quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:22 schreef Uccie het volgende:
Mensen, ik ga mijn bed intot morgen en slaap lekker
ow dan mag hetquote:
o o... heb je geen reservedingetjes?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:25 schreef essnhills het volgende:
Hmmz.
Ik doe net m'n oorbellen uit en merk dat dat dingetje die ervoor zorgt dat ie niet uit je oor glijdt bij 1 van de 2 weg is
Nou ja misschien morgenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow dan mag het
btw popcornhour wil ik wel maar dan met HDD voor dezelfde prijs
dan koop jij hem voor mij?quote:
Nee, geen reservedingetjes hierquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
o o... heb je geen reservedingetjes?
Oorbellen heb ik nog niet langs zien komen helaas...quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:25 schreef essnhills het volgende:
Hmmz.
Ik doe net m'n oorbellen uit en merk dat dat dingetje die ervoor zorgt dat ie niet uit je oor glijdt bij 1 van de 2 weg is
Gelukkig niet, die lelijke dingen..quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oorbellen heb ik nog niet langs zien komen helaas...
hmm, ik had er zat maar sinds ik ringetjes gebruik heb ik helemaal geen knopjes meer dus ook geen dingetjesquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, geen reservedingetjes hier
Oh ik heb er zat. Maar daar heb je niks aan. Ik heb tegenwoordig alleen nog in elk oor 2 creolen, die blijven altijd in.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, geen reservedingetjes hier
oke oke... ik hoopte op een wonderquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik heb geen geld johMag je zelf doen.
Naja, deze oorbellen worden ook een beetje oud. Misschien moet ik eens wat nieuwe aanschaffenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
hmm, ik had er zat maar sinds ik ringetjes gebruik heb ik helemaal geen knopjes meer dus ook geen dingetjes
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik heb er zat. Maar daar heb je niks aan. Ik heb tegenwoordig alleen nog in elk oor 2 creolen, die blijven altijd in.
Ik ben ook niet gewend ze uit te doen trouwens... maar die van mij zijn ook lievelijk kleine ringetjesquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Naja, deze oorbellen worden ook een beetje oud. Misschien moet ik eens wat nieuwe aanschaffen
deze zijn ook platquote:
Ik heb daar geen geld meer voorquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:31 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Dacht even dat het een box was.
Misschien wordt het een hunt van 26 dagen.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb daar geen geld meer voor16 september pas
Eerder al bedenk ik me net, 31 augustus vier ik m'n verjaardag, 12 dagen is genoegquote:Op woensdag 20 augustus 2014 23:33 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Misschien wordt het een hunt van 26 dagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |