, 31 augustus vier ik m'n verjaardag, 12 dagen is genoegquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:33 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Misschien wordt het een hunt van 26 dagen.
Meteen waterschade aan je tvquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:43 schreef sjeppert het volgende:
[..]
heeft een nacht in een plas water gestaan
Er zit een camera in die je gehoorgang filmt natuurlijk.quote:
koel!!quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er zit een camera in die je gehoorgang filmt natuurlijk.
Naast dat wil ik ook gewoon lekker m'n handen goed kunnen warmen aan een heet glas.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:50 schreef Nizno het volgende:
gevaarlijke glazen.
je denkt dat het best afgekoeld is maar dan brand je je tong
Daar koop je ze toch voor?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:50 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Spatten ook nog wel eens uit elkaar toch?
BlackBerry-fanboysquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:54 schreef Nizno het volgende:
wie wil er nou een samsung die lijkt op een zwarte bes?
Johquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:58 schreef Nizno het volgende:
en deze zaklamp kun je gebruiken om ze bij te schijnen
Het aantal pukkels wordt vervolgens getoond op het digitale displayquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:58 schreef Nizno het volgende:
en deze zaklamp kun je gebruiken om ze bij te schijnen
en straks een volautomatische uitdrukkerquote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het aantal pukkels wordt vervolgens getoond op het digitale display
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:12 schreef Nizno het volgende:
Ik geef er de brui aan.
Welterusten allen.
Doeiquote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:30 schreef Nattekat het volgende:
Goed, ik ga ook.... kutwerk
Tot morgenavond
Nu gaat iedereen natuurlijk pitten, terwijl de hunt net op gang komtquote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:32 schreef Jimbo het volgende:
Het was weer een drukke boel hier vandaag/
Wel 3 hele topics
Vroeger was dat 3 minuten werk
Mooi, meer kans op een boxquote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nu gaat iedereen natuurlijk pitten, terwijl de hunt net op gang komt
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:42 schreef Jimbo het volgende:
Pff zo ook maar eens slapen.
Dit topic is zelden zo dood geweest tijdens een hunt en ik leef al zn week of 2 puur of cafeīne en nicotine. Misschien haal ik eens een extra uurtje slaap.
Mocht hier nog iemand zitten, weltrusten
Wel een soort blender ding, maar geen echte multifunctionele keukenmachine.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:56 schreef Peunage het volgende:
Is er nog een keukenmachine langs geweest?
2e tot nu toe.quote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
2e tot nu toe.
Deze was wel heel makkelijk trouwens. Zat er eerst niet tussen, vorige op browser en toen wel betaalscherm
Nog dik in de stress omdat die tan code 5minuten op zich liet wachten
Dat 24" AOC scherm zeker? Is een stuk of 2/3 keer langs gekomen vandaag. Zal vast nog wel morgen een keer voorbij komenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:26 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik zit te wachten tot de monitor nog een keer langskomt die ik wil hebben. Als deze nog langskomt![]()
Zijn 2 verschillende en die ik niet wil is 2x langsgekomen en die ik juist wel wil kwam langs toen ik nog sliepquote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat 24" AOC scherm zeker? Is een stuk of 2/3 keer langs gekomen vandaag. Zal vast nog wel morgen een keer voorbij komen
http://www.ibood.com/nl/n(...)hebt_voor_je_studie/quote:
Prima tochquote:Op donderdag 21 augustus 2014 08:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
http://www.ibood.com/nl/n(...)hebt_voor_je_studie/
Eens kijken hoe verschrikkelijk het werkt op een kutlaptop
Dat was altijd al hoor.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 08:52 schreef Rockiejj het volgende:
LET OP! Tegenwoordig hanteert iBOOD de volgende regel: Maximaal 1 BOX per adres en/of 1 per persoon en/of 1 per account. Bestel je meer boxen dan worden deze geannuleerd.
Wat the..
Oh ik dacht altijd dat als de box 3x voorbij kwam, dat je hem 3x kon bestellen!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 08:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat was altijd al hoor.
En terecht, geeft andere mensen ook wat kans tenminste.
Dat wel ja, een tijdje terug kon je inderdaad ook gewoon 3x bestellen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 08:54 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Oh ik dacht altijd dat als de box 3x voorbij kwam, dat je hem 3x kon bestellen!
Nu kan je er dus nog maar 1 bestellen..quote:Op donderdag 21 augustus 2014 08:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat wel ja, een tijdje terug kon je inderdaad ook gewoon 3x bestellen.
Voor wat ik er minimaal mee wil kunnen (notepad++) welquote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 09:00 schreef Rockiejj het volgende:
http://t.co/3GPwJkSTDS
Goeie site met een code om te kijken of de prijzen wel kloppen!
Zulks dusquote:<h5>AOC 24 Inch Full HD LED scherm</h5>
¤119.95</¤139.95</
<h5>AOC 24 Inch Full HD LED scherm</h5>
¤119.95</¤139.95</
<h5>Samsung NX30 + Lenskit</h5>
¤449.95</¤399.95</
<h5>Best in canvas voucher</h5>
¤11.95</¤10.95</
<h5>Gillette Fusion pakket</h5>
¤34.95</¤29.95</
<h5>Nokia Lumia 925 Smartphone</h5>
¤229.95</¤219.95</
¤119.95</¤139.95</
¤119.95</¤139.95</
<h5>Samsung NX30 + Lenskit</h5>
¤399.95</¤449.95</
¤139.95</¤119.95</
¤139.95</¤119.95</
<h5>3 Jack & Jones herenoverhemden</h5>
¤29.95</¤34.95</
¤29.95</¤34.95</
¤29.95</¤34.95</
¤34.95</¤29.95</
¤34.95</¤29.95</
¤34.95</¤29.95</
¤34.95</¤29.95</
¤139.95</¤119.95</
¤139.95</¤119.95</
¤11.95</¤10.95</
¤29.95</¤34.95</
<h5>Nokia Lumia 925 Smartphone</h5>
¤219.95</¤229.95</
¤10.95</¤11.95</
¤10.95</¤11.95</
<h5>Gillette Fusion pakket</h5>
¤29.95</¤34.95</
Ja het Gilette Fusion pakket is dus op iBood 29,95 en normaal 34.95quote:
nee, niet altijd. Volgens mij is het de vorige hunt ingesteld.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 08:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat was altijd al hoor.
En terecht, geeft andere mensen ook wat kans tenminste.
hoiquote:
Dacht al een tijdje, vandaarquote:Op donderdag 21 augustus 2014 09:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
nee, niet altijd. Volgens mij is het de vorige hunt ingesteld.
Ik heb iets van 2,5 jaar geleden 3 boxen in 1 hunt besteld.
Oh ik vind het een prima maatregel verder hoor, maar het is dus pas sinds kortquote:Op donderdag 21 augustus 2014 09:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dacht al een tijdje, vandaar
Maar blijven wel Nederlanders natuurlijk, die zijn niet tevreden met 1 box
quote:
2cm dikke canvasdoekenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 09:19 schreef R-Tech het volgende:
Zo, ook weer van de partij. Zijn er uberhaubt nog wat leuke spullen voorbij gekomen of alleen maar handdoek meuk enzo?
niet dat je er meer kan krijgen..quote:Op donderdag 21 augustus 2014 08:52 schreef Rockiejj het volgende:
LET OP! Tegenwoordig hanteert iBOOD de volgende regel: Maximaal 1 BOX per adres en/of 1 per persoon en/of 1 per account. Bestel je meer boxen dan worden deze geannuleerd.
Wat the..
wellesquote:Op donderdag 21 augustus 2014 09:32 schreef Jimbo het volgende:
[..]
niet dat je er meer kan krijgen..
doet t hier nietquote:Op donderdag 21 augustus 2014 09:00 schreef Rockiejj het volgende:
http://t.co/3GPwJkSTDS
Goeie site met een code om te kijken of de prijzen wel kloppen!
quote:
ik heet heul geen esther.quote:
maar dit klinkt zo lekker kutquote:
quote:
ik ben heul niet kut.quote:
maar je hebt er wel eenquote:
Neen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 09:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mag ik, na 8 dagen werken achter elkaar?
Dat wel jaquote:Op donderdag 21 augustus 2014 09:38 schreef Jimbo het volgende:
[..]
maar je hebt er wel een
hoop ik voor je
quote:
pics or it didnt happenquote:
heb je nou al eens spare ribs gehaald ?quote:
Vooruit danquote:Op donderdag 21 augustus 2014 09:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mag ik, na 8 dagen werken achter elkaar?
quote:
heb je nog geen groot genoege doos om al je spullen in te doen danquote:Op donderdag 21 augustus 2014 09:45 schreef essnhills het volgende:
Doe niu eens een betaalbare grote koffer
Neequote:Op donderdag 21 augustus 2014 09:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
heb je nog geen groot genoege doos om al je spullen in te doen dan
Nee.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 09:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
heb je nou al eens spare ribs gehaald ?
Ik wil een mooie fijne rugzak.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 09:45 schreef essnhills het volgende:
Doe niu eens een betaalbare grote koffer
quote:
Zo zie je maar weer, alle vrouwen in mijn leven stellen me teleurquote:
We gaan op reisquote:
ikea pannen doen het perfect en zijn goedkoopquote:Op donderdag 21 augustus 2014 09:53 schreef Xeor het volgende:
Ik heb nog steeds geen pannen, er zijn wel pannen langs geweest maar die waren duur
Ik heb wel een gietijzeren braadpanquote:Op donderdag 21 augustus 2014 09:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ikea pannen doen het perfect en zijn goedkoop
wel die met de dikke bodem nemen, gewoon vna die ijzeren meuk
En als je echt luxe wilt, oude gietijzeren pannenBeter dan die meuk tegenwoordig
goeie shitquote:Op donderdag 21 augustus 2014 09:57 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ik heb wel een gietijzeren braadpan
nooit naar die adviesprijs kijkenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:02 schreef kovenant het volgende:
valt me op dat de prijzen van de bood eigenlijk helemaal niet zo voordelig zijn.
beetje googlen tussendoor laat zien dat ze soms duurder zijn dan goedkoopste webshop
hoe bedoel je dit..quote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:02 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
nooit naar die adviesprijs kijken
die heb ikquote:
mjah het wil nog weleens duurder zijn, maar de meeste mensen laten zich volgens mij nog foppen door die advies prijs. 'Woooo 800 euro korting!'quote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:02 schreef kovenant het volgende:
[..]
hoe bedoel je dit..
edit:
je bedoelt de advies prijs van ibood.
maar daar kijk ik ook niet naar, ik kijk naar de daadwerkelijke prijs die je betaalt.
heb ik ookquote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:07 schreef Jimbo het volgende:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/90101207/
deze ikea pannen zijn echt briljant, zeker voor adt geld
meer dan een jaar al zeer tevreden over, en ze doen totaal niet onder voor mn dure pannenset
good boyquote:
daarom, de ikea pannenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 10:09 schreef Myraela het volgende:
Fissler heeft wel goede pannen, maar dit is wel de budget budget versie. Ik zou ze niet kopen.
Oh, die moet je ergens lekker budget halen. Dat is een stuk minder belangrijk dan goede koekenpannen of een goede braadpan.quote:
Ja, is dat zo raar?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |