Ik word misselijkquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
http://www.sexpower.nl/th(...)0198173-screen_9.jpg
zoiets?
ik was even vergeten dat lesbiennes alleen mooi in de films zijnquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
vandaar ook dat ik IMG er niet om zet
klik dan ook niet overal opquote:
ik herinner je er graag aan. heb ruim 15 jaar moeten zoeken naar mijn vriendin..quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:07 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik was even vergeten dat lesbiennes alleen mooi in de films zijn
Kwam die wel uit de film ?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik herinner je er graag aan. heb ruim 15 jaar moeten zoeken naar mijn vriendin..
quote:
Karina, maar die is er niet meerquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:17 schreef Nizno het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa deze zocht iemand die zat van de IKEA kussens was
nee kar wilde alleen het tostiijzer van sponsbobquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Karima, maar die is er niet meer
Ahquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik was het niet hoor. Ik heb die kussens alStudiootje wilde ze volgens mij.
volgens mij hebben ze wel 100 varianten.. geeft niet. altijd beter dan IKEAquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:22 schreef essnhills het volgende:
Dit zijn volgens mij wel andere kussens..
Je had 2 varianten..
Oh ze zijn al weg, ik had ibood al uitgezet, want ik ga zo slapen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:22 schreef essnhills het volgende:
Dit zijn volgens mij wel andere kussens..
Je had 2 varianten..
trustequote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:22 schreef Uccie het volgende:
Mensen, ik ga mijn bed intot morgen en slaap lekker
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:22 schreef Uccie het volgende:
Cinderella kussensquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
volgens mij hebben ze wel 100 varianten.. geeft niet. altijd beter dan IKEA
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ze zijn al weg, ik had ibood al uitgezet, want ik ga zo slapen.
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:22 schreef Uccie het volgende:
ow dan mag hetquote:
o o... heb je geen reservedingetjes?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:25 schreef essnhills het volgende:
Hmmz.
Ik doe net m'n oorbellen uit en merk dat dat dingetje die ervoor zorgt dat ie niet uit je oor glijdt bij 1 van de 2 weg is
Nou ja misschien morgenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow dan mag het
btw popcornhour wil ik wel maar dan met HDD voor dezelfde prijs
dan koop jij hem voor mij?quote:
Nee, geen reservedingetjes hierquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
o o... heb je geen reservedingetjes?
Oorbellen heb ik nog niet langs zien komen helaas...quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:25 schreef essnhills het volgende:
Hmmz.
Ik doe net m'n oorbellen uit en merk dat dat dingetje die ervoor zorgt dat ie niet uit je oor glijdt bij 1 van de 2 weg is
Gelukkig niet, die lelijke dingen..quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oorbellen heb ik nog niet langs zien komen helaas...
hmm, ik had er zat maar sinds ik ringetjes gebruik heb ik helemaal geen knopjes meer dus ook geen dingetjesquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, geen reservedingetjes hier
Oh ik heb er zat. Maar daar heb je niks aan. Ik heb tegenwoordig alleen nog in elk oor 2 creolen, die blijven altijd in.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, geen reservedingetjes hier
oke oke... ik hoopte op een wonderquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik heb geen geld johMag je zelf doen.
Naja, deze oorbellen worden ook een beetje oud. Misschien moet ik eens wat nieuwe aanschaffenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
hmm, ik had er zat maar sinds ik ringetjes gebruik heb ik helemaal geen knopjes meer dus ook geen dingetjes
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik heb er zat. Maar daar heb je niks aan. Ik heb tegenwoordig alleen nog in elk oor 2 creolen, die blijven altijd in.
Ik ben ook niet gewend ze uit te doen trouwens... maar die van mij zijn ook lievelijk kleine ringetjesquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Naja, deze oorbellen worden ook een beetje oud. Misschien moet ik eens wat nieuwe aanschaffen
deze zijn ook platquote:
Ik heb daar geen geld meer voorquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:31 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Dacht even dat het een box was.
Misschien wordt het een hunt van 26 dagen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb daar geen geld meer voor16 september pas
Eerder al bedenk ik me net, 31 augustus vier ik m'n verjaardag, 12 dagen is genoegquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:33 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Misschien wordt het een hunt van 26 dagen.
Meteen waterschade aan je tvquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:43 schreef sjeppert het volgende:
[..]
heeft een nacht in een plas water gestaan
Er zit een camera in die je gehoorgang filmt natuurlijk.quote:
koel!!quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er zit een camera in die je gehoorgang filmt natuurlijk.
Naast dat wil ik ook gewoon lekker m'n handen goed kunnen warmen aan een heet glas.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:50 schreef Nizno het volgende:
gevaarlijke glazen.
je denkt dat het best afgekoeld is maar dan brand je je tong
Daar koop je ze toch voor?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:50 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Spatten ook nog wel eens uit elkaar toch?
BlackBerry-fanboysquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:54 schreef Nizno het volgende:
wie wil er nou een samsung die lijkt op een zwarte bes?
Johquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:58 schreef Nizno het volgende:
en deze zaklamp kun je gebruiken om ze bij te schijnen
Het aantal pukkels wordt vervolgens getoond op het digitale displayquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:58 schreef Nizno het volgende:
en deze zaklamp kun je gebruiken om ze bij te schijnen
en straks een volautomatische uitdrukkerquote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het aantal pukkels wordt vervolgens getoond op het digitale display
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:12 schreef Nizno het volgende:
Ik geef er de brui aan.
Welterusten allen.
Doeiquote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:30 schreef Nattekat het volgende:
Goed, ik ga ook.... kutwerk
Tot morgenavond
Nu gaat iedereen natuurlijk pitten, terwijl de hunt net op gang komtquote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:32 schreef Jimbo het volgende:
Het was weer een drukke boel hier vandaag/
Wel 3 hele topics
Vroeger was dat 3 minuten werk
Mooi, meer kans op een boxquote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nu gaat iedereen natuurlijk pitten, terwijl de hunt net op gang komt
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:42 schreef Jimbo het volgende:
Pff zo ook maar eens slapen.
Dit topic is zelden zo dood geweest tijdens een hunt en ik leef al zn week of 2 puur of cafeīne en nicotine. Misschien haal ik eens een extra uurtje slaap.
Mocht hier nog iemand zitten, weltrusten
Wel een soort blender ding, maar geen echte multifunctionele keukenmachine.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 00:56 schreef Peunage het volgende:
Is er nog een keukenmachine langs geweest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |