2e tot nu toe.quote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
2e tot nu toe.
Deze was wel heel makkelijk trouwens. Zat er eerst niet tussen, vorige op browser en toen wel betaalscherm
Nog dik in de stress omdat die tan code 5minuten op zich liet wachten
Dat 24" AOC scherm zeker? Is een stuk of 2/3 keer langs gekomen vandaag. Zal vast nog wel morgen een keer voorbij komenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:26 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik zit te wachten tot de monitor nog een keer langskomt die ik wil hebben. Als deze nog langskomt![]()
Zijn 2 verschillende en die ik niet wil is 2x langsgekomen en die ik juist wel wil kwam langs toen ik nog sliepquote:Op donderdag 21 augustus 2014 03:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat 24" AOC scherm zeker? Is een stuk of 2/3 keer langs gekomen vandaag. Zal vast nog wel morgen een keer voorbij komen
http://www.ibood.com/nl/n(...)hebt_voor_je_studie/quote:
Prima tochquote:Op donderdag 21 augustus 2014 08:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
http://www.ibood.com/nl/n(...)hebt_voor_je_studie/
Eens kijken hoe verschrikkelijk het werkt op een kutlaptop
Dat was altijd al hoor.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 08:52 schreef Rockiejj het volgende:
LET OP! Tegenwoordig hanteert iBOOD de volgende regel: Maximaal 1 BOX per adres en/of 1 per persoon en/of 1 per account. Bestel je meer boxen dan worden deze geannuleerd.
Wat the..
Oh ik dacht altijd dat als de box 3x voorbij kwam, dat je hem 3x kon bestellen!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 08:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat was altijd al hoor.
En terecht, geeft andere mensen ook wat kans tenminste.
Dat wel ja, een tijdje terug kon je inderdaad ook gewoon 3x bestellen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 08:54 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Oh ik dacht altijd dat als de box 3x voorbij kwam, dat je hem 3x kon bestellen!
Nu kan je er dus nog maar 1 bestellen..quote:Op donderdag 21 augustus 2014 08:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat wel ja, een tijdje terug kon je inderdaad ook gewoon 3x bestellen.
Voor wat ik er minimaal mee wil kunnen (notepad++) welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |